OverigeFliegl
SDS 380 Gooseneck starr 40 light
Overige
Fliegl
SDS 380 Gooseneck starr 40 light
Vaste prijs zonder BTW
€ 32.290
(€ 38.425 bruto)
Toestand
Nieuw
Locatie
Triptis 

foto's tonen
Toon kaart
Prijs & locatie
Vaste prijs zonder BTW
€ 32.290
(€ 38.425 bruto)
- Locatie van verkoper:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Duitsland

Bellen
Technische details
- Totaalgewicht:
- 38 kg
- Leeggewicht:
- 3 kg
- Maximaal laadgewicht:
- 34 kg
- Asconfiguratie:
- 3 assen
- Bandenmaten:
- 385/55 r 22,5
Details over het aanbod
- Advertentie-ID:
- A826-54-28
- Referentienummer:
- 20589753
- Laatste aanpassing:
- op 22.10.2024
Omschrijving
Verdere informatie
Chassis oplegger container
Fijnkorrelstaal gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2" kingpin
Containeropname: 1 x 40 voet met gooseneck-tunnel
Het transport van gevulde tankcontainers is uitgesloten.
Ndsdpei Ri Aysfx Aglec
Zonder hoogteverstelling achter en zonder opklapbare middensteunen, transport van containers zonder tunnel is niet mogelijk.
Containergeleider vooraan steekbaar
24 ton 2-traps steunpoot, bediening aan één zijde, met rechte onderbouw, zonder schuifverstelling
Wielkeggen met houder
Aluminium zijafscherming
Gegalvaniseerde stalen onderrijbeveiliging
Halfronde spatborden
Met antisproeilappen conform EG-richtlijn
Achterzijde voorzien van stootbescherming
Assen + vering
SAF-schijfremassen met 430 mm schijfdiameter
Assen/onderstel laseruitgelijnd ter verlaging van bandenslijtage en brandstofverbruik
Asafstand verschoven mm (combi-verkeer) tot 44 ton treingewicht
Luchtvering
1e as automatische liftas, inclusief geforceerde verlaging en optrekhulp, bediening via 3x remmen (optrekhulp werkt tot maximaal 30% aslastoverschrijding en tot een snelheid van max. 25 km/u)
Remsysteem
2-leiding persluchtremsysteem. Kleurenbekabeling voor eenvoudig onderhoud
Veerveiligheids-parkeerrem
2 verwisselbare koppelingen vooraan, zonder verbindingsleiding
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-aansluiting vooraan, zonder verbindingskabel
Let op: de aanhanger mag alleen worden getrokken door trekkers die de werking van het ABS waarborgen!
Met hef- en daalventiel
Voertuig-stabiliteitssysteem
Aslastdetectie via EBS-Canbus signaal, voor weergave op het display in de cabine. Vrachtwagen moet hiervoor voorbereid zijn, geen vrachtwageninstallatie (geen geijkt weegsysteem)
Wielen en banden
385/55 R22.5 merk naar keuze van fabrikant
Stalen velgen, fabriekszilver
Elektrisch
24 volt, meerkamerverlichting, achter- en remlicht in LED, aan de zijkant gele LED-verlichting (Let op! Bij bepaalde trekkers kunnen foutmeldingen optreden, ondanks correcte werking)
2 witte positielichten vooraan
2 wit/rode markeringslichten achter
1 x 15-polige stekkerdoos vooraan, zonder verbindingskabel
LED-werklampen aan beide zijkanten (geschakeld via achteruitrijlicht)
Extra LED-werklamp achteraan, geschakeld via achteruitrijlicht
Gebruiksinstructies
Het opgegeven totaalgewicht is technisch mogelijk; afhankelijk van de lading kan het totaalgewicht met inachtneming van de toegestane as-, steun- en opleggerlasten niet worden bereikt. (Slecht rij- en volgvaar gedrag door verkeerde lastverdeling mogelijk)
Speciale vergunning vereist indien de totale treinlengte langer is dan 16.500 mm.
Let op: transport van gevulde tankcontainers is uitgesloten!
Land van toelaatbaarheid / kenteken
Duitsland
Met Dekra-keuring en -rapport (volgens §13 EG - FGV)
Voorbereid voor eenregelige kentekenplaat
Waarschuwingsbord volgens ECE - 70
Contourmarkering met reflecterende stroken conform ECE R 048, zijkant wit en achter rood
Lak
Frame DB 7350 Novagrijs, 10 jaar garantie tegen doorroesten
Steunpoot zwart gecoat
Zonder palletkistlak
Let op: archiefbeelden!
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Chassis oplegger container
Fijnkorrelstaal gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2" kingpin
Containeropname: 1 x 40 voet met gooseneck-tunnel
Het transport van gevulde tankcontainers is uitgesloten.
Ndsdpei Ri Aysfx Aglec
Zonder hoogteverstelling achter en zonder opklapbare middensteunen, transport van containers zonder tunnel is niet mogelijk.
Containergeleider vooraan steekbaar
24 ton 2-traps steunpoot, bediening aan één zijde, met rechte onderbouw, zonder schuifverstelling
Wielkeggen met houder
Aluminium zijafscherming
Gegalvaniseerde stalen onderrijbeveiliging
Halfronde spatborden
Met antisproeilappen conform EG-richtlijn
Achterzijde voorzien van stootbescherming
Assen + vering
SAF-schijfremassen met 430 mm schijfdiameter
Assen/onderstel laseruitgelijnd ter verlaging van bandenslijtage en brandstofverbruik
Asafstand verschoven mm (combi-verkeer) tot 44 ton treingewicht
Luchtvering
1e as automatische liftas, inclusief geforceerde verlaging en optrekhulp, bediening via 3x remmen (optrekhulp werkt tot maximaal 30% aslastoverschrijding en tot een snelheid van max. 25 km/u)
Remsysteem
2-leiding persluchtremsysteem. Kleurenbekabeling voor eenvoudig onderhoud
Veerveiligheids-parkeerrem
2 verwisselbare koppelingen vooraan, zonder verbindingsleiding
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-aansluiting vooraan, zonder verbindingskabel
Let op: de aanhanger mag alleen worden getrokken door trekkers die de werking van het ABS waarborgen!
Met hef- en daalventiel
Voertuig-stabiliteitssysteem
Aslastdetectie via EBS-Canbus signaal, voor weergave op het display in de cabine. Vrachtwagen moet hiervoor voorbereid zijn, geen vrachtwageninstallatie (geen geijkt weegsysteem)
Wielen en banden
385/55 R22.5 merk naar keuze van fabrikant
Stalen velgen, fabriekszilver
Elektrisch
24 volt, meerkamerverlichting, achter- en remlicht in LED, aan de zijkant gele LED-verlichting (Let op! Bij bepaalde trekkers kunnen foutmeldingen optreden, ondanks correcte werking)
2 witte positielichten vooraan
2 wit/rode markeringslichten achter
1 x 15-polige stekkerdoos vooraan, zonder verbindingskabel
LED-werklampen aan beide zijkanten (geschakeld via achteruitrijlicht)
Extra LED-werklamp achteraan, geschakeld via achteruitrijlicht
Gebruiksinstructies
Het opgegeven totaalgewicht is technisch mogelijk; afhankelijk van de lading kan het totaalgewicht met inachtneming van de toegestane as-, steun- en opleggerlasten niet worden bereikt. (Slecht rij- en volgvaar gedrag door verkeerde lastverdeling mogelijk)
Speciale vergunning vereist indien de totale treinlengte langer is dan 16.500 mm.
Let op: transport van gevulde tankcontainers is uitgesloten!
Land van toelaatbaarheid / kenteken
Duitsland
Met Dekra-keuring en -rapport (volgens §13 EG - FGV)
Voorbereid voor eenregelige kentekenplaat
Waarschuwingsbord volgens ECE - 70
Contourmarkering met reflecterende stroken conform ECE R 048, zijkant wit en achter rood
Lak
Frame DB 7350 Novagrijs, 10 jaar garantie tegen doorroesten
Steunpoot zwart gecoat
Zonder palletkistlak
Let op: archiefbeelden!
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Aanbieder
Opmerking: Registreer gratis of log in, om alle informatie te bekijken.
Geregistreerd sinds: 2006
Aanvraag sturen
Telefoon & Fax
+49 36482... weergeven
Uw advertentie is succesvol verwijderd
Er is een fout opgetreden




