Vrachtwagens verkopen tegen de beste prijs

Vrachtwagens verkopen tegen de beste prijs

Vrachtwagens verkopen tegen de beste prijs

vanaf 2,79 EUR*

verkoop
commissievrij

*per advertentie/maand

Uw zoekopdracht is succesvol opgeslagen. Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw zoekopdracht. Probeer het later opnieuw. Er is een probleem opgetreden bij het indienen van uw verzoek. Controleer of u cookies hebt ingeschakeld in uw browser.

Vrachtwagens met autokraan gebruikt

Stel enkele filters in om relevantere resultaten te krijgen.

U ontvangt per e-mail de nieuwste aanbiedingen die aan uw zoekopdracht voldoen. Deze service kan op elk moment worden geannuleerd.

Fout: Kon Recaptcha niet laden.

Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

€ 73.000,- (€ 88.330,- Eindprijs)
1.024.675 km
et.  2/2010
NL-6673 DB Andelst
Gebruikt, 368 kW (500 PK), Gewicht: 27.000 kg, Maximaal laadvermogen: 17.880 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Standverwarming
€ 29.500,- (€ 35.695,- Eindprijs)
451.100 km
et.  2/2001
NL-3125 KE Schiedam
Gebruikt, 228 kW (310 PK), Gewicht: 26.000 kg, Maximaal laadvermogen: 9.710 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro2, 6x2, ABS, Kraan
Prijs op aanvraag
636.460 km
et.  4/2010
NL-5321 JH HEDEL
Gebruikt, 324 kW (441 PK), Gewicht: 26.000 kg, Maximaal laadvermogen: 7.005 kg, Transmissie: Automatisch, Intarder, Diesel, Euro5, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Trekhaak
Prijs op aanvraag
251.288 km
et.  8/2010
NL-5321 JH HEDEL
Gebruikt, 324 kW (441 PK), Gewicht: 32.000 kg, Maximaal laadvermogen: 7.460 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro5, 8x4, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Trekhaak
Prijs op aanvraag
484.000 km
et.  10/2012
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, 338 kW (460 PK), Gewicht: 34.000 kg, Maximaal laadvermogen: 14.825 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 8x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Trekhaak
Prijs op aanvraag
234.000 km
et.  10/2013
NL-5443 PV HAPS
Gebruikt, 368 kW (500 PK), Gewicht: 26.000 kg, Maximaal laadvermogen: 5.424 kg, Transmissie: Automatisch, Motorrem, Diesel, Euro5, 6x4, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Navigatiesysteem, Slaapplaats...
Prijs op aanvraag
260 km
et.  1/2022
NL-5126 BD GILZE
Gebruikt, 397 kW (540 PK), Gewicht: 37.000 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 8x2, Kraan
Prijs op aanvraag
345.586 km
et.  3/2011
NL-6591 HG GENNEP
Gebruikt, 265 kW (360 PK), Gewicht: 28.000 kg, Maximaal laadvermogen: 11.830 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro5, 6x2, Kraan
€ 132.500,- (€ 160.325,- Eindprijs)
NL-4782 PP MOERDIJK
Nieuw, 177 kW (241 PK), Transmissie: Handmatig, Euro3, 4x4, Airconditioning, Kraan, Vierwielaandrijving
Prijs op aanvraag
383.000 km
et.  4/2009
NL-6666 MP HETEREN
Gebruikt, 300 kW (408 PK), Gewicht: 37.000 kg, Maximaal laadvermogen: 10.940 kg, Transmissie: Automatisch, Motorrem, Diesel, Euro5, 8x2, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Navigatiesysteem, Slaapplaats, Trekhaak

Meteen meer vrachtwagens verkopen

Meteen meer vrachtwagens verkopen

vanaf 2,79 EUR*

verkoop commissievrij

*per advertentie/maand

*per advertentie/maand

Prijs op aanvraag
36.185 km
et.  5/2007
NL-5126 BD GILZE
Gebruikt, 228 kW (310 PK), Gewicht: 26.000 kg, Maximaal laadvermogen: 7.200 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro4, 6x2, Kraan
Prijs op aanvraag
251.694 km
et.  4/2012
NL-5321 JH HEDEL
Gebruikt, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 4x2, ABS, Cruise control, Kraan
Prijs op aanvraag
270.046 km
et.  1/2018
NL-6673 DB Andelst
Gebruikt, 375 kW (510 PK), Gewicht: 28.000 kg, Maximaal laadvermogen: 9.615 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Slaapplaats
Prijs op aanvraag
610.301 km
et.  2/2009
NL-7418 BG DEVENTER
Gebruikt, 382 kW (519 PK), Gewicht: 32.000 kg, Maximaal laadvermogen: 7.300 kg, Transmissie: Automatisch, Intarder, Diesel, Euro5, 8x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Slaapplaats, Standverwarming, Trekhaak
Prijs op aanvraag
103.936 km
et.  12/2015
NL-5126 BD GILZE
Gebruikt, 360 kW (489 PK), Gewicht: 39.000 kg, Maximaal laadvermogen: 15.430 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 8x2, Kraan
Prijs op aanvraag
489.736 km
et.  8/2010
NL-5032 ML TILBURG
Gebruikt, 265 kW (360 PK), Gewicht: 32.000 kg, Maximaal laadvermogen: 16.410 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 8x4, ABS, Kraan
€ 97.500,- (€ 117.975,- Eindprijs)
328.054 km
et.  10/2014
NL-5032 ML TILBURG
Gebruikt, 368 kW (500 PK), Gewicht: 32.000 kg, Maximaal laadvermogen: 16.615 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 8x4, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Navigatiesysteem, Slaapplaats, Trekhaak
€ 72.500,- (€ 87.725,- Eindprijs)
178.282 km
et.  4/2016
NL-5032 ML TILBURG
Gebruikt, 206 kW (280 PK), Gewicht: 19.000 kg, Maximaal laadvermogen: 9.040 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, Airconditioning, Cruise control, Kraan
Prijs op aanvraag
859.690 km
et.  4/2008
NL-6673 DB Andelst
Gebruikt, 309 kW (420 PK), Gewicht: 37.000 kg, Maximaal laadvermogen: 13.985 kg, Transmissie: Automatisch, Retarder, Diesel, Euro4, 8x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Standverwarming
Prijs op aanvraag
859.690 km
et.  4/2008
NL-6673 DB Andelst
Gebruikt, 309 kW (420 PK), Gewicht: 37.000 kg, Maximaal laadvermogen: 13.985 kg, Transmissie: Automatisch, Retarder, Diesel, Euro4, 8x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Standverwarming
    U hebt nog niet gevonden wat u zocht? Ontvang de laatste aanbiedingen voor uw zoekopdracht per e-mail. Bewaar uw filterselectie met slechts één klik.

    U ontvangt per e-mail de nieuwste aanbiedingen die aan uw zoekopdracht voldoen. Deze service kan op elk moment worden geannuleerd.

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    Bewaar e-mail en u zult wijzigingen in de prijs of beschikbaarheid van de aanbieding gemakkelijk per e-mail ontvangen.

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    Autoplanken

    Een autokraan wordt veel gebruikt bij binnenvaartschepen. Vaak worden er op deze schepen een of meerdere auto‘s vervoerd om eenmaal op de plaats van bestemming mobiel te blijven. Het verplaatsen van auto’s op en rond schepen blijft lastig, in het begin was er vooral moeite met het plaatsen van de auto op het schip. De auto werd vaak op de luiken van het ruim gestald. Dit was niet handig met het oog op het in- en uitladen van goederen omdat de auto dan vaak in de weg stond. Daarnaast was het verplaatsen van de auto tussen het schip en de kade een hoop gedoem. Dit werd meestal gedaan met zogenoemde autoplanken, deze planken hebben een opstaande rand waardoor de wielen niet of nauwelijks kunnen draaien en de auto zodoende alleen rechtuit kan rijden. Dit werkt prima als de kade en het schip op ongeveer dezelfde hoogte liggen. Wanneer de kade echter een stuk hoger ligt dan het schip komen de autoplanken erg steil te liggen, wat gevaarlijke situaties met zich mee kan brengen.

     

    De vernieuwende autokraan

    Om auto’s veilig tussen de kade en het schip te kunnen verplaatsen, ongeacht het hoogteverschil tussen deze twee, wordt er tegenwoordig vaak gebruik gemaakt van een havenkraan die aan de wal staat. Doordat de kraan een groot bereik heeft en de auto dus ook over obstakels heen kan zetten bestaat er met de kraan ook een stuk meer vrijheid . De echte autokraan zoals deze vandaag de dag wordt gebruikt staat vaak op de voorzijde van het schip. Zo kan het schip dicht tegen de kade aanmeren en kan de auto ook van het dek verplaatst worden wanneer dit nodig is. Dit kan ook het geval zijn wanneer het schip onder lage bruggen door moet, dan kan de schipper besluiten om bijvoorbeeld de auto in het ruim te zetten. De autokraan heeft daarnaast nog een andere functie. Doordat de autokraan vaak op het voorschip is geplaatst, wordt deze tegenwoordig ook gebruikt als vervanging van de voormast.

    Werking

    De autokraan werkt zoals de meeste kranen door middel van een hydraulisch systeem om zo de arm te kunnen verplaatsen. Met een lier zorgt de autokraan ervoor dat het voertuig, dat aan de arm is bevestigd, opgetild en neergezet kan worden. De auto wordt met behulp van hijsbanden aan de lier bevestigd. Deze hijsbanden worden aan de vier wielen van het voertuig bevestigd om er zo voor te zorgen dat het voertuig stabiel blijft wanneer het wordt opgetild.

    Wij hebben uw e-mail naar de voertuigaanbieder doorgeleid. Hartelijk dank voor de gebruikmaking van onze service. Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw e-mail. Probeer het a.u.b. later opnieuw. Er is een probleem opgetreden bij het indienen van uw verzoek. Controleer of u cookies hebt ingeschakeld in uw browser.

    Contacteer de aanbieder

     (optioneel)

    Privacy

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.