• Home
  • Vrachtwagens gebruikt: 15.226 aanbiedingen

Vrachtwagens gebruikt

Stel enkele filters in om relevantere resultaten te krijgen.

€ 14.950,- (€ 18.090,- Eindprijs)
1.318.900 km
et.  12/2006
NL-6721 RX BENNEKOM - Gebruikt, 20.500 kg, 353 kW (480 PK), Diesel, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Spoiler, Standverwarming, Trekhaak
 
Prijs op aanvraag
387.344 km
et.  2/2016
NL-4877 AE ETTEN-LEUR - Gebruikt, 36.000 kg, 338 kW (460 PK), Diesel, 8x2, ABS, Airconditioning, Kraan, Spoiler
€ 13.800,- (€ 16.698,- Eindprijs)
678.365 km
et.  2/2008
NL-4877 AE ETTEN-LEUR - Gebruikt, 11.990 kg, 177 kW (241 PK), Diesel, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Koelaggregaat, Laadlift, Slaapplaats, Spoiler
€ 26.950,- (€ 32.610,- Eindprijs)
633.454 km
et.  12/2012
NL-4877 AE ETTEN-LEUR - Gebruikt, 19.000 kg, 338 kW (460 PK), Diesel, 4x2, ABS, Airconditioning
€ 59.950,- (€ 72.540,- Eindprijs)
14.324 km
et.  6/2019
NL-5371 MZ RAVENSTEIN - Gebruikt, 177 kW (241 PK), Diesel, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Standverwarming
 
Prijs op aanvraag
408.000 km
et.  10/2007
NL-5443 PV HAPS - Gebruikt, 28.000 kg, 265 kW (360 PK), Diesel, 6x6, ABS, Airconditioning, Cruise control, Kraan, Trekhaak, Vierwielaandrijving
€ 10.000,- (€ 12.100,- Eindprijs)
39.229 km
et.  1/1993
NL-5753 Rl Deurne - Gebruikt
Prijs op aanvraag
221.464 km
et.  1/2007
NL-5753 Rl Deurne - Gebruikt
Prijs op aanvraag
88.150 km
et.  1/2008
NL-5753 Rl Deurne - Gebruikt
€ 11.500,- (BTW. Niet aantoonbaar)
397.156 km
et.  3/2000
NL-2661 DV Bergschenhoek - Gebruikt, 228 kW (310 PK), Diesel, 2 Assen
 
€ 63.000,- (BTW. Niet aantoonbaar)
402.733 km
et.  5/2001
NL-2661 DV Bergschenhoek - Gebruikt, 162 kW (220 PK), Diesel, 2 Assen
 
€ 25.000,- (€ 30.250,- Eindprijs)
682.921 km
et.  2/2005
NL-6161 SG GELEEN - Gebruikt, 27.600 kg, 315 kW (428 PK), Diesel, 3 Assen, ABS, Airconditioning, Kraan
€ 25.000,- (€ 30.250,- Eindprijs)
682.921 km
et.  2/2005
NL-6161 SG GELEEN - Gebruikt, 27.600 kg, 315 kW (428 PK), Diesel, 3 Assen, ABS, Airconditioning, Kraan
Prijs op aanvraag
NL-1812 LV ALKMAAR - Gebruikt
Prijs op aanvraag
NL-1812 LV ALKMAAR - Gebruikt
Prijs op aanvraag
NL-1812 LV ALKMAAR - Gebruikt
Prijs op aanvraag
NL-1812 LV ALKMAAR - Gebruikt
€ 27.500,- (€ 33.275,- Eindprijs)
635.879 km
et.  9/2011
NL-5032 ML TILBURG - Gebruikt, 28.000 kg, 324 kW (441 PK), Diesel, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Navigatiesysteem, Slaapplaats, Spoiler, Standverwarming, Trekhaak
 
Prijs op aanvraag
525.000 km
et.  7/2007
NL-7336 AE Apeldoorn - Gebruikt, 11.990 kg, 162 kW (220 PK), Diesel, 4x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Spoiler
 
€ 16.500,- (€ 19.965,- Eindprijs)
433.215 km
et.  10/2012
NL-4214 KZ VUREN - Gebruikt, 11.990 kg, 181 kW (246 PK), Diesel, 4x2, Airconditioning, Cruise control, Laadlift, Slaapplaats, Spoiler, Trekhaak
    Uw zoekopdracht is succesvol opgeslagen. Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw zoekopdracht. Probeer het later opnieuw.

    Recent aanbod dat voldoet aan uw zoekcriteria.

    Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    Voor iedere vracht, de juiste vrachtwagen!

    Wat verstaat men onder een vrachtwagen?

    De vrachtwagen onderscheidt zich onder andere van de personenauto vanwege de toegestane maximale massa. Die mag voor een vrachtwagen de 3500 kg overschrijden. Ook het doel is anders, want zoals de naam al aangeeft, is een vrachtauto gemaakt voor het vervoeren van goederen. Het besturen van een vrachtauto vereist vanwege het gewicht en de omvang bovendien specifieke vaardigheden, vandaar dat men er een speciaal rijbewijs voor moet hebben. Daarnaast heeft een vrachtwagen een ander remsysteem dan de personenwagen. Vrachtwagens maken gebruik van het EG-volluchtremsysteem, terwijl de gewone auto remt met een hydraulisch remsysteem.

    De vele mogelijkheden van een vrachtwagen

    Vrachtwagens komen in allerlei varianten voor: er bestaan verschillende maten, uitvoeringen en prijsklassen. Voer ieder soort vervoer is wel een oplossing. Een vrachtwagen kan bijvoorbeeld een open laadbak hebben die voor allerlei doeleinden kan worden gebruikt. Moet de lading droog blijven, dan kan men een huiftrailer nemen, waardoor een afdekzeil over de laadbak kan worden gelegd. Een van de meest gebruikte vrachtauto's is de ‘tautliner’. Hierbij is de laadbak voorzien van afdekzeilen, die gemakkelijk open- en dichtgetrokken kunnen worden. Voor speciaal vervoer van vloeibare stoffen zijn er tankwagens. Deze worden ingezet voor het transporteren van bijvoorbeeld olie of melk. Ook zijn er vrachtauto's die hun lading kunnen kiepen: handig voor een vracht stenen of zand! Zo gaat er weinig tijd verloren.

    Aanhangers en opleggers

    Veel vrachtwagens vervoeren hun vracht met behulp van een aanhanger of oplegger. Een aanhanger kan achter een vrachtwagen worden bevestigd. Een oplegger moet met een ‘trekker’ worden vervoerd. Dit is de combinatie die het meeste gebruikt wordt in de Europese landen. Aanhangers en opleggers kunnen ook specifiek ontworpen zijn voor een bepaalde lading. Zo zijn er varianten die speciaal ingezet kunnen worden bij het vervoeren van dieren, auto's, voedingsmiddelen, zeecontainers en zelfs kerntransporten. Een vrachtwagen kan dus voor bijna alle transporten worden gebruikt, vanwege de flexibiliteit van de opleggers en aanhangers. Bij extreem grote en/of zware transporten, zijn echter wel speciale vergunningen vereist. In de vrachtwagensklasse zijn veel merken actief die ook personenauto’s produceren zoals Mercedes en Volvo, maar zijn ook specialistische merken actief zoals het Italiaanse Iveco en het Nederlandse merk DAF.
    Wij hebben uw e-mail naar de voertuigaanbieder doorgeleid. Hartelijk dank voor de gebruikmaking van onze service. Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw e-mail. Probeer het a.u.b. later opnieuw.

    Contacteer de aanbieder

     (optioneel)

    Privacy

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.