Chassis gebruikt

Stel enkele filters in om relevantere resultaten te krijgen.

€ 9.750,- (€ 11.798,- Eindprijs)
1.119.000 km
et.  1/2005
NL-6716 AK Ede - Gebruikt, 26.000 kg, 338 kW (460 PK), Diesel, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Slaapplaats, Sperdifferentieel, Standverwarming, Trekhaak
Prijs op aanvraag
305.000 km
et.  8/2010
NL-7336 AE Apeldoorn - Gebruikt, 37.000 kg, 397 kW (540 PK), Diesel, 8x4, ABS, Airconditioning, Cruise control, Slaapplaats
 
€ 9.900,- (€ 11.979,- Eindprijs)
1.166.000 km
et.  10/2005
NL-6716 AK Ede - Gebruikt, 19.200 kg, 353 kW (480 PK), Diesel, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Slaapplaats, Sperdifferentieel, Standverwarming
€ 16.000,- (BTW. Niet aantoonbaar)
et.  1/2011
NL-5334 NL VELDDRIEL - Gebruikt
€ 39.000,- (€ 47.190,- Eindprijs)
et.  1/2020
NL-5334 NL VELDDRIEL - Nieuw, 280 kW (381 PK), Diesel
€ 34.000,- (€ 41.140,- Eindprijs)
et.  1/2020
NL-5334 NL VELDDRIEL - Nieuw, 154 kW (209 PK)
€ 36.000,- (€ 43.560,- Eindprijs)
et.  1/2020
NL-5334 NL VELDDRIEL - Nieuw, Diesel
€ 29.900,- (€ 36.179,- Eindprijs)
930.345 km
et.  6/2012
NL-5371 MZ RAVENSTEIN - Gebruikt, 552 kW (751 PK), Diesel, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Slaapplaats, Spoiler
 
Prijs op aanvraag
648.114 km
et.  7/2012
NL-4231 AC MEERKERK - Gebruikt, 28.000 kg, 323 kW (439 PK), Diesel, 6x2, ABS, Airconditioning, Boordcomputer, Cruise control, Navigatiesysteem, Slaapplaats, Spoiler, Standverwarming
€ 15.750,- (€ 19.058,- Eindprijs)
855.000 km
et.  8/2004
NL-6716 AK Ede - Gebruikt, 32.500 kg, 309 kW (420 PK), Diesel, 8x4, ABS, Airconditioning, Cruise control, Sperdifferentieel
€ 25.900,- (€ 31.339,- Eindprijs)
674.712 km
et.  8/2016
NL-4214 KZ VUREN - Gebruikt, 18.000 kg, 310 kW (421 PK), Diesel, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Standverwarming, Tractiecontrole (ASR), Trekhaak
€ 19.250,- (€ 23.293,- Eindprijs)
850.000 km
et.  7/2012
NL-2913 LB Nieuwerkerk a/d Ijssel - Gebruikt, 35.500 kg, 375 kW (510 PK), Diesel, > 3 Assen, ABS, Airconditioning, ESP
 
€ 18.700,- (BTW. Niet aantoonbaar)
157.766 km
et.  3/1988
NL-5231 XA DEN BOSCH - Gebruikt, 257 kW (349 PK), Diesel, 6x4
 
€ 23.200,- (€ 28.072,- Eindprijs)
1.093.267 km
et.  9/2015
NL-7575 DB Oldenzaal - Gebruikt, 27.000 kg, 382 kW (519 PK), Diesel, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Standverwarming
€ 23.200,- (€ 28.072,- Eindprijs)
904.267 km
et.  5/2015
NL-7575 DB Oldenzaal - Gebruikt, 27.000 kg, 382 kW (519 PK), Diesel, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Standverwarming
€ 24.200,- (€ 29.282,- Eindprijs)
912.083 km
et.  3/2016
NL-7575 DB Oldenzaal - Gebruikt, 27.000 kg, 382 kW (519 PK), Diesel, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Standverwarming
€ 24.200,- (€ 29.282,- Eindprijs)
844.923 km
et.  5/2016
NL-7575 DB Oldenzaal - Gebruikt, 27.000 kg, 382 kW (519 PK), Diesel, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Standverwarming
Prijs op aanvraag
309.222 km
et.  7/2013
NL-4264 AZ VEEN - Gebruikt, 16.000 kg, 182 kW (247 PK), Diesel, Laadlift
 
Prijs op aanvraag
660.000 km
et.  2/2015
NL-7102 JL WINTERSWIJK - Gebruikt, 463 kW (630 PK), Diesel
€ 5.450,- (€ 6.595,- Eindprijs)
223.000 km
et.  4/2008
NL-5145 NJ WAALWIJK - Gebruikt, 26.000 kg, 243 kW (330 PK), Diesel, 6x2, Airconditioning
    Uw zoekopdracht is succesvol opgeslagen. Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw zoekopdracht. Probeer het later opnieuw.

    Recent aanbod dat voldoet aan uw zoekcriteria.

    Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in

    Rijdend chassis

    Een vrachtwagenchassis is een compleet onderstel van een vrachtwagen, zonder enige opbouw, maar wel gereed om te rijden. Alle onderdelen daarvoor (zoals de motor, aandrijflijn en brandstoftank) zijn al gemonteerd. Een meer gangbare term hiervoor is ‘rijdend chassis’.

    Al dan niet met cabine

    Het chassis wordt door een carrosseriebouwer van een opbouw voorzien. Zo’n vrachtautochassis wordt vooral aan bussenbouwers geleverd, die het eindproduct dan van hun eigen merknaam voorzien. Een chassis voor een vrachtauto wordt meestal wél met cabine geleverd, waarna de koper het naar eigen wens van een opbouw in de vorm van een laadbak of een gesloten laadruimte kan laten voorzien. Ook bestelwagens zijn door de meeste fabrikanten als DAF, Mercedes-Benz en Renault in de vorm van een chassis met cabine leverbaar.

    Ladderchassis van staal

    Een vrachtwagenchassis bestaat over het algemeen uit twee langsliggers, die met behulp van dwarsverbindingen aan elkaar zijn verbonden. Men noemt het daarom een ladderchassis. Het chassis wordt meestal opgebouwd uit U-vormige stalen profielen. Mercedes-Benz past voor sommige types rechthoekige kokerprofielen toe, terwijl enkele andere leveranciers ook H-vormige profielen gebruiken. Bij een chassis met cabine voor bestelwagens worden meestal dubbele Ω-vormige profielen gebruikt.
    Personenauto’s hebben overigens geen chassis maar een zelfdragende carrosserie, omdat ze altijd compleet worden geleverd om ze goed te kunnen identificeren. Elk vrachtautochassis is voorzien van een chassisnummer ter identificatie.

    Wij hebben uw e-mail naar de voertuigaanbieder doorgeleid. Hartelijk dank voor de gebruikmaking van onze service. Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw e-mail. Probeer het a.u.b. later opnieuw.

    Contacteer de aanbieder

     (optioneel)
    Privacy
    Even geduld aub...