Uw vrachtwagen is geld waard

Uw vrachtwagen is geld waard

Uw vrachtwagen is geld waard

vanaf 2,99 EUR*

verkoop
commissievrij

*per advertentie/maand

Uw zoekopdracht is succesvol opgeslagen. Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw zoekopdracht. Probeer het later opnieuw. Er is een probleem opgetreden bij het indienen van uw verzoek. Controleer of u cookies hebt ingeschakeld in uw browser.

Vrachtwagenchassis gebruikt

Stel enkele filters in om relevantere resultaten te krijgen.

U ontvangt per e-mail de nieuwste aanbiedingen die aan uw zoekopdracht voldoen. Deze service kan op elk moment worden geannuleerd.

Fout: Kon Recaptcha niet laden.

Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

Prijs op aanvraag
723.000 km
et.  3/2008
NL-3059 LB Rotterdam
Gebruikt, 228 kW (310 PK), Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5
€ 20.000,- (€ 24.200,- Eindprijs)
672.038 km
et.  1/2007
NL-7391 ME Twello
Gebruikt, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro5, 6x4
€ 82.500,- (€ 99.825,- Eindprijs)
NL-3125 BP Schiedam
Nieuw, 180 kW (245 PK), Euro3, 4x4, Vierwielaandrijving
€ 28.500,- (€ 34.485,- Eindprijs)
653.100 km
et.  7/2013
NL-7336 AE Apeldoorn
Gebruikt, 324 kW (441 PK), Gewicht: 25.000 kg, Transmissie: Halfautomatisch, Retarder, Diesel, Euro5, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Trekhaak
€ 82.500,- (€ 99.825,- Eindprijs)
NL-3125 BP Schiedam
Nieuw, 180 kW (245 PK), Euro3, 4x4, Vierwielaandrijving
€ 48.500,- (€ 58.685,- Eindprijs)
434.608 km
et.  8/2016
NL-5145 NJ WAALWIJK
Gebruikt, 200 kW (272 PK), Gewicht: 19.000 kg, Maximaal laadvermogen: 11.605 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Spoiler
€ 82.500,- (€ 99.825,- Eindprijs)
NL-3125 BP Schiedam
Nieuw, 180 kW (245 PK), Euro3, 4x4, Vierwielaandrijving
€ 34.900,- (€ 42.229,- Eindprijs)
889.244 km
et.  10/2015
NL-4214 KZ VUREN
Gebruikt, 537 kW (730 PK), Gewicht: 37.000 kg, Maximaal laadvermogen: 23.690 kg, Transmissie: Automatisch, Retarder, Diesel, Euro6, 8x4, ABS, Airconditioning, Cruise control, Slaapplaats, Standverwarming...
€ 39.900,- (€ 48.279,- Eindprijs)
346.122 km
et.  6/2016
NL-5371 MZ RAVENSTEIN
Gebruikt, 235 kW (320 PK), Gewicht: 27.000 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Koelaggregaat, Roetfilter, Spoiler
€ 20.750,- (€ 25.108,- Eindprijs)
973.857 km
et.  4/2013
NL-5048 CK Tilburg
Gebruikt, 330 kW (449 PK), Gewicht: 26.500 kg, Maximaal laadvermogen: 14.780 kg, Transmissie: Automatisch, Motorrem, Diesel, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Slaapplaats

Vrachtwagens verkopen tegen de beste prijs

Vrachtwagens verkopen tegen de beste prijs

vanaf 2,99 EUR*

verkoop commissievrij

*per advertentie/maand

*per advertentie/maand

€ 87.500,- (€ 105.875,- Eindprijs)
NL-3125 BP Schiedam
Nieuw, 188 kW (256 PK), Euro5, 4x4, Vierwielaandrijving
€ 87.500,- (€ 105.875,- Eindprijs)
NL-3125 BP Schiedam
Nieuw, 188 kW (256 PK), Transmissie: Handmatig, Euro5, 4x4, Vierwielaandrijving
€ 87.500,- (€ 105.875,- Eindprijs)
NL-3125 BP Schiedam
Nieuw, 188 kW (256 PK), Euro5, 4x4, Vierwielaandrijving
€ 27.900,- (€ 33.759,- Eindprijs)
468.374 km
et.  4/2010
NL-4214 KZ VUREN
Gebruikt, 335 kW (455 PK), Gewicht: 26.000 kg, Maximaal laadvermogen: 13.060 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Slaapplaats, Tractiecontrole (ASR)
Prijs op aanvraag
121.000 km
et.  1/2020
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, 235 kW (320 PK), Transmissie: Automatisch, Motorrem, Diesel, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Slaapplaats, Standverwarming, Tractiecontrole (ASR)
€ 87.500,- (€ 105.875,- Eindprijs)
NL-3125 BP Schiedam
Nieuw, 188 kW (256 PK), Euro5, 4x4, Vierwielaandrijving
€ 87.500,- (€ 105.875,- Eindprijs)
NL-3125 BP Schiedam
Nieuw, 188 kW (256 PK), Transmissie: Handmatig, Euro5, 4x4, Vierwielaandrijving
Prijs op aanvraag
436.000 km
et.  1/2018
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, 331 kW (450 PK), Gewicht: 27.000 kg, Maximaal laadvermogen: 16.610 kg, Transmissie: Automatisch, Retarder, Diesel, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Laadlift, Navigatiesysteem, Slaapplaats, Standverwarming...
€ 12.950,- (€ 15.670,- Eindprijs)
951.000 km
et.  3/2012
NL-2675 BR HONSELERSDIJK
Gebruikt, 300 kW (408 PK), Gewicht: 20.500 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro5, 2 Assen, ABS, Airconditioning, Standverwarming
€ 14.500,- (€ 17.545,- Eindprijs)
720.747 km
et.  1/2000
NL-4705 AC Roosendaal
Gebruikt, 464 kW (631 PK), Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro2, 6x4
    U hebt nog niet gevonden wat u zocht? Ontvang de laatste aanbiedingen voor uw zoekopdracht per e-mail. Bewaar uw filterselectie met slechts één klik.

    U ontvangt per e-mail de nieuwste aanbiedingen die aan uw zoekopdracht voldoen. Deze service kan op elk moment worden geannuleerd.

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    Bewaar e-mail en u zult wijzigingen in de prijs of beschikbaarheid van de aanbieding gemakkelijk per e-mail ontvangen.

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    Rijdend chassis

    Een vrachtwagenchassis is een compleet onderstel van een vrachtwagen, zonder enige opbouw, maar wel gereed om te rijden. Alle onderdelen daarvoor (zoals de motor, aandrijflijn en brandstoftank) zijn al gemonteerd. Een meer gangbare term hiervoor is ‘rijdend chassis’.

    Al dan niet met cabine

    Het chassis wordt door een carrosseriebouwer van een opbouw voorzien. Zo’n vrachtautochassis wordt vooral aan bussenbouwers geleverd, die het eindproduct dan van hun eigen merknaam voorzien. Een chassis voor een vrachtauto wordt meestal wél met cabine geleverd, waarna de koper het naar eigen wens van een opbouw in de vorm van een laadbak of een gesloten laadruimte kan laten voorzien. Ook bestelwagens zijn door de meeste fabrikanten als DAF, Mercedes-Benz en Renault in de vorm van een chassis met cabine leverbaar.

    Ladderchassis van staal

    Een vrachtwagenchassis bestaat over het algemeen uit twee langsliggers, die met behulp van dwarsverbindingen aan elkaar zijn verbonden. Men noemt het daarom een ladderchassis. Het chassis wordt meestal opgebouwd uit U-vormige stalen profielen. Mercedes-Benz past voor sommige types rechthoekige kokerprofielen toe, terwijl enkele andere leveranciers ook H-vormige profielen gebruiken. Bij een chassis met cabine voor bestelwagens worden meestal dubbele Ω-vormige profielen gebruikt.
    Personenauto’s hebben overigens geen chassis maar een zelfdragende carrosserie, omdat ze altijd compleet worden geleverd om ze goed te kunnen identificeren. Elk vrachtautochassis is voorzien van een chassisnummer ter identificatie.

    Wij hebben uw e-mail naar de voertuigaanbieder doorgeleid. Hartelijk dank voor de gebruikmaking van onze service. Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw e-mail. Probeer het a.u.b. later opnieuw. Er is een probleem opgetreden bij het indienen van uw verzoek. Controleer of u cookies hebt ingeschakeld in uw browser. Vernieuw de pagina om uw zoekresultaten bij te werken.

    Contacteer de aanbieder

     (optioneel)

    Privacy

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.