Gesloten opbouw gebruikt

Stel enkele filters in om relevantere resultaten te krijgen.

€ 25.850,- (€ 31.279,- Eindprijs)
468.242 km
et.  4/2014
NL-4264 AZ VEEN - Gebruikt, 175 kW (238 PK), Gewicht: 19.000 kg, Maximaal laadvermogen: 9.770 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, Laadlift
 
€ 39.950,- (€ 48.340,- Eindprijs)
64.151 km
et.  6/2015
NL-4264 AZ VEEN - Gebruikt, 184 kW (250 PK), Gewicht: 19.000 kg, Maximaal laadvermogen: 9.389 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, Laadlift
 
€ 11.950,- (€ 14.460,- Eindprijs)
227.704 km
et.  4/2008
NL-2964 BK GROOT-AMMERS - Gebruikt, 130 kW (177 PK), Gewicht: 10.000 kg, Maximaal laadvermogen: 4.770 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro5, 4x2, ABS, Airconditioning, Boordcomputer...
€ 26.850,- (€ 32.489,- Eindprijs)
384.647 km
et.  5/2014
NL-4264 AZ VEEN - Gebruikt, 175 kW (238 PK), Gewicht: 11.990 kg, Maximaal laadvermogen: 4.300 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, Laadlift
 
Prijs op aanvraag
124.310 km
et.  5/2018
NL-4264 AZ VEEN - Gebruikt, 169 kW (230 PK), Gewicht: 11.990 kg, Maximaal laadvermogen: 5.850 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, Laadlift
 
€ 39.950,- (€ 48.340,- Eindprijs)
312.038 km
et.  11/2014
NL-4264 AZ VEEN - Gebruikt, 175 kW (238 PK), Gewicht: 18.000 kg, Maximaal laadvermogen: 8.560 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, Laadlift
 
€ 8.900,- (€ 10.769,- Eindprijs)
869.000 km
et.  7/2003
NL-6716 AK Ede - Gebruikt, 191 kW (260 PK), Gewicht: 19.000 kg, Maximaal laadvermogen: 9.380 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro3, 4x2, ABS, Cruise control
€ 8.900,- (€ 10.769,- Eindprijs)
817.000 km
et.  2/2006
NL-6716 AK Ede - Gebruikt, 206 kW (280 PK), Gewicht: 19.000 kg, Maximaal laadvermogen: 10.142 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, 4x2, ABS, Cruise control, Laadlift...
€ 29.950,- (€ 36.240,- Eindprijs)
862.333 km
et.  7/2012
NL-4283 JN GIESSEN - Gebruikt, 456 kW (620 PK), Transmissie: Automatisch, Retarder, Diesel, Euro5, 8x4, ABS, Airconditioning, Cruise control, Slaapplaats
€ 7.950,- (€ 9.620,- Eindprijs)
163.012 km
et.  4/2005
NL-4283 JN GIESSEN - Gebruikt, 130 kW (177 PK), Gewicht: 11.990 kg, Maximaal laadvermogen: 6.220 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro3, 4x2, Laadlift, Spoiler
€ 15.900,- (€ 19.239,- Eindprijs)
297.632 km
et.  6/2012
NL-5371 MZ RAVENSTEIN - Gebruikt, 191 kW (260 PK), Gewicht: 14.000 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Spoiler...
 
Prijs op aanvraag
196.197 km
et.  9/2015
NL-4231 AC MEERKERK - Gebruikt, 132 kW (179 PK), Gewicht: 10.000 kg, Maximaal laadvermogen: 5.100 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning...
€ 17.900,- (€ 21.659,- Eindprijs)
833.664 km
et.  2/2013
NL-4214 KZ VUREN - Gebruikt, 294 kW (400 PK), Gewicht: 28.000 kg, Maximaal laadvermogen: 17.570 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 6x2, ABS, Airconditioning...
€ 16.900,- (€ 20.449,- Eindprijs)
1.056.937 km
et.  2/2013
NL-4214 KZ VUREN - Gebruikt, 294 kW (400 PK), Gewicht: 28.000 kg, Maximaal laadvermogen: 17.570 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 6x2, ABS, Airconditioning...
€ 32.650,- (€ 39.507,- Eindprijs)
220.321 km
et.  9/2016
NL-4264 AZ VEEN - Gebruikt, 162 kW (220 PK), Gewicht: 11.990 kg, Transmissie: Automatisch, Euro6, Laadlift
 
€ 24.600,- (€ 29.766,- Eindprijs)
479.554 km
et.  12/2013
NL-4264 AZ VEEN - Gebruikt, 182 kW (247 PK), Gewicht: 11.990 kg, Maximaal laadvermogen: 2.520 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro5, Laadlift
 
Prijs op aanvraag
172.501 km
et.  12/2013
NL-2675 BR HONSELERSDIJK - Gebruikt, 163 kW (222 PK), Gewicht: 11.990 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 2 Assen, ABS, Airconditioning, Laadlift, Standverwarming
Prijs op aanvraag
295.000 km
et.  5/2014
NL-5386 LD Geffen - Gebruikt, 184 kW (250 PK), Gewicht: 12.000 kg, Maximaal laadvermogen: 4.945 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro6, ABS, Airconditioning, Cruise control...
Prijs op aanvraag
360.000 km
et.  1/2015
NL-5386 LD Geffen - Gebruikt, 221 kW (300 PK), Gewicht: 11.990 kg, Maximaal laadvermogen: 5.190 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, ABS, Airconditioning, Cruise control...
€ 28.750,- (€ 34.788,- Eindprijs)
51.979 km
et.  5/2019
NL-2964 BK GROOT-AMMERS - Gebruikt, 100 kW (136 PK), Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Boordcomputer, Cruise control
    Uw zoekopdracht is succesvol opgeslagen. Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw zoekopdracht. Probeer het later opnieuw.
    U hebt nog niet gevonden wat u zocht? Ontvang de laatste aanbiedingen voor uw zoekopdracht per e-mail. Bewaar uw filterselectie met slechts één klik.

    U ontvangt per e-mail de nieuwste aanbiedingen die aan uw zoekopdracht voldoen. Deze service kan op elk moment worden geannuleerd.

    Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    Toepassing

    De gesloten opbouw komt in vele verschillende vormen voor. Zo wordt hij onder andere gebruikt als aanhangwagen voor een personenauto of vrachtwagen. Daarnaast is het ook mogelijk om een gesloten opbouw te hebben als oplegger voor een vrachtwagen. Dit is de meest gebruikte vorm voor zowel opleggers als aanhangwagens. Dat komt doordat in deze vorm goederen die niet aan specifieke omstandigheden blootgesteld hoeven te worden, zoals gekoeld/verwarmd of onder druk, door middel van een gesloten opbouw veilig vervoerd kunnen worden. De gesloten opbouw zorgt ervoor dat de goederen niet gemakkelijk van de oplegger of aanhangwagen kunnen vallen. Bij de aanhangwagens wordt er in het professionele gebruik ook wel veel gebruik gemaakt van een open en platte aanhangwagen. Deze uitvoering wordt veel gebruikt in de wegenbouw en bij tuinmannen. Dit komt omdat grond, zand, stenen of andere losse goederen gemakkelijker geladen kunnen worden op een open aanhangwagen.

     

    Uitvoeringen

    De gesloten opbouw voor vrachtwagens is er in verschillende uitvoeringen. Het verschil tussen deze uitvoeringen is vooral het materiaal waarmee de opbouw is gemaakt en daarmee ook op welke manier de vrachtwagen geladen kan worden. Dit is erg interessant omdat met de kennis van wat en hoeveel er vervoerd gaat worden, er op een eenvoudige wijze bepaald kan worden hoe de vracht het best in- en uitgeladen kan worden. Er zijn uitvoeringen waarmee de gehele constructie uit plaatmateriaal bestaat, hierbij kan er alleen via de achterzijde in- en uitgeladen worden. Maar, daarnaast zijn er ook constructies waarbij het dak bestaat uit plaatmateriaal en de zijkanten bedekt worden met een zeil. Bij deze uitvoering kan er zowel via de achterzijde als via de beide zijkanten worden in- en uitgeladen. Ook is er een uitvoering beschikbaar waarbij de gehele constructie wordt afgesloten door een afdekzeil. Bij deze uitvoering is er de meeste vrijheid wat betreft het in- en uitladen, dit komt doordat er hierbij via de zijkanten en de bovenzijde van het voertuig in- en uitgeladen kan worden doordat het zeil van de gehele constructie verwijderd kan worden. Bij de keuze voor de constructie moet er dus een keuze gemaakt worden tussen de sterkte van de constructie en de flexibiliteit tussen hoe er in- en uitgeladen kan worden.

    Gebruik

    De transportsector is de grootste gebruiker van de gesloten opbouw. Deze trailers worden vaak ook door de fabrikanten van de truck gemaakt. Daarnaast bestaan er ook nog enkele fabrikanten die opleggers leveren voor specifieke toepassingen, hierbij kan het gaan om bijvoorbeeld zware goederen.

    Wij hebben uw e-mail naar de voertuigaanbieder doorgeleid. Hartelijk dank voor de gebruikmaking van onze service. Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw e-mail. Probeer het a.u.b. later opnieuw.

    Contacteer de aanbieder

     (optioneel)

    Privacy

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.