Uw vrachtwagen is geld waard

Uw vrachtwagen is geld waard

Uw vrachtwagen is geld waard

vanaf 2,79 EUR*

verkoop
commissievrij

*per advertentie/maand

Uw zoekopdracht is succesvol opgeslagen. Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw zoekopdracht. Probeer het later opnieuw. Er is een probleem opgetreden bij het indienen van uw verzoek. Controleer of u cookies hebt ingeschakeld in uw browser.

Vrachtwagens met gesloten opbouw gebruikt

Stel enkele filters in om relevantere resultaten te krijgen.

U ontvangt per e-mail de nieuwste aanbiedingen die aan uw zoekopdracht voldoen. Deze service kan op elk moment worden geannuleerd.

Fout: Kon Recaptcha niet laden.

Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

€ 69.000,- (€ 83.490,- Eindprijs)
38.997 km
et.  6/2019
NL-6673 DB Andelst
Gebruikt, 180 kW (245 PK), Gewicht: 11.990 kg, Maximaal laadvermogen: 4.720 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift
Prijs op aanvraag
217.000 km
et.  3/2019
NL-4004 JM TIEL
Gebruikt, 210 kW (286 PK), Gewicht: 16.300 kg, Maximaal laadvermogen: 8.945 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Spoiler, Standverwarming, Trekhaak
€ 41.900,- (€ 50.699,- Eindprijs)
327.655 km
et.  2/2016
NL-4214 KZ VUREN
Gebruikt, 302 kW (411 PK), Gewicht: 26.500 kg, Maximaal laadvermogen: 15.200 kg, Transmissie: Automatisch, Retarder, Diesel, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Standverwarming...
€ 9.950,- (€ 12.040,- Eindprijs)
275.182 km
et.  5/2007
NL-4214 KZ VUREN
Gebruikt, 162 kW (220 PK), Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro4, 4x2, ABS, Laadlift, Standverwarming
€ 15.950,- (€ 19.300,- Eindprijs)
1.440.000 km
et.  3/2005
NL-4283 JN GIESSEN
Gebruikt, 316 kW (430 PK), Gewicht: 26.500 kg, Maximaal laadvermogen: 13.660 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro3, 6x2, ABS, Cruise control, Laadlift, Slaapplaats
€ 14.900,- (BTW. Niet aantoonbaar)
414.382 km
et.  11/1999
NL-2661 DV Bergschenhoek
Gebruikt, 228 kW (310 PK), Transmissie: Handmatig, Diesel, 2 Assen, Airconditioning, Laadlift
€ 19.800,- (€ 23.958,- Eindprijs)
899.000 km
et.  6/2007
NL-4231 DP MEERKERK
Gebruikt, 265 kW (360 PK), Gewicht: 20.500 kg, Maximaal laadvermogen: 13.140 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro4, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Slaapplaats, Sperdifferentieel
€ 19.750,- (€ 23.898,- Eindprijs)
448.681 km
et.  3/2013
NL-3565 BE Utrecht
Gebruikt, 163 kW (222 PK), Maximaal laadvermogen: 10.180 kg, Transmissie: Volautomatisch
€ 23.950,- (€ 28.980,- Eindprijs)
435.000 km
et.  6/2015
NL-3953 MJ Maarsbergen
Gebruikt, 118 kW (160 PK), Gewicht: 7.490 kg, Maximaal laadvermogen: 1.922 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Spoiler
€ 25.900,- (€ 31.339,- Eindprijs)
402.321 km
et.  11/2013
NL-4264 AZ VEEN
Gebruikt, 132 kW (179 PK), Gewicht: 11.990 kg, Maximaal laadvermogen: 4.840 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, Laadlift

Zet uw vrachtwagens om in geld

Zet uw vrachtwagens om in geld

vanaf 2,79 EUR*

verkoop commissievrij

*per advertentie/maand

*per advertentie/maand

€ 24.900,- (€ 30.129,- Eindprijs)
501.186 km
et.  11/2012
NL-4264 AZ VEEN
Gebruikt, 265 kW (360 PK), Gewicht: 19.000 kg, Maximaal laadvermogen: 9.785 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, Laadlift
€ 8.950,- (€ 10.830,- Eindprijs)
467.869 km
et.  12/2007
NL-4877 AE ETTEN-LEUR
Gebruikt, 162 kW (220 PK), Gewicht: 12.000 kg, Maximaal laadvermogen: 6.161 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 4x2, ABS, Laadlift, Spoiler, Trekhaak
€ 32.500,- (€ 39.325,- Eindprijs)
389.800 km
et.  1/2016
NL-7597 NV SAASVELD
Gebruikt, 155 kW (211 PK), Gewicht: 13.500 kg, Maximaal laadvermogen: 6.920 kg, Transmissie: Automatisch, Motorrem, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Spoiler
€ 22.950,- (€ 27.770,- Eindprijs)
247.152 km
et.  5/2010
NL-4214 KZ VUREN
Gebruikt, 175 kW (238 PK), Gewicht: 19.000 kg, Maximaal laadvermogen: 11.435 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro5, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Slaapplaats, Standverwarming...
€ 23.900,- (€ 28.919,- Eindprijs)
242.561 km
et.  4/2016
NL-4214 KZ VUREN
Gebruikt, 152 kW (207 PK), Gewicht: 7.500 kg, Maximaal laadvermogen: 2.085 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Slaapplaats, Standverwarming...
€ 3.400,- (€ 4.114,- Eindprijs)
560.000 km
et.  4/2006
NL-5361 HW Grave
Gebruikt, Gewicht: 10.000 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro3, Boordcomputer, Cruise control, Laadlift
Prijs op aanvraag
125.000 km
et.  1/2018
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, 154 kW (209 PK), Gewicht: 11.990 kg, Maximaal laadvermogen: 5.410 kg, Transmissie: Automatisch, Motorrem, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Navigatiesysteem
Prijs op aanvraag
428.000 km
et.  1/2016
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, 206 kW (280 PK), Gewicht: 19.000 kg, Maximaal laadvermogen: 10.293 kg, Transmissie: Automatisch, Motorrem, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Navigatiesysteem, Spoiler
Prijs op aanvraag
530.000 km
et.  1/2014
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, 235 kW (320 PK), Gewicht: 19.000 kg, Maximaal laadvermogen: 8.804 kg, Transmissie: Automatisch, Motorrem, Diesel, Euro6, 4x2, Airconditioning, Laadlift, Spoiler
Prijs op aanvraag
519.000 km
et.  1/2015
NL-5386 LD Geffen
Gebruikt, 243 kW (330 PK), Gewicht: 19.000 kg, Maximaal laadvermogen: 8.383 kg, Transmissie: Automatisch, Motorrem, Diesel, Euro6, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Slaapplaats, Spoiler
    U hebt nog niet gevonden wat u zocht? Ontvang de laatste aanbiedingen voor uw zoekopdracht per e-mail. Bewaar uw filterselectie met slechts één klik.

    U ontvangt per e-mail de nieuwste aanbiedingen die aan uw zoekopdracht voldoen. Deze service kan op elk moment worden geannuleerd.

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    Bewaar e-mail en u zult wijzigingen in de prijs of beschikbaarheid van de aanbieding gemakkelijk per e-mail ontvangen.

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    Toepassing

    De gesloten opbouw komt in vele verschillende vormen voor. Zo wordt hij onder andere gebruikt als aanhangwagen voor een personenauto of vrachtwagen. Daarnaast is het ook mogelijk om een gesloten opbouw te hebben als oplegger voor een vrachtwagen. Dit is de meest gebruikte vorm voor zowel opleggers als aanhangwagens. Dat komt doordat in deze vorm goederen die niet aan specifieke omstandigheden blootgesteld hoeven te worden, zoals gekoeld/verwarmd of onder druk, door middel van een gesloten opbouw veilig vervoerd kunnen worden. De gesloten opbouw zorgt ervoor dat de goederen niet gemakkelijk van de oplegger of aanhangwagen kunnen vallen. Bij de aanhangwagens wordt er in het professionele gebruik ook wel veel gebruik gemaakt van een open en platte aanhangwagen. Deze uitvoering wordt veel gebruikt in de wegenbouw en bij tuinmannen. Dit komt omdat grond, zand, stenen of andere losse goederen gemakkelijker geladen kunnen worden op een open aanhangwagen.

     

    Uitvoeringen

    De gesloten opbouw voor vrachtwagens is er in verschillende uitvoeringen. Het verschil tussen deze uitvoeringen is vooral het materiaal waarmee de opbouw is gemaakt en daarmee ook op welke manier de vrachtwagen geladen kan worden. Dit is erg interessant omdat met de kennis van wat en hoeveel er vervoerd gaat worden, er op een eenvoudige wijze bepaald kan worden hoe de vracht het best in- en uitgeladen kan worden. Er zijn uitvoeringen waarmee de gehele constructie uit plaatmateriaal bestaat, hierbij kan er alleen via de achterzijde in- en uitgeladen worden. Maar, daarnaast zijn er ook constructies waarbij het dak bestaat uit plaatmateriaal en de zijkanten bedekt worden met een zeil. Bij deze uitvoering kan er zowel via de achterzijde als via de beide zijkanten worden in- en uitgeladen. Ook is er een uitvoering beschikbaar waarbij de gehele constructie wordt afgesloten door een afdekzeil. Bij deze uitvoering is er de meeste vrijheid wat betreft het in- en uitladen, dit komt doordat er hierbij via de zijkanten en de bovenzijde van het voertuig in- en uitgeladen kan worden doordat het zeil van de gehele constructie verwijderd kan worden. Bij de keuze voor de constructie moet er dus een keuze gemaakt worden tussen de sterkte van de constructie en de flexibiliteit tussen hoe er in- en uitgeladen kan worden.

    Gebruik

    De transportsector is de grootste gebruiker van de gesloten opbouw. Deze trailers worden vaak ook door de fabrikanten van de truck gemaakt. Daarnaast bestaan er ook nog enkele fabrikanten die opleggers leveren voor specifieke toepassingen, hierbij kan het gaan om bijvoorbeeld zware goederen.

    Wij hebben uw e-mail naar de voertuigaanbieder doorgeleid. Hartelijk dank voor de gebruikmaking van onze service. Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw e-mail. Probeer het a.u.b. later opnieuw. Er is een probleem opgetreden bij het indienen van uw verzoek. Controleer of u cookies hebt ingeschakeld in uw browser. Vernieuw de pagina om uw zoekresultaten bij te werken.

    Contacteer de aanbieder

     (optioneel)

    Privacy

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.