Uw vrachtwagen is geld waard

Uw vrachtwagen is geld waard

Uw vrachtwagen is geld waard

vanaf 3,38 EUR*

verkoop
commissievrij

*per advertentie/maand

Uw zoekopdracht is succesvol opgeslagen. Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw zoekopdracht. Probeer het later opnieuw. Er is een probleem opgetreden bij het indienen van uw verzoek. Controleer of u cookies hebt ingeschakeld in uw browser.

Vrachtwagens met gesloten opbouw gebruikt

Stel enkele filters in om relevantere resultaten te krijgen.

U ontvangt per e-mail de nieuwste aanbiedingen die aan uw zoekopdracht voldoen. Deze service kan op elk moment worden geannuleerd.

Fout: Kon Recaptcha niet laden.

Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

Prijs op aanvraag
551.000 km
et.  4/2015
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, 250 kW (340 PK), Gewicht: 20.000 kg, Maximaal laadvermogen: 9.454 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Laadlift, Navigatiesysteem, Slaapplaats
Prijs op aanvraag
152.552 km
et.  10/2020
NL-4264 AZ VEEN
Gebruikt, 157 kW (213 PK), Gewicht: 11.990 kg, Maximaal laadvermogen: 5.603 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Roetfilter, Slaapplaats, Spoiler
€ 23.500,- (€ 28.435,- Eindprijs)
534.041 km
et.  6/2016
NL-4231 AC MEERKERK
Gebruikt, 184 kW (250 PK), Gewicht: 19.000 kg, Maximaal laadvermogen: 10.480 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Boordcomputer, Cruise control, Laadlift, Spoiler
Prijs op aanvraag
363.000 km
et.  1/2014
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, 220 kW (299 PK), Gewicht: 11.990 kg, Maximaal laadvermogen: 5.795 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Laadlift, Spoiler, Tractiecontrole (ASR)
Prijs op aanvraag
195.000 km
et.  1/2019
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, 191 kW (260 PK), Gewicht: 11.990 kg, Maximaal laadvermogen: 5.622 kg, Transmissie: Automatisch, Motorrem, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Tractiecontrole (ASR)
Prijs op aanvraag
208.000 km
et.  7/2017
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, 188 kW (256 PK), Gewicht: 16.000 kg, Maximaal laadvermogen: 7.869 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Standverwarming
€ 36.900,- (€ 44.649,- Eindprijs)
147.112 km
et.  12/2017
NL-4214 KZ VUREN
Gebruikt, 170 kW (231 PK), Gewicht: 135.000 kg, Maximaal laadvermogen: 127.744 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Cruise control, Laadlift, Tractiecontrole (ASR), Trekhaak
€ 49.800,- (€ 60.258,- Eindprijs)
261.364 km
et.  10/2017
NL-5048 CK Tilburg
Gebruikt, 185 kW (252 PK), Gewicht: 19.000 kg, Maximaal laadvermogen: 9.049 kg, Transmissie: Automatisch, Motorrem, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Navigatiesysteem, Spoiler
Prijs op aanvraag
241.000 km
et.  5/2002
NL-2675 BR HONSELERSDIJK
Gebruikt, 136 kW (185 PK), Gewicht: 18.600 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro3, 2 Assen, ABS, Laadlift
Prijs op aanvraag
105.000 km
et.  12/2019
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, 251 kW (341 PK), Gewicht: 20.500 kg, Maximaal laadvermogen: 9.960 kg, Transmissie: Automatisch, Motorrem, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Navigatiesysteem, Standverwarming...

Vrachtwagens tegen de beste prijs verkopen via TruckScout24

Vrachtwagens tegen de beste prijs verkopen via TruckScout24

vanaf 3,38 EUR*

verkoop commissievrij

*per advertentie/maand

*per advertentie/maand

Prijs op aanvraag
388.000 km
et.  1/2018
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, 206 kW (280 PK), Maximaal laadvermogen: 9.285 kg, Transmissie: Automatisch, Motorrem, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Navigatiesysteem, Spoiler, Tractiecontrole (ASR)
€ 17.950,- (€ 21.720,- Eindprijs)
523.980 km
et.  3/2015
NL-3953 MJ Maarsbergen
Gebruikt, 132 kW (179 PK), Gewicht: 12.000 kg, Maximaal laadvermogen: 6.248 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Spoiler
€ 46.900,- (€ 56.749,- Eindprijs)
137.500 km
et.  10/2018
NL-5371 MZ RAVENSTEIN
Gebruikt, 213 kW (290 PK), Gewicht: 18.000 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Cruise control, Laadlift
Prijs op aanvraag
136.000 km
et.  9/2015
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, 130 kW (177 PK), Gewicht: 11.990 kg, Maximaal laadvermogen: 4.682 kg, Transmissie: Handmatig, Motorrem, Diesel, Euro6, 4x2, Laadlift, Navigatiesysteem, Spoiler, Tractiecontrole (ASR)
Prijs op aanvraag
430.000 km
et.  6/2016
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, 184 kW (250 PK), Gewicht: 15.000 kg, Maximaal laadvermogen: 6.718 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Laadlift
Prijs op aanvraag
388.000 km
et.  1/2017
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, 177 kW (241 PK), Gewicht: 11.990 kg, Maximaal laadvermogen: 5.104 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Tractiecontrole (ASR), Trekhaak
Prijs op aanvraag
450.000 km
et.  1/2017
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, 265 kW (360 PK), Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, ABS, Airconditioning, Cruise control, Slaapplaats, Standverwarming, Tractiecontrole (ASR)
€ 21.550,- (BTW. Niet aantoonbaar)
483.000 km
et.  9/2005
NL-6442 xd Brunssum
Gebruikt, 162 kW (220 PK), Gewicht: 18.600 kg, Transmissie: Handmatig, Motorrem, Diesel, Euro3, Compressor, Cruise control, Hydraulica (hulpaandrijving), Retarder, Slaapplaats
Prijs op aanvraag
410.000 km
et.  12/2014
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, 184 kW (250 PK), Gewicht: 18.600 kg, Maximaal laadvermogen: 10.580 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Navigatiesysteem, Tractiecontrole (ASR)
Prijs op aanvraag
336.000 km
et.  1/2018
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, 10.315 kW (14.024 PK), Maximaal laadvermogen: 8.685 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Navigatiesysteem, Spoiler, Tractiecontrole (ASR)
    U hebt nog niet gevonden wat u zocht? Ontvang de laatste aanbiedingen voor uw zoekopdracht per e-mail. Bewaar uw filterselectie met slechts één klik.

    U ontvangt per e-mail de nieuwste aanbiedingen die aan uw zoekopdracht voldoen. Deze service kan op elk moment worden geannuleerd.

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    Bewaar e-mail en u zult wijzigingen in de prijs of beschikbaarheid van de aanbieding gemakkelijk per e-mail ontvangen.

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    Toepassing

    De gesloten opbouw komt in vele verschillende vormen voor. Zo wordt hij onder andere gebruikt als aanhangwagen voor een personenauto of vrachtwagen. Daarnaast is het ook mogelijk om een gesloten opbouw te hebben als oplegger voor een vrachtwagen. Dit is de meest gebruikte vorm voor zowel opleggers als aanhangwagens. Dat komt doordat in deze vorm goederen die niet aan specifieke omstandigheden blootgesteld hoeven te worden, zoals gekoeld/verwarmd of onder druk, door middel van een gesloten opbouw veilig vervoerd kunnen worden. De gesloten opbouw zorgt ervoor dat de goederen niet gemakkelijk van de oplegger of aanhangwagen kunnen vallen. Bij de aanhangwagens wordt er in het professionele gebruik ook wel veel gebruik gemaakt van een open en platte aanhangwagen. Deze uitvoering wordt veel gebruikt in de wegenbouw en bij tuinmannen. Dit komt omdat grond, zand, stenen of andere losse goederen gemakkelijker geladen kunnen worden op een open aanhangwagen.

     

    Uitvoeringen

    De gesloten opbouw voor vrachtwagens is er in verschillende uitvoeringen. Het verschil tussen deze uitvoeringen is vooral het materiaal waarmee de opbouw is gemaakt en daarmee ook op welke manier de vrachtwagen geladen kan worden. Dit is erg interessant omdat met de kennis van wat en hoeveel er vervoerd gaat worden, er op een eenvoudige wijze bepaald kan worden hoe de vracht het best in- en uitgeladen kan worden. Er zijn uitvoeringen waarmee de gehele constructie uit plaatmateriaal bestaat, hierbij kan er alleen via de achterzijde in- en uitgeladen worden. Maar, daarnaast zijn er ook constructies waarbij het dak bestaat uit plaatmateriaal en de zijkanten bedekt worden met een zeil. Bij deze uitvoering kan er zowel via de achterzijde als via de beide zijkanten worden in- en uitgeladen. Ook is er een uitvoering beschikbaar waarbij de gehele constructie wordt afgesloten door een afdekzeil. Bij deze uitvoering is er de meeste vrijheid wat betreft het in- en uitladen, dit komt doordat er hierbij via de zijkanten en de bovenzijde van het voertuig in- en uitgeladen kan worden doordat het zeil van de gehele constructie verwijderd kan worden. Bij de keuze voor de constructie moet er dus een keuze gemaakt worden tussen de sterkte van de constructie en de flexibiliteit tussen hoe er in- en uitgeladen kan worden.

    Gebruik

    De transportsector is de grootste gebruiker van de gesloten opbouw. Deze trailers worden vaak ook door de fabrikanten van de truck gemaakt. Daarnaast bestaan er ook nog enkele fabrikanten die opleggers leveren voor specifieke toepassingen, hierbij kan het gaan om bijvoorbeeld zware goederen.

    Wij hebben uw e-mail naar de voertuigaanbieder doorgeleid. Hartelijk dank voor de gebruikmaking van onze service. Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw e-mail. Probeer het a.u.b. later opnieuw. Er is een probleem opgetreden bij het indienen van uw verzoek. Controleer of u cookies hebt ingeschakeld in uw browser. Vernieuw de pagina om uw zoekresultaten bij te werken.

    Contacteer de aanbieder

     (optioneel)

    Privacy

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.