Dieplader opleggerES-GE
2-Achs-Tiefbett (Tridec Lenkung)
Dieplader oplegger
ES-GE
2-Achs-Tiefbett (Tridec Lenkung)
vraagprijs zonder BTW
€ 69.950
(€ 83.240 bruto)
Bouwjaar
2020
Toestand
Gebruikt
Locatie
Bremen 

foto's tonen
Toon kaart
Basisgegevens
- Benaming:
- Dieplader oplegger
- Producent:
- ES-GE
- Bouwjaar:
- 2020
- Toestand:
- gebruikt
- Functionaliteit:
- volledig functioneel
Prijs & locatie
vraagprijs zonder BTW
€ 69.950
(€ 83.240 bruto)
- Locatie:
- 28 Bremen, Deutschland

Bellen
Technische details
- Leeggewicht:
- 9.000 kg
- Maximaal laadgewicht:
- 29.000 kg
- Totaalgewicht:
- 38.000 kg
- Eerste registratie:
- 08/2020
- Kleur:
- rood
Details over het aanbod
- Advertentie-ID:
- A178-21-086
- Laatste aanpassing:
- op 17.10.2025
Omschrijving
ES-GE 2-assige dieplader, niet uitschuifbaar, Tridec-stuursysteem
Totaalgewicht: 38.000 kg
Aslast (2 x 10.000 kg): 20.000 kg
Koppelschotellast: 18.000 kg
Eigen gewicht +/- fabrieksafwijking: ca. 9.000 kg
Laadvermogen: ca. 29.000 kg
Totale lengte: ca. 13.650 mm
Totale breedte: ca. 2.540 mm
Lengte laadvlak: ca. 13.200 mm
Breedte laadvlak: ca. 2.540 mm
Overbouw voor: ca. 1.200 mm
Voorradius: ca. 1.750 mm
Draaicirkel trekker: ca. 2.100 mm
Sattelhoogte: ca. 1.150 mm
B-maat: ca. 12.000 mm
Lengte hoogbed: ca. 3.700 mm
Laadhoogte hoogbed: ca. 1.480 mm
Lengte laagbed: ca. 6.500 mm
Laadhoogte laagbed: ca. 250 mm
Bodemvrijheid laagbed: ca. 100 mm
Laadhoogte boven asaggregaat: ca. 3.000 mm
Informatie trekker:
A-maat: ca. 4.500 mm
Sattelhoogte: ca. 1.150 mm
Draaicirkel: ca. 2.100 mm
Chassis:
- Frame vervaardigd uit hoogwaardige fijnkorrelige staalsoorten
- Laagbed in vaste uitvoering
- Asaggregaat niet afneembaar
- Zonder graafarm uitsparing
Koningstap:
- 2" koningspen
Steunen:
- Zonder voorste steunpoten
Assen:
- 2 x 10.000 kg assen (17,5"), technisch 12.000 kg per as – merk Gigant
- Gesloten trommelremmen. Asbestvrije remvoeringen
- Automatische remstangafsteller. Midden centrering
- Asafstand ca. 1.360 mm
Vering:
- Luchtvering met hef- en daalfunctie
- Tweede rijhoogte voor luchtvering (+ ca. 30 mm)
Sturing:
- Hydraulische fuseesturing
- Alle assen gestuurd. Merk "Tridec"
Banden:
- 9-voudige band 245/70 R 17,5 met loadindex 146/146 F – bandenmerk Continental
- Stalen velgen
Remsysteem:
- Dubbele luchtdrukrem volgens EG-richtlijn, merk "Knorr"
- Automatische lastafhankelijke remkrachtverdeling
- Bediening via standaard luchtaansluitingen rood/geel volgens ISO 1726
- Elektronisch remsysteem (EBS), 7-polige stekker volgens ISO 7638, gemonteerd aan de voorzijde volgens EU-richtlijnen. MET ABS 4S/2M
- Met RSS (Roll Stability Support)
- Parkeerrem via veerbelaste cilinders
- 4 wielkeggen met houder
- Zonder verbindingsslangen (wendeflex) naar de trekker
- Luchtketels van aluminium
- TIMG2 (Trailer Information Module) gemonteerd voor het uitlezen van de actuele aslasten
Achteronderrijbeveiliging:
- Geïntegreerd in het achterste afsluitprofiel
Zijframe:
- Zijframe van UNP-staal ca. 200 mm
Ladingszekering:
- Per zijde 13 sjorpunten met 13.400 kg trekkracht, naar buiten klapbaar, gemonteerd in het zijframe
- 1 paar sjorogen met ca. 13.400 kg sjorvermogen achteraan op de zwanenhals, ca. 400 mm boven de grond
- 1 paar sjorogen met ca. 13.400 kg trekkracht achterin het laagbed op de verticale nek
- Per zijde 7 rongpotten aan de binnenzijde van het buitenframe voor pennen ca. 80x50x4 mm, gelijkmatig verdeeld over de gehele lengte van het laadvlak
- Per zijde 6 rongpotten buiten aan de langsligger gelast
Vloer:
- Ca. 28 mm dikke hardhouten vloer met omega-profiel gelegd tussen de langsliggers
- Tranenplaat (ca. 8/10 mm) boven het asaggregaat
Voorwand:
- Uitgevoerd als opbergkist met deksel, ca. D 400 x H 450 mm, over de volledige breedte van het laadvlak, hoeken afgeschuind
Schotten:
- 3 afneembare geanodiseerde zijborden op de zwanenhals, ca. 2.440 x 400 mm
- Insteekrongen achter, verzinkt
Verzinking:
- Stralen van alle stalen onderdelen
- Spuitverzinken van het chassis
Lakwerk:
- Primer en eenkleurige lak volgens RAL 3002 robijnrood
- Assen, steunpoten KTL-gecoat, zwart. Wielen zilver
Pjdpfxsu U Np Te Admorc
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Totaalgewicht: 38.000 kg
Aslast (2 x 10.000 kg): 20.000 kg
Koppelschotellast: 18.000 kg
Eigen gewicht +/- fabrieksafwijking: ca. 9.000 kg
Laadvermogen: ca. 29.000 kg
Totale lengte: ca. 13.650 mm
Totale breedte: ca. 2.540 mm
Lengte laadvlak: ca. 13.200 mm
Breedte laadvlak: ca. 2.540 mm
Overbouw voor: ca. 1.200 mm
Voorradius: ca. 1.750 mm
Draaicirkel trekker: ca. 2.100 mm
Sattelhoogte: ca. 1.150 mm
B-maat: ca. 12.000 mm
Lengte hoogbed: ca. 3.700 mm
Laadhoogte hoogbed: ca. 1.480 mm
Lengte laagbed: ca. 6.500 mm
Laadhoogte laagbed: ca. 250 mm
Bodemvrijheid laagbed: ca. 100 mm
Laadhoogte boven asaggregaat: ca. 3.000 mm
Informatie trekker:
A-maat: ca. 4.500 mm
Sattelhoogte: ca. 1.150 mm
Draaicirkel: ca. 2.100 mm
Chassis:
- Frame vervaardigd uit hoogwaardige fijnkorrelige staalsoorten
- Laagbed in vaste uitvoering
- Asaggregaat niet afneembaar
- Zonder graafarm uitsparing
Koningstap:
- 2" koningspen
Steunen:
- Zonder voorste steunpoten
Assen:
- 2 x 10.000 kg assen (17,5"), technisch 12.000 kg per as – merk Gigant
- Gesloten trommelremmen. Asbestvrije remvoeringen
- Automatische remstangafsteller. Midden centrering
- Asafstand ca. 1.360 mm
Vering:
- Luchtvering met hef- en daalfunctie
- Tweede rijhoogte voor luchtvering (+ ca. 30 mm)
Sturing:
- Hydraulische fuseesturing
- Alle assen gestuurd. Merk "Tridec"
Banden:
- 9-voudige band 245/70 R 17,5 met loadindex 146/146 F – bandenmerk Continental
- Stalen velgen
Remsysteem:
- Dubbele luchtdrukrem volgens EG-richtlijn, merk "Knorr"
- Automatische lastafhankelijke remkrachtverdeling
- Bediening via standaard luchtaansluitingen rood/geel volgens ISO 1726
- Elektronisch remsysteem (EBS), 7-polige stekker volgens ISO 7638, gemonteerd aan de voorzijde volgens EU-richtlijnen. MET ABS 4S/2M
- Met RSS (Roll Stability Support)
- Parkeerrem via veerbelaste cilinders
- 4 wielkeggen met houder
- Zonder verbindingsslangen (wendeflex) naar de trekker
- Luchtketels van aluminium
- TIMG2 (Trailer Information Module) gemonteerd voor het uitlezen van de actuele aslasten
Achteronderrijbeveiliging:
- Geïntegreerd in het achterste afsluitprofiel
Zijframe:
- Zijframe van UNP-staal ca. 200 mm
Ladingszekering:
- Per zijde 13 sjorpunten met 13.400 kg trekkracht, naar buiten klapbaar, gemonteerd in het zijframe
- 1 paar sjorogen met ca. 13.400 kg sjorvermogen achteraan op de zwanenhals, ca. 400 mm boven de grond
- 1 paar sjorogen met ca. 13.400 kg trekkracht achterin het laagbed op de verticale nek
- Per zijde 7 rongpotten aan de binnenzijde van het buitenframe voor pennen ca. 80x50x4 mm, gelijkmatig verdeeld over de gehele lengte van het laadvlak
- Per zijde 6 rongpotten buiten aan de langsligger gelast
Vloer:
- Ca. 28 mm dikke hardhouten vloer met omega-profiel gelegd tussen de langsliggers
- Tranenplaat (ca. 8/10 mm) boven het asaggregaat
Voorwand:
- Uitgevoerd als opbergkist met deksel, ca. D 400 x H 450 mm, over de volledige breedte van het laadvlak, hoeken afgeschuind
Schotten:
- 3 afneembare geanodiseerde zijborden op de zwanenhals, ca. 2.440 x 400 mm
- Insteekrongen achter, verzinkt
Verzinking:
- Stralen van alle stalen onderdelen
- Spuitverzinken van het chassis
Lakwerk:
- Primer en eenkleurige lak volgens RAL 3002 robijnrood
- Assen, steunpoten KTL-gecoat, zwart. Wielen zilver
Pjdpfxsu U Np Te Admorc
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Documenten
Aanbieder
Opmerking: Registreer gratis of log in, om alle informatie te bekijken.
Geregistreerd sinds: 2023
Aanvraag sturen
Telefoon & Fax
+49 421 4... weergeven
Uw advertentie is succesvol verwijderd
Er is een fout opgetreden








