Uw vrachtwagen is geld waard

Uw vrachtwagen is geld waard

Uw vrachtwagen is geld waard

vanaf 2,79 EUR*

verkoop
commissievrij

*per advertentie/maand

Uw zoekopdracht is succesvol opgeslagen. Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw zoekopdracht. Probeer het later opnieuw. Er is een probleem opgetreden bij het indienen van uw verzoek. Controleer of u cookies hebt ingeschakeld in uw browser.

Vrachtwagens met autokraan gebruikt

Stel enkele filters in om relevantere resultaten te krijgen.

U ontvangt per e-mail de nieuwste aanbiedingen die aan uw zoekopdracht voldoen. Deze service kan op elk moment worden geannuleerd.

Fout: Kon Recaptcha niet laden.

Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

Prijs op aanvraag
582.537 km
et.  4/2009
NL-6673 DP ANDELST
Gebruikt, 375 kW (510 PK), Gewicht: 54.000 kg, Maximaal laadvermogen: 17.601 kg, Transmissie: Handmatig, Retarder, Diesel, Euro5, 10x4, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Roetfilter, Slaapplaats, Spoiler...
€ 52.500,- (€ 63.525,- Eindprijs)
489.736 km
et.  8/2010
NL-5032 ML TILBURG
Gebruikt, 265 kW (360 PK), Gewicht: 32.000 kg, Maximaal laadvermogen: 16.410 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 8x4, ABS, Kraan
€ 59.500,- (€ 71.995,- Eindprijs)
285.248 km
et.  4/2013
NL-5032 ML TILBURG
Gebruikt, 265 kW (360 PK), Gewicht: 26.000 kg, Maximaal laadvermogen: 12.721 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 6x4, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Trekhaak
€ 69.500,- (€ 84.095,- Eindprijs)
178.282 km
et.  4/2016
NL-5032 ML TILBURG
Gebruikt, 206 kW (280 PK), Gewicht: 19.000 kg, Maximaal laadvermogen: 9.040 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, Airconditioning, Cruise control, Kraan
Prijs op aanvraag
103.097 km
et.  2/2018
NL-6673 DP ANDELST
Gebruikt, 375 kW (510 PK), Transmissie: Automatisch, Retarder, Diesel, Euro6, 8x8, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Roetfilter, Standverwarming, Trekhaak, Vierwielaandrijving
€ 264.900,- (€ 320.529,- Eindprijs)
23.055 km
et.  12/2020
NL-5371 MZ RAVENSTEIN
Gebruikt, 279 kW (379 PK), Gewicht: 31.500 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Roetfilter
Prijs op aanvraag
309.518 km
et.  10/2018
NL-6673 DP ANDELST
Gebruikt, 500 kW (680 PK), Transmissie: Automatisch, Motorrem, Diesel, Euro6, 8x4, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Navigatiesysteem, Roetfilter, Slaapplaats, Spoiler, Standverwarming, Trekhaak
Prijs op aanvraag
432.111 km
et.  8/2016
NL-6673 DP ANDELST
Gebruikt, 397 kW (540 PK), Transmissie: Automatisch, Retarder, Diesel, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Navigatiesysteem, Roetfilter, Slaapplaats, Spoiler, Standverwarming
€ 56.750,- (€ 68.668,- Eindprijs)
446.996 km
et.  11/2010
NL-5048 CK Tilburg
Gebruikt, 235 kW (320 PK), Gewicht: 28.000 kg, Maximaal laadvermogen: 12.345 kg, Transmissie: Automatisch, Motorrem, Diesel, Euro5, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Roetfilter, Slaapplaats, Trekhaak
Prijs op aanvraag
574.256 km
et.  4/2000
NL-5321 JH HEDEL
Gebruikt, 206 kW (280 PK), Gewicht: 18.000 kg, Maximaal laadvermogen: 6.740 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, 4x2, ABS, Cruise control, Kraan

Zet uw vrachtwagens om in geld

Zet uw vrachtwagens om in geld

vanaf 2,79 EUR*

verkoop commissievrij

*per advertentie/maand

*per advertentie/maand

Prijs op aanvraag
27.512 km
et.  3/2017
NL-5321 JH HEDEL
Gebruikt, 294 kW (400 PK), Gewicht: 26.000 kg, Maximaal laadvermogen: 6.420 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Slaapplaats, Trekhaak
€ 97.500,- (€ 117.975,- Eindprijs)
380.338 km
et.  6/2014
NL-6673 DB Andelst
Gebruikt, 353 kW (480 PK), Gewicht: 26.000 kg, Maximaal laadvermogen: 11.035 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Slaapplaats, Standverwarming
€ 97.500,- (€ 117.975,- Eindprijs)
380.338 km
et.  6/2014
NL-6673 DB Andelst
Gebruikt, 353 kW (480 PK), Gewicht: 26.000 kg, Maximaal laadvermogen: 11.035 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro6, 6x4, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Slaapplaats, Standverwarming
€ 79.501,- (€ 96.196,- Eindprijs)
880.000 km
et.  5/2007
NL-5349 AK OSS
Gebruikt, 309 kW (420 PK), Gewicht: 28.000 kg, Maximaal laadvermogen: 5.690 kg, Transmissie: Automatisch, Motorrem, Diesel, Euro4, 6x4, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Slaapplaats, Spoiler, Standverwarming
Prijs op aanvraag
1.103.747 km
et.  1/2009
NL-5321 JH HEDEL
Gebruikt, 294 kW (400 PK), Gewicht: 37.000 kg, Maximaal laadvermogen: 14.140 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 8x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Slaapplaats, Standverwarming, Trekhaak
€ 73.000,- (€ 88.330,- Eindprijs)
1.024.675 km
et.  2/2010
NL-6673 DB Andelst
Gebruikt, 368 kW (500 PK), Gewicht: 27.000 kg, Maximaal laadvermogen: 17.880 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Standverwarming
Prijs op aanvraag
178.000 km
et.  1/2014
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, 162 kW (220 PK), Gewicht: 11.990 kg, Maximaal laadvermogen: 5.730 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, Airconditioning, Kraan, Tractiecontrole (ASR), Trekhaak
€ 64.500,- (€ 78.045,- Eindprijs)
660.364 km
et.  6/2009
NL-4231 AC MEERKERK
Gebruikt, 235 kW (320 PK), Gewicht: 28.000 kg, Maximaal laadvermogen: 12.095 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro4, 6x2, ABS, Airconditioning, Boordcomputer, Kraan, Trekhaak
Prijs op aanvraag
268.332 km
et.  6/2016
NL-6673 DP ANDELST
Gebruikt, 397 kW (540 PK), Transmissie: Automatisch, Motorrem, Diesel, Euro6, 8x4, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Navigatiesysteem, Roetfilter, Slaapplaats, Spoiler, Standverwarming
€ 52.500,- (€ 63.525,- Eindprijs)
733.981 km
et.  3/2008
NL-6673 DB Andelst
Gebruikt, 266 kW (362 PK), Gewicht: 28.000 kg, Maximaal laadvermogen: 13.430 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro5, 6x4, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Slaapplaats
    U hebt nog niet gevonden wat u zocht? Ontvang de laatste aanbiedingen voor uw zoekopdracht per e-mail. Bewaar uw filterselectie met slechts één klik.

    U ontvangt per e-mail de nieuwste aanbiedingen die aan uw zoekopdracht voldoen. Deze service kan op elk moment worden geannuleerd.

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    Bewaar e-mail en u zult wijzigingen in de prijs of beschikbaarheid van de aanbieding gemakkelijk per e-mail ontvangen.

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    Autoplanken

    Een autokraan wordt veel gebruikt bij binnenvaartschepen. Vaak worden er op deze schepen een of meerdere auto‘s vervoerd om eenmaal op de plaats van bestemming mobiel te blijven. Het verplaatsen van auto’s op en rond schepen blijft lastig, in het begin was er vooral moeite met het plaatsen van de auto op het schip. De auto werd vaak op de luiken van het ruim gestald. Dit was niet handig met het oog op het in- en uitladen van goederen omdat de auto dan vaak in de weg stond. Daarnaast was het verplaatsen van de auto tussen het schip en de kade een hoop gedoem. Dit werd meestal gedaan met zogenoemde autoplanken, deze planken hebben een opstaande rand waardoor de wielen niet of nauwelijks kunnen draaien en de auto zodoende alleen rechtuit kan rijden. Dit werkt prima als de kade en het schip op ongeveer dezelfde hoogte liggen. Wanneer de kade echter een stuk hoger ligt dan het schip komen de autoplanken erg steil te liggen, wat gevaarlijke situaties met zich mee kan brengen.

     

    De vernieuwende autokraan

    Om auto’s veilig tussen de kade en het schip te kunnen verplaatsen, ongeacht het hoogteverschil tussen deze twee, wordt er tegenwoordig vaak gebruik gemaakt van een havenkraan die aan de wal staat. Doordat de kraan een groot bereik heeft en de auto dus ook over obstakels heen kan zetten bestaat er met de kraan ook een stuk meer vrijheid . De echte autokraan zoals deze vandaag de dag wordt gebruikt staat vaak op de voorzijde van het schip. Zo kan het schip dicht tegen de kade aanmeren en kan de auto ook van het dek verplaatst worden wanneer dit nodig is. Dit kan ook het geval zijn wanneer het schip onder lage bruggen door moet, dan kan de schipper besluiten om bijvoorbeeld de auto in het ruim te zetten. De autokraan heeft daarnaast nog een andere functie. Doordat de autokraan vaak op het voorschip is geplaatst, wordt deze tegenwoordig ook gebruikt als vervanging van de voormast.

    Werking

    De autokraan werkt zoals de meeste kranen door middel van een hydraulisch systeem om zo de arm te kunnen verplaatsen. Met een lier zorgt de autokraan ervoor dat het voertuig, dat aan de arm is bevestigd, opgetild en neergezet kan worden. De auto wordt met behulp van hijsbanden aan de lier bevestigd. Deze hijsbanden worden aan de vier wielen van het voertuig bevestigd om er zo voor te zorgen dat het voertuig stabiel blijft wanneer het wordt opgetild.

    Wij hebben uw e-mail naar de voertuigaanbieder doorgeleid. Hartelijk dank voor de gebruikmaking van onze service. Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw e-mail. Probeer het a.u.b. later opnieuw. Er is een probleem opgetreden bij het indienen van uw verzoek. Controleer of u cookies hebt ingeschakeld in uw browser. Vernieuw de pagina om uw zoekresultaten bij te werken.

    Contacteer de aanbieder

     (optioneel)

    Privacy

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.