• Home
  • Containers gebruikt: 886 aanbiedingen

Containers gebruikt

Stel enkele filters in om relevantere resultaten te krijgen.

€ 1.275,- (BTW. Niet aantoonbaar)
bj.  1998
NL-5048 CK Tilburg - Gebruikt
€ 4.150,- (€ 5.022,- Eindprijs)
bj.  2020
NL-3247 CA Dirksland - Nieuw
 
Prijs op aanvraag
bj.  2020
NL-6673 DB Andelst - Gebruikt
€ 15.985,- (€ 19.342,- Eindprijs)
bj.  2008
36.000 kg
NL-4704 SC Roosendaal - Gebruikt
 
€ 11.485,- (€ 13.897,- Eindprijs)
bj.  2002
35.000 kg
NL-4704 SC Roosendaal - Gebruikt
 
€ 10.985,- (€ 13.292,- Eindprijs)
bj.  1998
36.000 kg
NL-4704 SC Roosendaal - Nieuw
 
€ 2.350,- (€ 2.844,- Eindprijs)
NL-6651 KG DRUTEN - Gebruikt
€ 2.350,- (€ 2.844,- Eindprijs)
NL-6651 KG DRUTEN - Gebruikt
€ 2.350,- (€ 2.844,- Eindprijs)
NL-6651 KG DRUTEN - Gebruikt
€ 7.750,- (€ 9.378,- Eindprijs)
bj.  2001
NL-4283 JN GIESSEN - Gebruikt
€ 10.485,- (€ 12.687,- Eindprijs)
bj.  2003
36.000 kg
NL-4704 SC Roosendaal - Nieuw
 
€ 9.985,- (€ 12.082,- Eindprijs)
bj.  1998
34.000 kg
NL-4704 SC Roosendaal - Gebruikt
 
€ 9.985,- (€ 12.082,- Eindprijs)
bj.  1998
34.000 kg
NL-4704 SC Roosendaal - Gebruikt
 
Prijs op aanvraag
bj.  2019
NL-6673 DB Andelst - Gebruikt
€ 4.500,- (€ 5.445,- Eindprijs)
NL-6666 MP HETEREN - Gebruikt
€ 11.985,- (€ 14.502,- Eindprijs)
bj.  2000
36.000 kg
NL-4704 SC Roosendaal - Gebruikt
 
€ 5.000,- (BTW. Niet aantoonbaar)
bj.  2006
NL-6673 DB Andelst - Gebruikt
€ 3.900,- (€ 4.719,- Eindprijs)
bj.  2005
16.000 kg
NL-5371 MZ RAVENSTEIN - Gebruikt
 
€ 3.900,- (€ 4.719,- Eindprijs)
bj.  2004
16.000 kg
NL-5371 MZ RAVENSTEIN - Gebruikt
 
Prijs op aanvraag
NL-4382 NG Vlissingen - Gebruikt
 
    Uw zoekopdracht is succesvol opgeslagen. Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw zoekopdracht. Probeer het later opnieuw.

    Recent aanbod dat voldoet aan uw zoekcriteria.

    Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in

    Containers als gestandaardiseerde transporteenheid

    Te land, ter zee of in de lucht: met een container is veilig en snel vervoer mogelijk

    Te land, ter zee en in de lucht, vandaag de dag worden voor het vervoer van allerlei goederen met name containers ingezet. Een container is niets anders dan een metalen kist, geschikt voor het vervoer van losse goederen. Omdat er standaardmaten gelden, kan een container zowel over land en water als door de lucht worden vervoerd. De container wordt daarvoor overgeladen op trein, vrachtauto, schip of vliegtuig. Omdat containers makkelijk van het ene transportmiddel op het andere kunnen worden gezet, kan transport snel plaatsvinden. Bovendien is met containervervoer de kans op schade aan goederen klein. Er bestaan diverse typen containers, o.a. tankcontainers voor vloeistoffen, open containers voor bulklading, en vriescontainers, voorzien van een aggregaat. Door hun stapelbaarheid zijn ze behalve voor transport, ook ideaal voor opslag.

    Standaard maatvoering in TEU lengtematen

    De standaard maatvoering van containers wordt uitgedrukt in TEU, wat staat voor Twenty Equivalent Unit. Containers met lengtemaat 1 TEU zijn 20 voet lang, 8 voet breed en 8 voet hoog, overeenkomend met 6 m. lengte, 2,4 m. breedte en 2,6 m. hoogte.Containers die per schip vervoerd worden, worden in de haven gelost door overslagbedrijven. Europe Container Terminals (ECT) is een voorbeeld van een groot verladersbedrijf, dat gebruik maakt van kadekranen en containerliften. Rotterdam, Zeebrugge en Antwerpen zijn gespecialiseerde overslaghavens.

    Identificatie van containers

    Heden ten dage is containervervoer niet meer weg te denken uit de transportsector. Nagenoeg al het vervoer van stukgoederen vindt tegenwoordig plaats via containers. Dankzij computersystemen en informatietechnologie is het mogelijk de containers tijdens de reis te volgen en ladingpapieren te boeken. Ze zijn identificeerbaar aan de hand van een label, waarop het identificatienummer, de eigenaar, het land van registratie en het maximale gewicht staan vermeld. Er bestaan diverse containerfabrikanten die zowel nieuwe als gebruikte zeecontainers aanbieden. CARU is één van de Europese marktleiders. De Deense Maersk Group is al jaren de grootste verscheper.
    Wij hebben uw e-mail naar de voertuigaanbieder doorgeleid. Hartelijk dank voor de gebruikmaking van onze service. Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw e-mail. Probeer het a.u.b. later opnieuw.

    Contacteer de aanbieder

     (optioneel)