Zet uw vrachtwagen om in geld
Tot

91%

korting

voor handelaars

Echte professionals verkopen met de nummer één

Meer dan 4 miljoen potentiële kopers wachten op jullie aanbiedingen

Nu registreren
Uw zoekopdracht is succesvol opgeslagen. Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw zoekopdracht. Probeer het later opnieuw. Er is een probleem opgetreden bij het indienen van uw verzoek. Controleer of u cookies hebt ingeschakeld in uw browser.

Vrachtwagens met autokraan gebruikt

Stel enkele filters in om relevantere resultaten te krijgen.

U ontvangt per e-mail de nieuwste aanbiedingen die aan uw zoekopdracht voldoen. Deze service kan op elk moment worden geannuleerd.

Fout: Kon Recaptcha niet laden.

Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

€ 152.000,- (€ 183.920,- Eindprijs)
94.130 km
et.  7/2019
NL-6673 DB Andelst
Gebruikt, 346 kW (470 PK), Gewicht: 28.000 kg, Maximaal laadvermogen: 11.615 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Slaapplaats, Standverwarming
€ 13.900,- (BTW. Niet aantoonbaar)
194.677 km
et.  4/1990
NL-2661 DV Bergschenhoek
Gebruikt, 235 kW (320 PK), Transmissie: Handmatig, Retarder, Diesel, > 3 Assen, Kraan
Prijs op aanvraag
176.954 km
et.  7/2015
NL-6673 DP ANDELST
Gebruikt, 368 kW (500 PK), Transmissie: Automatisch, Intarder, Diesel, Euro6, 8x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Navigatiesysteem, Roetfilter, Slaapplaats, Spoiler, Standverwarming, Trekhaak

Vrachtwagen verkopen voor de beste prijs

Vrachtwagen  verkopen voor de beste prijs

Commissievrij Verkopen

Nu adverteren

€ 51.500,- (€ 62.315,- Eindprijs)
926.702 km
et.  6/2011
NL-4877 AE ETTEN-LEUR
Gebruikt, 537 kW (730 PK), Gewicht: 28.000 kg, Maximaal laadvermogen: 11.455 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 6x4, ABS, Airconditioning, Slaapplaats, Spoiler, Trekhaak
€ 39.500,- (€ 47.795,- Eindprijs)
371.444 km
et.  12/2001
NL-6673 DB Andelst
Gebruikt, 265 kW (360 PK), Gewicht: 32.000 kg, Maximaal laadvermogen: 11.720 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro3, 8x4, ABS, Cruise control, Kraan
€ 33.950,- (€ 41.080,- Eindprijs)
709.134 km
et.  2/2009
NL-3953 MJ Maarsbergen
Gebruikt, 324 kW (441 PK), Gewicht: 32.000 kg, Maximaal laadvermogen: 16.120 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro4, 6x6, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Vierwielaandrijving
€ 109.950,- (€ 133.040,- Eindprijs)
134.317 km
et.  4/2019
NL-5032 ML TILBURG
Gebruikt, 309 kW (420 PK), Gewicht: 28.000 kg, Maximaal laadvermogen: 14.540 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Trekhaak
Prijs op aanvraag
883 km
et.  8/2023
NL-6673 DP ANDELST
Gebruikt, 375 kW (510 PK), Transmissie: Automatisch, Retarder, Diesel, Euro6, 8x4, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Navigatiesysteem, Roetfilter, Slaapplaats
€ 22.000,- (€ 26.620,- Eindprijs)
747.327 km
et.  2/2001
NL-6673 DB Andelst
Gebruikt, 250 kW (340 PK), Gewicht: 19.500 kg, Maximaal laadvermogen: 9.416 kg, Transmissie: Handmatig, Retarder, Diesel, Euro2, 4x2, ABS, Cruise control, Kraan, Slaapplaats, Trekhaak
Prijs op aanvraag
221.464 km
et.  1/2007
NL-5753 Rl Deurne
Gebruikt
€ 139.900,- (€ 169.279,- Eindprijs)
275.092 km
et.  3/2018
NL-5371 MZ RAVENSTEIN
Gebruikt, 382 kW (519 PK), Gewicht: 28.000 kg, Transmissie: Automatisch, Retarder, Diesel, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Navigatiesysteem, Roetfilter, Slaapplaats, Spoiler, Standverwarming
€ 34.950,- (€ 42.290,- Eindprijs)
244.997 km
et.  1/2008
NL-4877 AE ETTEN-LEUR
Gebruikt, 294 kW (400 PK), Gewicht: 35.000 kg, Transmissie: Handmatig, Motorrem, Diesel, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Sperdifferentieel
€ 98.500,- (€ 119.185,- Eindprijs)
679.800 km
et.  10/2005
NL-6673 DB Andelst
Gebruikt, 368 kW (500 PK), Gewicht: 37.000 kg, Maximaal laadvermogen: 12.250 kg, Transmissie: Automatisch, Retarder, Diesel, Euro3, 8x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Slaapplaats, Standverwarming
€ 26.950,- (€ 32.610,- Eindprijs)
909.421 km
et.  3/2010
NL-4231 AC MEERKERK
Gebruikt, 188 kW (256 PK), Gewicht: 11.990 kg, Maximaal laadvermogen: 2.440 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro5, 4x2, ABS, Boordcomputer, Cruise control, Kraan, Trekhaak
€ 72.000,- (€ 87.120,- Eindprijs)
204.230 km
et.  1/2005
NL-6673 DB Andelst
Gebruikt, 316 kW (430 PK), Gewicht: 18.000 kg, Maximaal laadvermogen: 4.365 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro3, 4x4, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Vierwielaandrijving
€ 72.500,- (€ 87.725,- Eindprijs)
670.261 km
et.  2/2014
NL-6673 DB Andelst
Gebruikt, 324 kW (441 PK), Gewicht: 26.000 kg, Maximaal laadvermogen: 11.000 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro5, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Slaapplaats, Standverwarming
Prijs op aanvraag
211.168 km
et.  8/2017
NL-6673 DP ANDELST
Gebruikt, 368 kW (500 PK), Transmissie: Automatisch, Retarder, Diesel, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Navigatiesysteem, Roetfilter, Slaapplaats, Spoiler, Standverwarming, Trekhaak
€ 27.800,- (€ 33.638,- Eindprijs)
710.348 km
et.  9/2012
NL-5048 CK Tilburg
Gebruikt, 341 kW (464 PK), Gewicht: 35.500 kg, Maximaal laadvermogen: 19.105 kg, Transmissie: Automatisch, Motorrem, Diesel, Euro5, 8x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Slaapplaats, Trekhaak
€ 22.500,- (€ 27.225,- Eindprijs)
582.471 km
et.  4/2010
NL-5032 ML TILBURG
Gebruikt, Gewicht: 26.000 kg, Maximaal laadvermogen: 12.760 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, 6x2, Airconditioning, Cruise control, Kraan
€ 27.500,- (€ 33.275,- Eindprijs)
146.764 km
et.  5/2010
NL-5032 ML TILBURG
Gebruikt, 272 kW (370 PK), Gewicht: 26.000 kg, Maximaal laadvermogen: 13.065 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 6x4, Airconditioning, Cruise control, Kraan
    U hebt nog niet gevonden wat u zocht? Ontvang de laatste aanbiedingen voor uw zoekopdracht per e-mail. Bewaar uw filterselectie met slechts één klik.

    U ontvangt per e-mail de nieuwste aanbiedingen die aan uw zoekopdracht voldoen. Deze service kan op elk moment worden geannuleerd.

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    Bewaar e-mail en u zult wijzigingen in de prijs of beschikbaarheid van de aanbieding gemakkelijk per e-mail ontvangen.

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    Autoplanken

    Een autokraan wordt veel gebruikt bij binnenvaartschepen. Vaak worden er op deze schepen een of meerdere auto‘s vervoerd om eenmaal op de plaats van bestemming mobiel te blijven. Het verplaatsen van auto’s op en rond schepen blijft lastig, in het begin was er vooral moeite met het plaatsen van de auto op het schip. De auto werd vaak op de luiken van het ruim gestald. Dit was niet handig met het oog op het in- en uitladen van goederen omdat de auto dan vaak in de weg stond. Daarnaast was het verplaatsen van de auto tussen het schip en de kade een hoop gedoem. Dit werd meestal gedaan met zogenoemde autoplanken, deze planken hebben een opstaande rand waardoor de wielen niet of nauwelijks kunnen draaien en de auto zodoende alleen rechtuit kan rijden. Dit werkt prima als de kade en het schip op ongeveer dezelfde hoogte liggen. Wanneer de kade echter een stuk hoger ligt dan het schip komen de autoplanken erg steil te liggen, wat gevaarlijke situaties met zich mee kan brengen.

     

    De vernieuwende autokraan

    Om auto’s veilig tussen de kade en het schip te kunnen verplaatsen, ongeacht het hoogteverschil tussen deze twee, wordt er tegenwoordig vaak gebruik gemaakt van een havenkraan die aan de wal staat. Doordat de kraan een groot bereik heeft en de auto dus ook over obstakels heen kan zetten bestaat er met de kraan ook een stuk meer vrijheid . De echte autokraan zoals deze vandaag de dag wordt gebruikt staat vaak op de voorzijde van het schip. Zo kan het schip dicht tegen de kade aanmeren en kan de auto ook van het dek verplaatst worden wanneer dit nodig is. Dit kan ook het geval zijn wanneer het schip onder lage bruggen door moet, dan kan de schipper besluiten om bijvoorbeeld de auto in het ruim te zetten. De autokraan heeft daarnaast nog een andere functie. Doordat de autokraan vaak op het voorschip is geplaatst, wordt deze tegenwoordig ook gebruikt als vervanging van de voormast.

    Werking

    De autokraan werkt zoals de meeste kranen door middel van een hydraulisch systeem om zo de arm te kunnen verplaatsen. Met een lier zorgt de autokraan ervoor dat het voertuig, dat aan de arm is bevestigd, opgetild en neergezet kan worden. De auto wordt met behulp van hijsbanden aan de lier bevestigd. Deze hijsbanden worden aan de vier wielen van het voertuig bevestigd om er zo voor te zorgen dat het voertuig stabiel blijft wanneer het wordt opgetild.

    Wij hebben uw e-mail naar de voertuigaanbieder doorgeleid. Hartelijk dank voor de gebruikmaking van onze service. Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw e-mail. Probeer het a.u.b. later opnieuw. Er is een probleem opgetreden bij het indienen van uw verzoek. Controleer of u cookies hebt ingeschakeld in uw browser. Vernieuw de pagina om uw zoekresultaten bij te werken.

    Contacteer de aanbieder

     (optioneel)

    Privacy

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.