Chassis gebruikt

Stel enkele filters in om relevantere resultaten te krijgen.

€ 6.750,- (€ 8.168,- Eindprijs)
998.006 km
et.  12/1995
NL-6114 RG Susteren - Gebruikt, 213 kW (290 PK), Gewicht: 24.000 kg, Maximaal laadvermogen: 16.000 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro2, 6x2, Cruise control, Slaapplaats...
 
€ 14.750,- (€ 17.848,- Eindprijs)
1.075.035 km
et.  1/2012
NL-1812 LV ALKMAAR - Gebruikt, 243 kW (330 PK), Gewicht: 18.000 kg, Diesel, Euro5, 4x2
€ 6.250,- (€ 7.563,- Eindprijs)
672.700 km
et.  7/2006
NL-1812 LV ALKMAAR - Gebruikt, 162 kW (220 PK), Gewicht: 12.000 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro3, 4x2
€ 39.500,- (€ 47.795,- Eindprijs)
890.033 km
et.  9/2016
NL-5334 LH VELDDRIEL - Gebruikt, 551 kW (749 PK), Gewicht: 29.500 kg, Transmissie: Automatisch, Motorrem, Diesel, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Boordcomputer, Cruise control...
Prijs op aanvraag
547.973 km
et.  6/2021
NL-5386 LD Geffen - Gebruikt, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Slaapplaats, Standverwarming
€ 14.000,- (€ 16.940,- Eindprijs)
309.816 km
et.  3/2010
NL-6673 DB Andelst - Gebruikt, 188 kW (256 PK), Gewicht: 26.500 kg, Maximaal laadvermogen: 15.500 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 6x2, ABS, Airconditioning...
€ 27.900,- (€ 33.759,- Eindprijs)
670.696 km
et.  9/2008
NL-7575 DB Oldenzaal - Gebruikt, 309 kW (420 PK), Gewicht: 40.000 kg, Maximaal laadvermogen: 25.420 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro3, 6x6, ABS, Airconditioning...
€ 24.500,- (€ 29.645,- Eindprijs)
1.238.000 km
et.  5/2015
NL-3125 KE Schiedam - Gebruikt, 331 kW (450 PK), Gewicht: 30.000 kg, Maximaal laadvermogen: 15.460 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro6, 6x4, ABS, Airconditioning...
 
Prijs op aanvraag
654.310 km
et.  8/2014
NL-4264 AZ VEEN - Gebruikt, 310 kW (421 PK), Gewicht: 19.000 kg, Maximaal laadvermogen: 7.325 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6
 
€ 55.900,- (€ 67.639,- Eindprijs)
71.200 km
et.  6/2014
NL-5371 MZ RAVENSTEIN - Gebruikt, 302 kW (411 PK), Transmissie: Automatisch, Retarder, Diesel, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Navigatiesysteem...
 
€ 11.900,- (€ 14.399,- Eindprijs)
1.054.000 km
et.  8/2003
NL-6716 AK Ede - Gebruikt, 316 kW (430 PK), Gewicht: 19.000 kg, Maximaal laadvermogen: 8.900 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro3, 4x2, ABS, Cruise control, Slaapplaats...
Prijs op aanvraag
526.000 km
et.  1/2018
NL-5386 LD Geffen - Gebruikt, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Slaapplaats, Standverwarming
€ 15.990,- (€ 19.348,- Eindprijs)
157.207 km
et.  1/1982
NL-5405 BB UDEN - Gebruikt, Transmissie: Handmatig, Diesel, 8x4
 
€ 71.500,- (€ 86.515,- Eindprijs)
NL-2914 LE NIEUWERKERK AD IJSSEL - Nieuw, 206 kW (280 PK), Gewicht: 18.000 kg, Maximaal laadvermogen: 12.000 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro3, 4x4, Airconditioning, Slaapplaats...
€ 85.500,- (€ 103.455,- Eindprijs)
et.  1/2021
NL-2914 LE NIEUWERKERK AD IJSSEL - Nieuw, 294 kW (400 PK), Gewicht: 33.000 kg, Maximaal laadvermogen: 23.650 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro2, 6x4, Slaapplaats
€ 23.950,- (€ 28.980,- Eindprijs)
350.930 km
et.  6/2007
NL-4283 JN GIESSEN - Gebruikt, 265 kW (360 PK), Gewicht: 49.000 kg, Maximaal laadvermogen: 30.890 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro5, 10x4, ABS, Airconditioning...
€ 39.900,- (€ 48.279,- Eindprijs)
536.000 km
et.  5/2015
NL-4255 HZ Nieuwendijk - Gebruikt, 302 kW (411 PK), Transmissie: Automatisch, Retarder, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Navigatiesysteem, Spoiler
€ 9.500,- (€ 11.495,- Eindprijs)
160.298 km
et.  6/1989
NL-6114 RG Susteren - Gebruikt, 224 kW (305 PK), Gewicht: 26.000 kg, Maximaal laadvermogen: 15.000 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, 6x4
 
Prijs op aanvraag
403.423 km
et.  11/1999
NL-5443 PV HAPS - Gebruikt, 279 kW (379 PK), Transmissie: Handmatig, Euro2, 8x4
€ 12.900,- (€ 15.609,- Eindprijs)
996.563 km
et.  1/2009
NL-4214 KZ VUREN - Gebruikt, Gewicht: 26.000 kg, Maximaal laadvermogen: 13.800 kg, Transmissie: Automatisch, Retarder, Diesel, Euro5, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control...
    Uw zoekopdracht is succesvol opgeslagen. Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw zoekopdracht. Probeer het later opnieuw.
    U hebt nog niet gevonden wat u zocht? Ontvang de laatste aanbiedingen voor uw zoekopdracht per e-mail. Bewaar uw filterselectie met slechts één klik.

    U ontvangt per e-mail de nieuwste aanbiedingen die aan uw zoekopdracht voldoen. Deze service kan op elk moment worden geannuleerd.

    Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    Rijdend chassis

    Een vrachtwagenchassis is een compleet onderstel van een vrachtwagen, zonder enige opbouw, maar wel gereed om te rijden. Alle onderdelen daarvoor (zoals de motor, aandrijflijn en brandstoftank) zijn al gemonteerd. Een meer gangbare term hiervoor is ‘rijdend chassis’.

    Al dan niet met cabine

    Het chassis wordt door een carrosseriebouwer van een opbouw voorzien. Zo’n vrachtautochassis wordt vooral aan bussenbouwers geleverd, die het eindproduct dan van hun eigen merknaam voorzien. Een chassis voor een vrachtauto wordt meestal wél met cabine geleverd, waarna de koper het naar eigen wens van een opbouw in de vorm van een laadbak of een gesloten laadruimte kan laten voorzien. Ook bestelwagens zijn door de meeste fabrikanten als DAF, Mercedes-Benz en Renault in de vorm van een chassis met cabine leverbaar.

    Ladderchassis van staal

    Een vrachtwagenchassis bestaat over het algemeen uit twee langsliggers, die met behulp van dwarsverbindingen aan elkaar zijn verbonden. Men noemt het daarom een ladderchassis. Het chassis wordt meestal opgebouwd uit U-vormige stalen profielen. Mercedes-Benz past voor sommige types rechthoekige kokerprofielen toe, terwijl enkele andere leveranciers ook H-vormige profielen gebruiken. Bij een chassis met cabine voor bestelwagens worden meestal dubbele Ω-vormige profielen gebruikt.
    Personenauto’s hebben overigens geen chassis maar een zelfdragende carrosserie, omdat ze altijd compleet worden geleverd om ze goed te kunnen identificeren. Elk vrachtautochassis is voorzien van een chassisnummer ter identificatie.

    Wij hebben uw e-mail naar de voertuigaanbieder doorgeleid. Hartelijk dank voor de gebruikmaking van onze service. Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw e-mail. Probeer het a.u.b. later opnieuw.

    Contacteer de aanbieder

     (optioneel)

    Privacy

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.