Vrachtwagens verkopen tegen de beste prijs

Vrachtwagens verkopen tegen de beste prijs

Vrachtwagens verkopen tegen de beste prijs

vanaf 2,79 EUR*

verkoop
commissievrij

*per advertentie/maand

Uw zoekopdracht is succesvol opgeslagen. Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw zoekopdracht. Probeer het later opnieuw. Er is een probleem opgetreden bij het indienen van uw verzoek. Controleer of u cookies hebt ingeschakeld in uw browser.

Gesloten opbouw gebruikt

Stel enkele filters in om relevantere resultaten te krijgen.

U ontvangt per e-mail de nieuwste aanbiedingen die aan uw zoekopdracht voldoen. Deze service kan op elk moment worden geannuleerd.

Fout: Kon Recaptcha niet laden.

Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

€ 28.900,- (€ 34.969,- Eindprijs)
202.308 km
et.  1/2015
NL-5048 CK Tilburg
Gebruikt, 132 kW (179 PK), Gewicht: 16.000 kg, Maximaal laadvermogen: 7.905 kg, Transmissie: Automatisch, Motorrem, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Cruise control, Laadlift
€ 29.950,- (€ 36.240,- Eindprijs)
449.500 km
et.  12/2014
NL-4214 KZ VUREN
Gebruikt, 131 kW (178 PK), Gewicht: 11.990 kg, Maximaal laadvermogen: 5.745 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Tractiecontrole (ASR)
€ 32.900,- (€ 39.809,- Eindprijs)
228.917 km
et.  9/2014
NL-4214 KZ VUREN
Gebruikt, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Tractiecontrole (ASR)
€ 35.900,- (€ 43.439,- Eindprijs)
765.341 km
et.  3/2017
NL-4214 KZ VUREN
Gebruikt, 331 kW (450 PK), Gewicht: 20.500 kg, Maximaal laadvermogen: 9.965 kg, Transmissie: Automatisch, Retarder, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Standverwarming, Tractiecontrole (ASR)...
€ 9.750,- (€ 11.798,- Eindprijs)
694.050 km
et.  5/2009
NL-7597 NV SAASVELD
Gebruikt, 117 kW (159 PK), Gewicht: 11.990 kg, Maximaal laadvermogen: 6.298 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 4x2, ABS, Cruise control, Laadlift, Spoiler
€ 7.250,- (€ 8.773,- Eindprijs)
460.000 km
et.  11/2008
NL-3953 MJ Maarsbergen
Gebruikt, 118 kW (160 PK), Gewicht: 11.990 kg, Maximaal laadvermogen: 5.970 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, ABS, Cruise control, Laadlift, Spoiler
€ 12.900,- (€ 15.609,- Eindprijs)
860.000 km
et.  9/2009
NL-3125 KE Schiedam
Gebruikt, 175 kW (238 PK), Gewicht: 19.000 kg, Maximaal laadvermogen: 9.910 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Slaapplaats, Spoiler
€ 8.950,- (€ 10.830,- Eindprijs)
629.639 km
et.  5/2009
NL-4231 AC MEERKERK
Gebruikt, 117 kW (159 PK), Gewicht: 11.990 kg, Maximaal laadvermogen: 5.540 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 4x2, ABS, Airconditioning, Boordcomputer, Cruise control, Spoiler
Prijs op aanvraag
207.000 km
et.  6/2015
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, 184 kW (250 PK), Gewicht: 19.000 kg, Maximaal laadvermogen: 10.855 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Navigatiesysteem
€ 24.950,- (€ 30.190,- Eindprijs)
175.051 km
et.  9/2015
NL-4214 KZ VUREN
Gebruikt, 132 kW (179 PK), Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Tractiecontrole (ASR), Trekhaak

Vrachtwagens verkopen tegen de beste prijs

Vrachtwagens verkopen tegen de beste prijs

vanaf 2,79 EUR*

verkoop commissievrij

*per advertentie/maand

*per advertentie/maand

€ 28.950,- (€ 35.030,- Eindprijs)
265.085 km
et.  11/2014
NL-4214 KZ VUREN
Gebruikt, 130 kW (177 PK), Gewicht: 11.990 kg, Maximaal laadvermogen: 4.940 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift
€ 28.750,- (€ 34.788,- Eindprijs)
106.044 km
et.  7/2014
NL-5032 ML TILBURG
Gebruikt, 184 kW (250 PK), Gewicht: 14.000 kg, Maximaal laadvermogen: 6.835 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Cruise control, Laadlift, Spoiler
Prijs op aanvraag
430.000 km
et.  9/2015
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, 324 kW (441 PK), Gewicht: 26.000 kg, Maximaal laadvermogen: 14.629 kg, Transmissie: Automatisch, Motorrem, Diesel, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Slaapplaats, Spoiler
Prijs op aanvraag
258.000 km
et.  2/2015
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, 154 kW (209 PK), Gewicht: 11.999 kg, Maximaal laadvermogen: 6.100 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Spoiler
Prijs op aanvraag
902.000 km
et.  2/2018
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, 338 kW (460 PK), Gewicht: 26.000 kg, Maximaal laadvermogen: 14.000 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Spoiler, Trekhaak
€ 44.600,- (€ 53.966,- Eindprijs)
283.432 km
et.  11/2015
NL-4264 AZ VEEN
Gebruikt, 250 kW (340 PK), Gewicht: 11.990 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, Laadlift
Prijs op aanvraag
386.000 km
et.  2/2016
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, Gewicht: 26.000 kg, Maximaal laadvermogen: 15.840 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Navigatiesysteem, Slaapplaats, Standverwarming
€ 18.950,- (€ 22.930,- Eindprijs)
371.358 km
et.  1/2013
NL-4877 AE ETTEN-LEUR
Gebruikt, 132 kW (179 PK), Gewicht: 11.990 kg, Maximaal laadvermogen: 5.059 kg, Transmissie: Automatisch, Overige, Euro5, 4x2, ABS, Laadlift
€ 18.950,- (€ 22.930,- Eindprijs)
359.601 km
et.  1/2013
NL-4877 AE ETTEN-LEUR
Gebruikt, 132 kW (179 PK), Gewicht: 11.990 kg, Maximaal laadvermogen: 5.059 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 4x2, ABS, Laadlift, Spoiler
€ 17.950,- (€ 21.720,- Eindprijs)
226.282 km
et.  10/2009
NL-4214 KZ VUREN
Gebruikt, 195 kW (265 PK), Gewicht: 18.000 kg, Maximaal laadvermogen: 4.445 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro5, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Slaapplaats, Tractiecontrole (ASR)
    U hebt nog niet gevonden wat u zocht? Ontvang de laatste aanbiedingen voor uw zoekopdracht per e-mail. Bewaar uw filterselectie met slechts één klik.

    U ontvangt per e-mail de nieuwste aanbiedingen die aan uw zoekopdracht voldoen. Deze service kan op elk moment worden geannuleerd.

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    Bewaar e-mail en u zult wijzigingen in de prijs of beschikbaarheid van de aanbieding gemakkelijk per e-mail ontvangen.

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    Toepassing

    De gesloten opbouw komt in vele verschillende vormen voor. Zo wordt hij onder andere gebruikt als aanhangwagen voor een personenauto of vrachtwagen. Daarnaast is het ook mogelijk om een gesloten opbouw te hebben als oplegger voor een vrachtwagen. Dit is de meest gebruikte vorm voor zowel opleggers als aanhangwagens. Dat komt doordat in deze vorm goederen die niet aan specifieke omstandigheden blootgesteld hoeven te worden, zoals gekoeld/verwarmd of onder druk, door middel van een gesloten opbouw veilig vervoerd kunnen worden. De gesloten opbouw zorgt ervoor dat de goederen niet gemakkelijk van de oplegger of aanhangwagen kunnen vallen. Bij de aanhangwagens wordt er in het professionele gebruik ook wel veel gebruik gemaakt van een open en platte aanhangwagen. Deze uitvoering wordt veel gebruikt in de wegenbouw en bij tuinmannen. Dit komt omdat grond, zand, stenen of andere losse goederen gemakkelijker geladen kunnen worden op een open aanhangwagen.

     

    Uitvoeringen

    De gesloten opbouw voor vrachtwagens is er in verschillende uitvoeringen. Het verschil tussen deze uitvoeringen is vooral het materiaal waarmee de opbouw is gemaakt en daarmee ook op welke manier de vrachtwagen geladen kan worden. Dit is erg interessant omdat met de kennis van wat en hoeveel er vervoerd gaat worden, er op een eenvoudige wijze bepaald kan worden hoe de vracht het best in- en uitgeladen kan worden. Er zijn uitvoeringen waarmee de gehele constructie uit plaatmateriaal bestaat, hierbij kan er alleen via de achterzijde in- en uitgeladen worden. Maar, daarnaast zijn er ook constructies waarbij het dak bestaat uit plaatmateriaal en de zijkanten bedekt worden met een zeil. Bij deze uitvoering kan er zowel via de achterzijde als via de beide zijkanten worden in- en uitgeladen. Ook is er een uitvoering beschikbaar waarbij de gehele constructie wordt afgesloten door een afdekzeil. Bij deze uitvoering is er de meeste vrijheid wat betreft het in- en uitladen, dit komt doordat er hierbij via de zijkanten en de bovenzijde van het voertuig in- en uitgeladen kan worden doordat het zeil van de gehele constructie verwijderd kan worden. Bij de keuze voor de constructie moet er dus een keuze gemaakt worden tussen de sterkte van de constructie en de flexibiliteit tussen hoe er in- en uitgeladen kan worden.

    Gebruik

    De transportsector is de grootste gebruiker van de gesloten opbouw. Deze trailers worden vaak ook door de fabrikanten van de truck gemaakt. Daarnaast bestaan er ook nog enkele fabrikanten die opleggers leveren voor specifieke toepassingen, hierbij kan het gaan om bijvoorbeeld zware goederen.

    Wij hebben uw e-mail naar de voertuigaanbieder doorgeleid. Hartelijk dank voor de gebruikmaking van onze service. Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw e-mail. Probeer het a.u.b. later opnieuw. Er is een probleem opgetreden bij het indienen van uw verzoek. Controleer of u cookies hebt ingeschakeld in uw browser.

    Contacteer de aanbieder

     (optioneel)

    Privacy

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.