Gesloten opbouw gebruikt

Stel enkele filters in om relevantere resultaten te krijgen.

€ 71.500,- (€ 86.515,- Eindprijs)
86.615 km
et.  3/2019
NL-5048 CK Tilburg - Gebruikt, 19.000 kg, 194 kW (264 PK), Diesel, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Roetfilter, Spoiler
€ 105.000,- (€ 127.050,- Eindprijs)
104.055 km
et.  11/2008
NL-6716 AK Ede - Gebruikt, 10.027 kg, 735 kW (999 PK), Diesel, 4x4, ABS, Sperdifferentieel, Standverwarming, Vierwielaandrijving
€ 4.500,- (€ 5.445,- Eindprijs)
367.426 km
et.  9/2007
NL-6114 RG Susteren - Gebruikt, 11.990 kg, 130 kW (177 PK), Diesel, 4x2, ABS, Laadlift
 
€ 20.500,- (€ 24.805,- Eindprijs)
778.500 km
et.  2/2009
NL-7336 AE Apeldoorn - Gebruikt, 27.000 kg, 294 kW (400 PK), Diesel, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Slaapplaats, Spoiler
 
Prijs op aanvraag
423.000 km
et.  4/2013
NL-5386 LD Geffen - Gebruikt, 18.000 kg, 177 kW (241 PK), Diesel, 4x2, ABS, Airconditioning, Laadlift
€ 2.000,- (€ 2.420,- Eindprijs)
453.909 km
et.  6/2003
NL-6114 RG Susteren - Gebruikt, 11.990 kg, 140 kW (190 PK), Diesel, 4x2, ABS, Laadlift
 
€ 7.450,- (€ 9.015,- Eindprijs)
490.525 km
et.  5/2003
NL-5048 CK Tilburg - Gebruikt, 19.000 kg, 163 kW (222 PK), Diesel, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Slaapplaats, Spoiler
€ 18.900,- (€ 22.869,- Eindprijs)
729.900 km
et.  10/2012
NL-5048 CK Tilburg - Gebruikt, 18.600 kg, 266 kW (362 PK), Diesel, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Trekhaak
€ 19.750,- (€ 23.898,- Eindprijs)
490.329 km
et.  8/2011
NL-5015 BR TILBURG - Gebruikt, Diesel, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift
€ 7.950,- (€ 9.620,- Eindprijs)
502.595 km
et.  3/2007
NL-4231 AA MEERKERK - Gebruikt, 18.600 kg, 176 kW (239 PK), Diesel, 4x2, ABS, Cruise control, Laadlift, Spoiler
€ 3.000,- (€ 3.630,- Eindprijs)
1 km
et.  10/2008
NL-6114 RG Susteren - Gebruikt, 12.000 kg, 134 kW (182 PK), Diesel, 4x2, Laadlift
 
€ 21.750,- (€ 26.318,- Eindprijs)
1.094.602 km
et.  1/2011
NL-6651 KG DRUTEN - Gebruikt, 412 kW (560 PK), Diesel
 
Prijs op aanvraag
162.000 km
et.  1/2018
NL-5386 LD Geffen - Gebruikt, 11.990 kg, 154 kW (209 PK), Diesel, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Spoiler
€ 12.950,- (€ 15.670,- Eindprijs)
295.524 km
et.  6/2010
NL-4283 JN GIESSEN - Gebruikt, 177 kW (241 PK), Diesel, 4x2, ABS, Cruise control, Laadlift, Slaapplaats, Spoiler, Standverwarming
Prijs op aanvraag
141.000 km
et.  3/2015
NL-5386 LD Geffen - Gebruikt, 243 kW (330 PK), Diesel, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Spoiler
Prijs op aanvraag
et.  1/2011
NL-5334 NL VELDDRIEL - Gebruikt, Diesel
€ 24.900,- (€ 30.129,- Eindprijs)
215.036 km
et.  2/2016
NL-5048 CK Tilburg - Gebruikt, 11.990 kg, 152 kW (207 PK), Diesel, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Roetfilter, Slaapplaats, Spoiler
€ 27.900,- (€ 33.759,- Eindprijs)
511.273 km
et.  9/2014
NL-5048 CK Tilburg - Gebruikt, 11.990 kg, 152 kW (207 PK), Diesel, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Slaapplaats, Spoiler
€ 16.900,- (€ 20.449,- Eindprijs)
267.152 km
et.  9/2013
NL-5048 CK Tilburg - Gebruikt, 11.990 kg, 160 kW (218 PK), Diesel, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Roetfilter, Tractiecontrole (ASR)
Prijs op aanvraag
72.000 km
et.  1/2019
NL-5386 LD Geffen - Gebruikt, 20.000 kg, 243 kW (330 PK), Diesel, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift
    Uw zoekopdracht is succesvol opgeslagen. Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw zoekopdracht. Probeer het later opnieuw.

    Recent aanbod dat voldoet aan uw zoekcriteria.

    Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in

    Toepassing

    De gesloten opbouw komt in vele verschillende vormen voor. Zo wordt hij onder andere gebruikt als aanhangwagen voor een personenauto of vrachtwagen. Daarnaast is het ook mogelijk om een gesloten opbouw te hebben als oplegger voor een vrachtwagen. Dit is de meest gebruikte vorm voor zowel opleggers als aanhangwagens. Dat komt doordat in deze vorm goederen die niet aan specifieke omstandigheden blootgesteld hoeven te worden, zoals gekoeld/verwarmd of onder druk, door middel van een gesloten opbouw veilig vervoerd kunnen worden. De gesloten opbouw zorgt ervoor dat de goederen niet gemakkelijk van de oplegger of aanhangwagen kunnen vallen. Bij de aanhangwagens wordt er in het professionele gebruik ook wel veel gebruik gemaakt van een open en platte aanhangwagen. Deze uitvoering wordt veel gebruikt in de wegenbouw en bij tuinmannen. Dit komt omdat grond, zand, stenen of andere losse goederen gemakkelijker geladen kunnen worden op een open aanhangwagen.

     

    Uitvoeringen

    De gesloten opbouw voor vrachtwagens is er in verschillende uitvoeringen. Het verschil tussen deze uitvoeringen is vooral het materiaal waarmee de opbouw is gemaakt en daarmee ook op welke manier de vrachtwagen geladen kan worden. Dit is erg interessant omdat met de kennis van wat en hoeveel er vervoerd gaat worden, er op een eenvoudige wijze bepaald kan worden hoe de vracht het best in- en uitgeladen kan worden. Er zijn uitvoeringen waarmee de gehele constructie uit plaatmateriaal bestaat, hierbij kan er alleen via de achterzijde in- en uitgeladen worden. Maar, daarnaast zijn er ook constructies waarbij het dak bestaat uit plaatmateriaal en de zijkanten bedekt worden met een zeil. Bij deze uitvoering kan er zowel via de achterzijde als via de beide zijkanten worden in- en uitgeladen. Ook is er een uitvoering beschikbaar waarbij de gehele constructie wordt afgesloten door een afdekzeil. Bij deze uitvoering is er de meeste vrijheid wat betreft het in- en uitladen, dit komt doordat er hierbij via de zijkanten en de bovenzijde van het voertuig in- en uitgeladen kan worden doordat het zeil van de gehele constructie verwijderd kan worden. Bij de keuze voor de constructie moet er dus een keuze gemaakt worden tussen de sterkte van de constructie en de flexibiliteit tussen hoe er in- en uitgeladen kan worden.

    Gebruik

    De transportsector is de grootste gebruiker van de gesloten opbouw. Deze trailers worden vaak ook door de fabrikanten van de truck gemaakt. Daarnaast bestaan er ook nog enkele fabrikanten die opleggers leveren voor specifieke toepassingen, hierbij kan het gaan om bijvoorbeeld zware goederen.

    Wij hebben uw e-mail naar de voertuigaanbieder doorgeleid. Hartelijk dank voor de gebruikmaking van onze service. Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw e-mail. Probeer het a.u.b. later opnieuw.

    Contacteer de aanbieder

     (необязательно)