• Home
  • Opleggers gebruikt: 5.801 aanbiedingen

Opleggers gebruikt

Stel enkele filters in om relevantere resultaten te krijgen.

€ 23.500,- (€ 28.435,- Eindprijs)
et.  5/2001
38.000 kg
NL-4631 PN Hoogerheide
Gebruikt, Gewicht: 38.000 kg, Maximaal laadvermogen: 29.960 kg, ABS
€ 17.000,- (€ 20.570,- Eindprijs)
et.  9/2003
38.000 kg
NL-4631 PN Hoogerheide
Gebruikt, Gewicht: 38.000 kg, Maximaal laadvermogen: 33.180 kg, Vering: Lucht, 3 Assen, ABS
€ 17.750,- (€ 21.478,- Eindprijs)
et.  8/2013
39.000 kg
NL-3836 PD Stoutenburg-Noord
Gebruikt, Gewicht: 39.000 kg, Maximaal laadvermogen: 32.000 kg, 3 Assen, ABS
€ 7.250,- (€ 8.773,- Eindprijs)
et.  6/2002
45.000 kg
NL-7336 AE Apeldoorn
Gebruikt, Gewicht: 45.000 kg, Maximaal laadvermogen: 36.500 kg, Vering: Lucht, 3 Assen, ABS
€ 8.950,- (€ 10.830,- Eindprijs)
et.  2/2011
34.000 kg
NL-5048 CK Tilburg
Gebruikt, Gewicht: 34.000 kg, Maximaal laadvermogen: 24.270 kg, Vering: Lucht, 2 Assen
Prijs op aanvraag
et.  7/2005
31.000 kg
NL-7418 BG DEVENTER
Gebruikt, Gewicht: 31.000 kg, Maximaal laadvermogen: 24.450 kg, Vering: Lucht, 2 Assen, ABS
Prijs op aanvraag
et.  7/2005
31.000 kg
NL-7418 BG DEVENTER
Gebruikt, Gewicht: 31.000 kg, Maximaal laadvermogen: 24.450 kg, Vering: Lucht, 2 Assen, ABS
Prijs op aanvraag
et.  11/2015
NL-7418 BG DEVENTER
Gebruikt, Breedte laadruimte: 2.550 mm, Lengte laadruimte: 107.500 mm, Hoogte laadruimte: 39.000 mm, Vering: Lucht, 3 Assen, ABS
Prijs op aanvraag
et.  10/2015
NL-7418 BG DEVENTER
Gebruikt, Vering: Lucht, 3 Assen, ABS
Prijs op aanvraag
et.  6/2009
48.000 kg
NL-7418 BG DEVENTER
Gebruikt, Gewicht: 48.000 kg, Maximaal laadvermogen: 37.800 kg, Vering: Lucht, 3 Assen, ABS
Prijs op aanvraag
et.  5/2005
31.000 kg
NL-7418 BG DEVENTER
Gebruikt, Gewicht: 31.000 kg, Maximaal laadvermogen: 24.990 kg, Vering: Lucht, 2 Assen, ABS
Prijs op aanvraag
et.  10/2008
NL-7418 BG DEVENTER
Gebruikt, Vering: Lucht, 1 As, ABS
Prijs op aanvraag
et.  12/2012
33.000 kg
NL-7418 BG DEVENTER
Gebruikt, Gewicht: 33.000 kg, Vering: Lucht, 2 Assen, ABS, Kraan
Prijs op aanvraag
et.  5/1986
NL-7418 BG DEVENTER
Gebruikt, Vering: Lucht, 2 Assen, Laadlift
Prijs op aanvraag
et.  11/2002
NL-7418 BG DEVENTER
Gebruikt, Vering: Lucht, 2 Assen, ABS, Koelaggregaat, Laadlift
Prijs op aanvraag
et.  3/2003
NL-7418 BG DEVENTER
Gebruikt, Breedte laadruimte: 2.480 mm, Lengte laadruimte: 13.450 mm, Hoogte laadruimte: 2.250 mm, Vering: Lucht, 2 Assen, ABS, Koelaggregaat, Laadlift
€ 6.985,- (€ 8.452,- Eindprijs)
et.  4/2008
41.000 kg
NL-4704 SC Roosendaal
Gebruikt, Gewicht: 41.000 kg, Maximaal laadvermogen: 33.730 kg, Breedte laadruimte: 2.480 mm, Lengte laadruimte: 13.640 mm, Hoogte laadruimte: 2.800 mm, Binnenafmeting volume: 95 m3, Vering: Lucht, 3 Assen, ABS
€ 6.985,- (€ 8.452,- Eindprijs)
et.  4/2008
41.000 kg
NL-4704 SC Roosendaal
Gebruikt, Gewicht: 41.000 kg, Maximaal laadvermogen: 33.730 kg, Breedte laadruimte: 2.480 mm, Lengte laadruimte: 13.640 mm, Hoogte laadruimte: 2.800 mm, Binnenafmeting volume: 95 m3, Vering: Lucht, 3 Assen, ABS
€ 6.985,- (€ 8.452,- Eindprijs)
et.  7/2008
41.000 kg
NL-4704 SC Roosendaal
Gebruikt, Gewicht: 41.000 kg, Maximaal laadvermogen: 33.730 kg, Breedte laadruimte: 2.480 mm, Lengte laadruimte: 13.640 mm, Hoogte laadruimte: 2.800 mm, Binnenafmeting volume: 95 m3, Vering: Lucht, 3 Assen, ABS
€ 13.900,- (€ 16.819,- Eindprijs)
et.  11/2005
42.000 kg
NL-5048 CK Tilburg
Gebruikt, Gewicht: 42.000 kg, Maximaal laadvermogen: 31.500 kg, Breedte laadruimte: 2.470 mm, Lengte laadruimte: 13.310 mm, Hoogte laadruimte: 2.600 mm, Vering: Lucht, 3 Assen, Koelaggregaat, Laadlift
    Uw zoekopdracht is succesvol opgeslagen. Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw zoekopdracht. Probeer het later opnieuw.
    U hebt nog niet gevonden wat u zocht? Ontvang de laatste aanbiedingen voor uw zoekopdracht per e-mail. Bewaar uw filterselectie met slechts één klik.

    U ontvangt per e-mail de nieuwste aanbiedingen die aan uw zoekopdracht voldoen. Deze service kan op elk moment worden geannuleerd.

    Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    Een oplegger: voor efficiënt transport

    Opleggers zijn dagelijks te zien op de weg, maar wat zijn het eigenlijk voor voertuigen? Het antwoord op deze vraag is eenvoudig; het is een aanhangwagen zonder vooras. Hierdoor rust een deel van de massa op een trekkend voertuig. De oplegger en de trekker zijn gekoppeld door een kingpin, die op de koppelschotel van een trekker rust. De kingpin is de bevestigingspen aan de onderkant van de oplegger. Om aan te koppelen, rijdt de chauffeur zijn trekker onder de oplegger. De kingpin valt dan in de koppelschotel. Daarna worden de remleidingen en stroomkring aangekoppeld. Een trekker met oplegger wordt ook wel een combinatie genoemd.

    Het voordeel van het gebruik van opleggers

    Het voordeel dat een oplegger boven een vaste laadbak biedt, is dat voor een trekker meerdere opleggers kunnen worden gebruikt. Hierdoor wordt er geen tijd verspild met het in- en uitladen, omdat de chauffeur niet hoeft te wachten. Hoewel de oerversie een open oplegger is, is hij vandaag de dag meestal voorzien van een huif. Hierdoor komen de goederen onbeschadigd aan op hun eindbestemming.

    Enkele varianten van de oplegger

    Om tegemoet te komen aan de vraag naar transport van uiteenlopende goederen, zijn er in de loop der tijd diverse varianten van de oplegger ontwikkeld. Zo bestaat er voor het vervoer van lange, ondeelbare voorwerpen een uitschuifbare variant, die tot wel 60 meter lang kan zijn. Omdat deze lengte buiten de wettelijke afmetingen van een oplegger valt, is voor het gebruik van de uitschuifbare variant een ontheffing nodig.Daarnaast is er de dieplader. Dit is een oplegger met een verlaagde laadvloer, die bedoeld is voor het vervoer van hoge ondeelbare voorwerpen. Doordat de lading lager ligt, kan er mee onder viaducten doorgereden worden.Verder bestaan er opleggers waarmee containers vervoerd kunnen worden. Op een gemiddeld exemplaar passen twee containers van 20 voet. Met behulp van een deelbare variant kunnen beide containers tegelijkertijd worden beladen, waardoor veel tijd kan worden bespaard.

    Wij hebben uw e-mail naar de voertuigaanbieder doorgeleid. Hartelijk dank voor de gebruikmaking van onze service. Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw e-mail. Probeer het a.u.b. later opnieuw.

    Contacteer de aanbieder

     (optioneel)

    Privacy

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.