• Home
  • Bussen gebruikt: 1.909 aanbiedingen

Bussen gebruikt

Stel enkele filters in om relevantere resultaten te krijgen.

€ 44.500,- (€ 53.845,- Eindprijs)
74.000 km
et.  3/2018
NL-3125 KE Schiedam - Gebruikt, 190 kW (258 PK), Diesel
 
€ 6.900,- (BTW. Niet aantoonbaar)
473.817 km
et.  12/2004
NL-7905 SX HOOGEVEEN - Gebruikt, 101 kW (137 PK), Gewicht: 4.100 kg, Leeggewicht: 2.660 kg, Zitplaatsen: 17, Diesel, Euro3, Standverwarming
 
€ 39.500,- (€ 47.795,- Eindprijs)
et.  1/2014
NL-2914 LE NIEUWERKERK AD IJSSEL - Nieuw, 120 kW (163 PK), Gewicht: 5.000 kg, Leeggewicht: 2.900 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro4, Airconditioning
€ 53.500,- (€ 64.735,- Eindprijs)
NL-2914 LE NIEUWERKERK AD IJSSEL - Nieuw, 100 kW (136 PK), Leeggewicht: 3.400 kg, Zitplaatsen: 23, Transmissie: Handmatig, 4x2, Airconditioning
€ 1.750,- (€ 2.118,- Eindprijs)
71.140 km
et.  12/2002
NL-4586 AC Lamswaarde - Gebruikt, Diesel
Prijs op aanvraag
654.049 km
et.  6/2021
NL-4705 AC Roosendaal - Gebruikt, 238 kW (324 PK), Leeggewicht: 12.300 kg, Zitplaatsen: 22, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro4, 4x2
 
€ 7.300,- (BTW. Niet aantoonbaar)
237.664 km
et.  12/1993
NL-5231 XA DEN BOSCH - Gebruikt, Transmissie: Handmatig, Benzine, 4x2
 
Prijs op aanvraag
et.  1/1995
NL-1812 LV ALKMAAR - Gebruikt, 268 kW (364 PK)
€ 9.950,- (€ 12.040,- Eindprijs)
619.000 km
et.  4/2005
NL-3953 MJ Maarsbergen - Gebruikt, 279 kW (379 PK), Gewicht: 18.400 kg, Leeggewicht: 12.687 kg, Zitplaatsen: 55, Diesel
 
Prijs op aanvraag
NL-1812 LV ALKMAAR - Gebruikt, 250 kW (340 PK)
€ 18.950,- (€ 22.930,- Eindprijs)
143.583 km
et.  1/2012
NL-4051 CA OCHTEN - Gebruikt, 100 kW (136 PK), Gewicht: 4.100 kg, Leeggewicht: 2.707 kg, Zitplaatsen: 17, Transmissie: Handmatig, Diesel, Airconditioning, Centrale vergrendeling, Cruise control
 
Prijs op aanvraag
et.  1/1996
NL-1812 LV ALKMAAR - Gebruikt, 268 kW (364 PK)
Prijs op aanvraag
NL-1812 LV ALKMAAR - Gebruikt
Prijs op aanvraag
NL-1812 LV ALKMAAR - Gebruikt
Prijs op aanvraag
NL-1812 LV ALKMAAR - Gebruikt
Prijs op aanvraag
NL-1812 LV ALKMAAR - Gebruikt
€ 47.500,- (€ 57.475,- Eindprijs)
66 km
et.  1/2017
NL-7609 RL ALMELO - Gebruikt
€ 4.000,- (BTW. Niet aantoonbaar)
344.683 km
et.  6/2002
NL-8085 AK Doornspijk - Gebruikt, 80 kW (109 PK), Leeggewicht: 2.780 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro3, ABS
 
€ 490,- (€ 593,- Eindprijs)
118.790 km
et.  2/2008
NL-3125 KE Schiedam - Gebruikt, 44 kW (60 PK), Zitplaatsen: 4, Transmissie: Handmatig, ABS
 
€ 490,- (€ 593,- Eindprijs)
107.720 km
et.  2/2008
NL-3125 KE Schiedam - Gebruikt, 44 kW (60 PK), Zitplaatsen: 4, Transmissie: Handmatig, ABS
 
    Meer informatie over het brandstofverbruik en de officiële, specifieke CO2-emissies van nieuwe personenvoertuigen kunnen worden ontleend aan de richtlijn betreffende het brandstofverbriuk en de CO2-emissies voor nieuwe personenvoertuigen worden ontleend, die bij alle verkooppunten en bij de: www.energielabel.nl.
    Uw zoekopdracht is succesvol opgeslagen. Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw zoekopdracht. Probeer het later opnieuw.
    U hebt nog niet gevonden wat u zocht? Ontvang de laatste aanbiedingen voor uw zoekopdracht per e-mail. Bewaar uw filterselectie met slechts één klik.

    U ontvangt per e-mail de nieuwste aanbiedingen die aan uw zoekopdracht voldoen. Deze service kan op elk moment worden geannuleerd.

    Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    Bussen: ideaal voor collectief vervoer

    Een korte geschiedenis van bussen

    De bus is voor iedereen een vertrouwde verschijning. Hij bestaat dan ook al sinds 1820 en toentertijd nog een voertuig dat door een of meer paarden voortgetrokken wordt. Ongeveer tien jaar later heeft stoom de taak van de paarden overgenomen. In 1882 wordt de trolleybus gepresenteerd. Deze zogenoemde ‘Elektromote’ krijgt energie van een elektriciteitskabel boven de busbaan. In 1895 verschijnt de eerste bus met een verbrandingsmotor. Inmiddels zijn bussen niet meer weg te denken uit het straatbeeld. De laatste tijd ligt bij de ontwikkeling van nieuwe bussen, de nadruk op het milieu en het gebruik van duurzame energie, met als gevolg hybride bussen en bussen die op aardgas of biodiesel rijden.

    Diverse soorten bussen

    Er bestaan allerlei varianten van de bus. Zo zijn er exemplaren voor het vervoer van zes personen, maar is ook een bus met driehonderd zitplaatsen mogelijk. Wie een bus wil besturen en meer dan acht personen wil meenemen, heeft niet genoeg aan rijbewijs B. Voor grotere groepen moet de chauffeur namelijk in het bezit zijn van rijbewijs D. Bestuurt hij een bus met aanhanger, dan moet hij een DE rijbewijs hebben. Ook kan een chauffeursdiploma nodig zijn. Bussen worden voor allerlei doeleinden ingezet, zowel privé als zakelijk. De bus heeft zelfs ooit gediend als populair vervoermiddel voor hippies. Deze vaak kleurig geschilderde voertuigen staan nog altijd symbool voor de vrije jaren ‘60 en ‘70. Maar de meeste mensen kennen de bus als openbaar vervoermiddel in stad of streek. Ook bestaan er iets grotere bussen, die ingezet worden voor lange afstanden. Deze kunnen nationaal, maar ook internationaal worden gebruikt, zoals door Eurolines in Europa.

    Toonaangevende Europese busfabrikanten

    Net zoals in de meeste branches hebben er ook bij Europese busfabrikanten allerlei veranderingen plaatsgevonden. Veel ondernemingen waren vroeger kleiner, en een groot deel van de bedrijven is dan ook overgenomen of gefuseerd. De grootste Europese busproducenten zijn tegenwoordig EvoBus, NeoMAN, Irisbus, VDL Groep en Scania Bus.
    Wij hebben uw e-mail naar de voertuigaanbieder doorgeleid. Hartelijk dank voor de gebruikmaking van onze service. Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw e-mail. Probeer het a.u.b. later opnieuw.

    Contacteer de aanbieder

     (optioneel)

    Privacy

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.