Gesloten opbouw gebruikt

Stel enkele filters in om relevantere resultaten te krijgen.

Prijs op aanvraag
386.882 km
et.  5/2007
NL-4877 AE ETTEN-LEUR - Gebruikt, 16.000 kg, 132 kW (179 PK), Diesel, 4x2, ABS, Laadlift
€ 9.500,- (€ 11.495,- Eindprijs)
594.692 km
et.  5/2009
NL-4223 MB HOORNAAR - Gebruikt, 11.990 kg, 117 kW (159 PK), Diesel, Cruise control, Laadlift, Spoiler
Prijs op aanvraag
101.000 km
et.  1/2018
NL-5386 LD Geffen - Gebruikt, 19.000 kg, 184 kW (250 PK), Diesel, 4x2, Cruise control, Laadlift, Slaapplaats
€ 65.000,- (€ 78.650,- Eindprijs)
555.000 km
et.  12/2010
NL-7336 AE Apeldoorn - Gebruikt, 26.000 kg, 309 kW (420 PK), Diesel, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Slaapplaats, Spoiler, Trekhaak
 
€ 72.900,- (€ 88.209,- Eindprijs)
429.500 km
et.  6/2018
NL-5371 MZ RAVENSTEIN - Gebruikt, 206 kW (280 PK), Diesel, 4x2, ABS, Airconditioning, Laadlift, Navigatiesysteem, Spoiler
 
Prijs op aanvraag
291.000 km
et.  1/2015
NL-5386 LD Geffen - Gebruikt, 11.990 kg, 184 kW (250 PK), Diesel, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift
€ 8.900,- (€ 10.769,- Eindprijs)
232 km
et.  3/2005
NL-4214 KA VUREN - Gebruikt, 15.700 kg, 228 kW (310 PK), Diesel, 6x2, ABS, Cruise control, Slaapplaats
€ 27.900,- (€ 33.759,- Eindprijs)
511.273 km
et.  9/2014
NL-5048 CK Tilburg - Gebruikt, 11.990 kg, 152 kW (207 PK), Diesel, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Slaapplaats, Spoiler
€ 6.950,- (€ 8.410,- Eindprijs)
444.225 km
et.  10/2003
NL-4214 KZ VUREN - Gebruikt, 11.990 kg, 162 kW (220 PK), Diesel, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Tractiecontrole (ASR), Trekhaak
€ 5.800,- (€ 7.018,- Eindprijs)
332.658 km
et.  4/2006
NL-5334 LH VELDDRIEL - Gebruikt, 11.990 kg, 136 kW (185 PK), Diesel, 4x2, ABS, Boordcomputer, Cruise control, Laadlift
€ 8.750,- (€ 10.588,- Eindprijs)
445.000 km
et.  3/2007
NL-7336 AE Apeldoorn - Gebruikt, 18.000 kg, 206 kW (280 PK), Diesel, 4x2, Laadlift, Slaapplaats
 
€ 9.900,- (€ 11.979,- Eindprijs)
683.000 km
et.  2/2010
NL-6716 AK Ede - Gebruikt, 18.000 kg, 184 kW (250 PK), Diesel, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift
€ 8.900,- (€ 10.769,- Eindprijs)
827.000 km
et.  2/2010
NL-6716 AK Ede - Gebruikt, 18.000 kg, 184 kW (250 PK), Diesel, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift
€ 10.900,- (€ 13.189,- Eindprijs)
851.000 km
et.  9/2012
NL-6716 AK Ede - Gebruikt, 15.500 kg, 213 kW (290 PK), Diesel, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Sperdifferentieel, Trekhaak
€ 8.500,- (€ 10.285,- Eindprijs)
657.000 km
et.  8/1989
NL-4586 AC Lamswaarde - Gebruikt, 19.000 kg, 235 kW (320 PK), Diesel, 4x2, Trekhaak
€ 13.950,- (€ 16.880,- Eindprijs)
489.047 km
et.  11/2012
NL-4214 KZ VUREN - Gebruikt, 18.000 kg, 181 kW (246 PK), Diesel, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Slaapplaats, Tractiecontrole (ASR)
Prijs op aanvraag
81.000 km
et.  6/2015
NL-5386 LD Geffen - Gebruikt, 14.000 kg, 184 kW (250 PK), Diesel, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Spoiler
€ 47.500,- (€ 57.475,- Eindprijs)
87.889 km
et.  1/1997
NL-5032 ML TILBURG - Gebruikt, 9.500 kg, 154 kW (209 PK), Diesel, 4x4, Laadlift, Vierwielaandrijving
 
€ 8.950,- (€ 10.830,- Eindprijs)
162.628 km
et.  10/2005
NL-4877 AE ETTEN-LEUR - Gebruikt, 8.000 kg, 132 kW (179 PK), Diesel, 4x2
Prijs op aanvraag
193.113 km
et.  8/2016
NL-4264 AZ VEEN - Gebruikt, 11.990 kg, 177 kW (241 PK), Diesel, Laadlift, Slaapplaats
 
    Uw zoekopdracht is succesvol opgeslagen. Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw zoekopdracht. Probeer het later opnieuw.

    Recent aanbod dat voldoet aan uw zoekcriteria.

    Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in

    Toepassing

    De gesloten opbouw komt in vele verschillende vormen voor. Zo wordt hij onder andere gebruikt als aanhangwagen voor een personenauto of vrachtwagen. Daarnaast is het ook mogelijk om een gesloten opbouw te hebben als oplegger voor een vrachtwagen. Dit is de meest gebruikte vorm voor zowel opleggers als aanhangwagens. Dat komt doordat in deze vorm goederen die niet aan specifieke omstandigheden blootgesteld hoeven te worden, zoals gekoeld/verwarmd of onder druk, door middel van een gesloten opbouw veilig vervoerd kunnen worden. De gesloten opbouw zorgt ervoor dat de goederen niet gemakkelijk van de oplegger of aanhangwagen kunnen vallen. Bij de aanhangwagens wordt er in het professionele gebruik ook wel veel gebruik gemaakt van een open en platte aanhangwagen. Deze uitvoering wordt veel gebruikt in de wegenbouw en bij tuinmannen. Dit komt omdat grond, zand, stenen of andere losse goederen gemakkelijker geladen kunnen worden op een open aanhangwagen.

     

    Uitvoeringen

    De gesloten opbouw voor vrachtwagens is er in verschillende uitvoeringen. Het verschil tussen deze uitvoeringen is vooral het materiaal waarmee de opbouw is gemaakt en daarmee ook op welke manier de vrachtwagen geladen kan worden. Dit is erg interessant omdat met de kennis van wat en hoeveel er vervoerd gaat worden, er op een eenvoudige wijze bepaald kan worden hoe de vracht het best in- en uitgeladen kan worden. Er zijn uitvoeringen waarmee de gehele constructie uit plaatmateriaal bestaat, hierbij kan er alleen via de achterzijde in- en uitgeladen worden. Maar, daarnaast zijn er ook constructies waarbij het dak bestaat uit plaatmateriaal en de zijkanten bedekt worden met een zeil. Bij deze uitvoering kan er zowel via de achterzijde als via de beide zijkanten worden in- en uitgeladen. Ook is er een uitvoering beschikbaar waarbij de gehele constructie wordt afgesloten door een afdekzeil. Bij deze uitvoering is er de meeste vrijheid wat betreft het in- en uitladen, dit komt doordat er hierbij via de zijkanten en de bovenzijde van het voertuig in- en uitgeladen kan worden doordat het zeil van de gehele constructie verwijderd kan worden. Bij de keuze voor de constructie moet er dus een keuze gemaakt worden tussen de sterkte van de constructie en de flexibiliteit tussen hoe er in- en uitgeladen kan worden.

    Gebruik

    De transportsector is de grootste gebruiker van de gesloten opbouw. Deze trailers worden vaak ook door de fabrikanten van de truck gemaakt. Daarnaast bestaan er ook nog enkele fabrikanten die opleggers leveren voor specifieke toepassingen, hierbij kan het gaan om bijvoorbeeld zware goederen.

    Wij hebben uw e-mail naar de voertuigaanbieder doorgeleid. Hartelijk dank voor de gebruikmaking van onze service. Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw e-mail. Probeer het a.u.b. later opnieuw.

    Contacteer de aanbieder

     (optioneel)