Dubbeldekker gebruikt

Stel enkele filters in om relevantere resultaten te krijgen.

Resultaten voor uw zoekopdracht uit andere landen
€ 95.900,- (€ 116.039,- Eindprijs)
300.950 km
et.  9/2013
B-3150 Haacht - Gebruikt, 340 kW (462 PK), Diesel, ABS, Airconditioning, Standverwarming
 
€ 249.500,- (€ 301.895,- Eindprijs)
625.500 km
et.  2/2016
B-3900 Overpelt - Gebruikt, 375 kW (510 PK), Diesel, Airconditioning, Keuken aan boord, Slaapplaats, Standverwarming, Toilet
€ 59.000,- (€ 68.440,- Eindprijs)
408.040 km
et.  4/2011
D-95369 Untersteinach - Gebruikt, 375 kW (510 PK), Diesel, ABS, Airconditioning, Keuken aan boord, Navigatiesysteem, Slaapplaats, Standverwarming, Toilet
 
€ 169.000,- (€ 196.040,- Eindprijs)
871.056 km
et.  10/2014
D-95369 Untersteinach - Gebruikt, 375 kW (510 PK), Diesel, ABS, Airconditioning, ESP, Slaapplaats, Standverwarming, Toilet
 
€ 219.000,- (€ 254.040,- Eindprijs)
743.396 km
et.  4/2018
D-95369 Untersteinach - Gebruikt, 375 kW (510 PK), Diesel, ABS, Airconditioning, ESP, Navigatiesysteem, Slaapplaats, Standverwarming, Toilet
 
€ 7.900,- (€ 9.164,- Eindprijs)
1.027.411 km
et.  12/1991
D-95369 Untersteinach - Gebruikt, 150 kW (204 PK), Diesel, Roetfilter, Standverwarming
 
€ 49.000,- (€ 56.840,- Eindprijs)
970.026 km
et.  1/2008
D-95369 Untersteinach - Gebruikt, 375 kW (510 PK), Diesel, ABS, Airconditioning, Keuken aan boord, Navigatiesysteem, Slaapplaats, Standverwarming, Toilet
 
€ 49.000,- (€ 56.840,- Eindprijs)
970.026 km
et.  1/2008
D-95369 Untersteinach - Gebruikt, 375 kW (510 PK), Diesel, ABS, Airconditioning, Keuken aan boord, Navigatiesysteem, Slaapplaats, Standverwarming, Toilet
 
€ 119.000,- (€ 138.040,- Eindprijs)
778.031 km
et.  10/2014
D-95369 Untersteinach - Gebruikt, 324 kW (441 PK), Diesel, ABS, Airconditioning, ESP, Keuken aan boord, Navigatiesysteem, Slaapplaats, Standverwarming, Toilet
 
€ 119.000,- (€ 138.040,- Eindprijs)
778.031 km
et.  10/2014
D-95369 Untersteinach - Gebruikt, 324 kW (441 PK), Diesel, ABS, Airconditioning, ESP, Keuken aan boord, Navigatiesysteem, Slaapplaats, Standverwarming, Toilet
 
€ 7.900,- (€ 9.164,- Eindprijs)
1.437.995 km
et.  1/1989
D-95369 Untersteinach - Gebruikt, 150 kW (204 PK), Diesel, ABS
 
€ 7.900,- (€ 9.164,- Eindprijs)
951.323 km
et.  8/1980
D-95369 Untersteinach - Gebruikt, 147 kW (200 PK), Diesel, ABS, Standverwarming
 
€ 9.900,- (€ 11.484,- Eindprijs)
1.164.587 km
et.  12/1987
D-95369 Untersteinach - Gebruikt, 150 kW (204 PK), Diesel, ABS, Standverwarming
 
€ 15.900,- (€ 19.239,- Eindprijs)
1.099.235 km
et.  5/2002
B-3150 Haacht - Gebruikt, 309 kW (420 PK), Diesel, ABS, Airconditioning, Slaapplaats, Standverwarming
 
€ 197.500,- (€ 229.100,- Eindprijs)
785.000 km
et.  4/2014
D-20535 Hamburg - Gebruikt, 26.000 kg, 375 kW (510 PK), Diesel, 3 Assen, ABS, Airconditioning, Centrale vergrendeling, Cruise control, ESP, Keuken aan boord, Mistlampen...
 
€ 69.300,- (€ 80.388,- Eindprijs)
1.200.000 km
et.  5/2007
D-95346 Stadtsteinach - Gebruikt, 370 kW (503 PK), Diesel, Airconditioning
 
€ 12.500,- (€ 14.875,- Eindprijs)
862.707 km
et.  12/1995
D-19230 Hagenow - Gebruikt, 280 kW (381 PK), Diesel, ABS, Airconditioning, ESP, Extra verlichting, Geluidsisolatie, Roetfilter, Sperdifferentieel, Standverwarming...
 
€ 225.000,- (€ 267.750,- Eindprijs)
873.000 km
et.  4/2017
D-89231 Neu-Ulm - Gebruikt, 375 kW (510 PK), Diesel, ABS, Airconditioning, Cruise control, ESP, Navigatiesysteem, Toilet, Tractiecontrole (ASR), Trekhaak, Video
€ 299.000,- (€ 358.800,- Eindprijs)
196.000 km
et.  4/2016
F-95206 SARCELLES CEDEX - Gebruikt, 375 kW (510 PK), Diesel, ABS, Airconditioning, Cruise control, ESP, Geschikt voor gehandicapten, Navigatiesysteem, Standverwarming, Toilet...
€ 264.500,- (€ 320.045,- Eindprijs)
96.000 km
et.  1/2018
B-3900 Overpelt - Gebruikt, 375 kW (510 PK), Diesel, Airconditioning, Standverwarming, Toilet
    Meer informatie over het brandstofverbruik en de officiële, specifieke CO2-emissies van nieuwe personenvoertuigen kunnen worden ontleend aan de richtlijn betreffende het brandstofverbriuk en de CO2-emissies voor nieuwe personenvoertuigen worden ontleend, die bij alle verkooppunten en bij de: www.energielabel.nl.
    Uw zoekopdracht is succesvol opgeslagen. Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw zoekopdracht. Probeer het later opnieuw.

    Recent aanbod dat voldoet aan uw zoekcriteria.

    Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in

    Een dubbeldekker als blikvanger en comfortabel vervoersmiddel

    De dubbeldekker is een bekend fenomeen in het straatbeeld van veel landen, als variant op de bus met één compartiment. Door de extra ruimte voor passagiers is een dubbeldekker een efficiënt vervoersmiddel, zonder dat de passagiers aan comfort hoeven in te leveren ten opzichte van een standaard bus. Ook de wendbaarheid van een dubbeldeks bus doet niet onder voor die van een standaard bus. Dubbeldekkers worden tegenwoordig veel ingezet als touringcar in de toeristensector. Hierbij doet het achterste gedeelte van het onderste compartiment veelal dienst als bagageruimte. Een voordeel van deze manier van reizen is de kostenbesparing ten opzichte van vliegen.

    De dubbeldekker kent verschillende verschijningsvormen

    Dubbeldekkers worden met name in de reissector ingezet en in mindere mate ook in het openbaar vervoer, in grote wereldsteden zoals Londen en Berlijn. Voor de inzet van de dubbeldekker in de toeristenbranche, worden de bussen veelal voorzien van extra comfort zoals ruime zitplaatsen, toiletten, een koelkast, een minibar en een dvd-systeem. Zo worden de langere busritten voor passagiers zo aangenaam mogelijk gemaakt. De mate van comfort kent verschillende classificaties, zoals Tourist Class, Comfort Class en Royal Class. Een doorsnee dubbeldekker heeft doorgaans drie assen en rijdt op diesel. Bekende merken die dubbeldekkers produceren zijn Neoplan, Renault en Setra.

    De bekendste dubbeldekker rijdt in Londen

    De bekendste dubbeldekker ter wereld is de AEC Routemaster, die sinds de jaren ’50 van de 20e eeuw het straatbeeld van Londen siert. Tot 2005 reed deze wereldberoemde rode dubbeldekker veel in het openbaar vervoer van de Engelse hoofdstad. Tegenwoordig wordt de Routemaster veel spaarzamer ingezet. De Routemaster verschilt van modernere dubbeldekkers in Londen door de open achterzijde, waardoor passagiers zonder controle kunnen in- en uitstappen. De kaartjescontrole wordt gedaan door een conducteur, zodat de buschauffeur zijn route niet hoeft te onderbreken. Vanwege kostenbesparingen, veiligheid en toegankelijkheid is de karakteristieke Routemaster echter grotendeels door modernere varianten vervangen, die echter nog wel altijd de bekende rode kleur hebben.

    Wij hebben uw e-mail naar de voertuigaanbieder doorgeleid. Hartelijk dank voor de gebruikmaking van onze service. Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw e-mail. Probeer het a.u.b. later opnieuw.

    Contacteer de aanbieder

     (optioneel)
    Privacy
    Even geduld aub...