Chassis gebruikt

Stel enkele filters in om relevantere resultaten te krijgen.

€ 14.350,- (€ 17.364,- Eindprijs)
546.956 km
et.  5/2010
NL-5015 BR TILBURG
Gebruikt, 249 kW (339 PK), Gewicht: 27.000 kg, Maximaal laadvermogen: 13.080 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 6x4, ABS, Airconditioning, Cruise control, Slaapplaats, Trekhaak
Prijs op aanvraag
654.310 km
et.  8/2014
NL-4264 AZ VEEN
Gebruikt, 310 kW (421 PK), Gewicht: 19.000 kg, Maximaal laadvermogen: 7.325 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6
€ 10.950,- (€ 13.250,- Eindprijs)
631.205 km
et.  11/2006
NL-4214 KZ VUREN
Gebruikt, 257 kW (349 PK), Gewicht: 26.000 kg, Maximaal laadvermogen: 12.200 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro3, 6x2, ABS, Slaapplaats
€ 33.333,- (€ 40.333,- Eindprijs)
950.000 km
et.  2/2014
NL-7336 AE Apeldoorn
Gebruikt, 537 kW (730 PK), Transmissie: Automatisch, Retarder, Diesel, Euro6, 8x4, ABS, Airconditioning, Cruise control, Slaapplaats, Spoiler, Standverwarming, Trekhaak
€ 4.000,- (€ 4.840,- Eindprijs)
1.048.703 km
et.  1/2004
NL-8085 AK Doornspijk
Gebruikt, 130 kW (177 PK), Gewicht: 8.600 kg, Maximaal laadvermogen: 4.640 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro3, 4x2, ABS, Airconditioning
€ 64.000,- (€ 77.440,- Eindprijs)
720.000 km
et.  1/2018
NL-7336 AE Apeldoorn
Gebruikt, Transmissie: Automatisch, Retarder, Diesel, 6x4, ABS, Airconditioning, Cruise control, Slaapplaats, Spoiler, Standverwarming, Trekhaak
Prijs op aanvraag
514.238 km
et.  8/2016
NL-7602 KK ALMELO
Gebruikt, 331 kW (450 PK), Transmissie: Automatisch, Retarder, Diesel, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Slaapplaats, Spoiler, Standverwarming, Trekhaak
€ 15.950,- (€ 19.300,- Eindprijs)
410.468 km
et.  7/2008
NL-4214 KZ VUREN
Gebruikt, 300 kW (408 PK), Gewicht: 18.000 kg, Maximaal laadvermogen: 7.800 kg, Transmissie: Handmatig, Motorrem, Diesel, Euro5, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Slaapplaats, Standverwarming...
Prijs op aanvraag
739.397 km
et.  7/2015
NL-4264 AZ VEEN
Gebruikt, 310 kW (421 PK), Gewicht: 26.000 kg, Maximaal laadvermogen: 17.257 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6
Prijs op aanvraag
703.000 km
et.  11/2015
NL-3953 MJ Maarsbergen
Gebruikt, 132 kW (179 PK), Gewicht: 14.000 kg, Maximaal laadvermogen: 7.200 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, ABS, Airconditioning, Cruise control, Spoiler
Prijs op aanvraag
306.000 km
et.  6/1985
NL-2964 LP GROOT-AMMERS
Gebruikt, 309 kW (420 PK), Transmissie: Handmatig, Diesel, 6x4, Trekhaak
€ 10.500,- (€ 12.705,- Eindprijs)
804.000 km
et.  2/2008
NL-2964 LP GROOT-AMMERS
Gebruikt, 340 kW (462 PK), Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Slaapplaats, Standverwarming, Trekhaak
Prijs op aanvraag
526.000 km
et.  1/2018
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, 353 kW (480 PK), Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Slaapplaats, Standverwarming
€ 27.950,- (€ 33.820,- Eindprijs)
709.579 km
et.  6/2012
NL-4214 KZ VUREN
Gebruikt, 405 kW (551 PK), Gewicht: 33.000 kg, Maximaal laadvermogen: 20.820 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 8x4, ABS, Airconditioning, Cruise control, Slaapplaats, Standverwarming, Tractiecontrole (ASR)...
€ 8.450,- (€ 10.225,- Eindprijs)
1 km
et.  8/2008
NL-4214 KZ VUREN
Gebruikt, 266 kW (362 PK), Gewicht: 18.000 kg, Maximaal laadvermogen: 8.000 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro5, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Slaapplaats, Tractiecontrole (ASR)
€ 8.450,- (€ 10.225,- Eindprijs)
1.001.484 km
et.  8/2008
NL-4214 KZ VUREN
Gebruikt, 266 kW (362 PK), Gewicht: 18.000 kg, Maximaal laadvermogen: 8.020 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro5, 4x2, ABS, Cruise control, Slaapplaats
€ 19.900,- (BTW. Niet aantoonbaar)
398.763 km
et.  11/1987
NL-5231 XA DEN BOSCH
Gebruikt, 265 kW (360 PK), Transmissie: Handmatig, Diesel, 6x4
€ 13.950,- (€ 16.880,- Eindprijs)
603.733 km
et.  2/2013
NL-4877 AE ETTEN-LEUR
Gebruikt, 118 kW (160 PK), Gewicht: 10.500 kg, Maximaal laadvermogen: 3.345 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 4x2, ABS, Airconditioning, Slaapplaats, Spoiler
Prijs op aanvraag
499.670 km
et.  3/2018
NL-7597 NV SAASVELD
Gebruikt, 353 kW (480 PK), Gewicht: 26.500 kg, Transmissie: Automatisch, Intarder, Diesel, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Slaapplaats, Spoiler, Standverwarming, Trekhaak
€ 62.500,- (€ 75.625,- Eindprijs)
10 km
et.  1/2012
NL-4782 PP MOERDIJK
Nieuw, 243 kW (330 PK), Gewicht: 19.000 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro3
    Uw zoekopdracht is succesvol opgeslagen. Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw zoekopdracht. Probeer het later opnieuw.
    U hebt nog niet gevonden wat u zocht? Ontvang de laatste aanbiedingen voor uw zoekopdracht per e-mail. Bewaar uw filterselectie met slechts één klik.

    U ontvangt per e-mail de nieuwste aanbiedingen die aan uw zoekopdracht voldoen. Deze service kan op elk moment worden geannuleerd.

    Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    Rijdend chassis

    Een vrachtwagenchassis is een compleet onderstel van een vrachtwagen, zonder enige opbouw, maar wel gereed om te rijden. Alle onderdelen daarvoor (zoals de motor, aandrijflijn en brandstoftank) zijn al gemonteerd. Een meer gangbare term hiervoor is ‘rijdend chassis’.

    Al dan niet met cabine

    Het chassis wordt door een carrosseriebouwer van een opbouw voorzien. Zo’n vrachtautochassis wordt vooral aan bussenbouwers geleverd, die het eindproduct dan van hun eigen merknaam voorzien. Een chassis voor een vrachtauto wordt meestal wél met cabine geleverd, waarna de koper het naar eigen wens van een opbouw in de vorm van een laadbak of een gesloten laadruimte kan laten voorzien. Ook bestelwagens zijn door de meeste fabrikanten als DAF, Mercedes-Benz en Renault in de vorm van een chassis met cabine leverbaar.

    Ladderchassis van staal

    Een vrachtwagenchassis bestaat over het algemeen uit twee langsliggers, die met behulp van dwarsverbindingen aan elkaar zijn verbonden. Men noemt het daarom een ladderchassis. Het chassis wordt meestal opgebouwd uit U-vormige stalen profielen. Mercedes-Benz past voor sommige types rechthoekige kokerprofielen toe, terwijl enkele andere leveranciers ook H-vormige profielen gebruiken. Bij een chassis met cabine voor bestelwagens worden meestal dubbele Ω-vormige profielen gebruikt.
    Personenauto’s hebben overigens geen chassis maar een zelfdragende carrosserie, omdat ze altijd compleet worden geleverd om ze goed te kunnen identificeren. Elk vrachtautochassis is voorzien van een chassisnummer ter identificatie.

    Wij hebben uw e-mail naar de voertuigaanbieder doorgeleid. Hartelijk dank voor de gebruikmaking van onze service. Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw e-mail. Probeer het a.u.b. later opnieuw.

    Contacteer de aanbieder

     (optioneel)

    Privacy

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.