DiepladerMeusburger
3-Achs-Tele-Plateau-Sattelauflieger zwangsgelenkt
Dieplader
Meusburger
3-Achs-Tele-Plateau-Sattelauflieger zwangsgelenkt
Toestand
Nieuw
Locatie
Dortmund 

foto's tonen
Toon kaart
Basisgegevens
Prijs & locatie
- Locatie:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE

Bellen
Technische details
- Maximaal laadgewicht:
- 36.000 kg
- Totaalgewicht:
- 45.000 kg
- Asconfiguratie:
- 3 assen
- Laadruimte lengte:
- 13.600 mm
- Laadruimtebreedte:
- 2.550 mm
- Laadruimtehoogte:
- 1.200 mm
- Ophanging:
- lucht
- Bandenmaten:
- 385/55 r 22,5
- Kleur:
- grijs
- Uitrusting:
- ABS
Details over het aanbod
- Advertentie-ID:
- A811-24-37
- Referentienummer:
- 20612364
- Laatste aanpassing:
- op 13.02.2025
Omschrijving
Chassis (uitschuifbaar):
Staalframe gelaste constructie – superlichte bouwwijze.
Framehals ca. 200 mm.
Schotelplaat met verwisselbare 2"-koningspen.
Frameversterking voor puntbelasting 25 ton op 2 m in ingeschoven toestand.
Hoofdframe ca. 30-50 mm voorgespannen.
U-profiel buitenframe met een dikte van 6 mm (140/70/5 mm) als geperforeerd buitenframe met gatdiameter van 40 mm.
Voertuig met uitschuifbaar centraal frame, uitschuiflengte ca. 7.500 mm, telkens pneumatisch vergrendelbaar.
Verschuifbare tussensteun ca. 300 mm breed, vast gemonteerd – voorste inbouwmaat afgestemd op het voorste hoekmaat 2.040 mm.
Aluminium onderrijbeveiliging.
Steunpoten:
Mechanische 24 ton steunpoten met bediening aan één zijde en schuifcompensatie.
Assen en banden:
BPW-luchtgeveerde assen, elk 9 ton aslast, balgdiameter 360 mm.
Schijfrem (kleine schijf TSB3709).
Hef- en daalinstallatie met totale hefhoogte ca. 200 mm.
Zonder liftas.
Asafstand 1.810/1.810 mm.
6 stalen velgen, 10-gaats, met ET, middencentralisering.
6 banden 385/55 R 22,5 160J, tubeless.
Stuurinrichting:
Alle 3 assen met hydraulische draaikransbesturing via koppelschotel en draaikrans.
Elektrohydraulische naloopsturing met stroomvoorziening via NATO-aansluiting van het trekkend voertuig (zonder installatie in de vrachtwagen en zonder NATO-verbindingskabel).
Incl. radiografische afstandsbediening voor naloopsturing.
Smeersysteem:
Centrale smeerinstallatie met 2 pompen voor alle smeerpunten aan de besturing en assen, merk BekaMax.
Remsysteem:
Tweepijpsremsysteem met EBS.
EBS-remsysteem (WABCO 4S2M).
Aluminium luchttank.
Veerveiligheidsparkeerrem.
Zonder aansluitleidingen resp. -kabels naar de truck.
Elektrische uitrusting:
Conform de wegenverkeerswet.
24 volt. 2x 7-polige en 1x 15-polige stekkerdoos.
2 stuks 7-kamer achterlichten in de onderrijbeveiliging. Volledig LED.
1 stuks 3-polige stekkerdoos achter voor overhangverlichting in onderrijbeveiliging.
Zijdelingse LED-markeringslichten.
1 houder voor zwaailicht aan de achterzijde.
Zonder verbindingskabel naar de truck.
Lakwerk:
Staalgritstralen, spuitverzinken van het chassis incl. telescoop en grondlaag.
Lakwerk in DB 7350 Novagrau.
Onderrijbeveiliging in RAL 9010 zuiver wit.
Contourmarkering volgens EG lateraal in geel of wit, achter in geel of rood.
Kunststofdelen zwart, ongelakt.
Accessoires:
Kunststof spatborden (halve schaal) met Clear-Pass-spatlappen.
28 mm Meranti-vloer (ca. 1-2 mm uitstekend).
Voorwand van 25 mm aluminium holprofielen, 2.200 mm hoog, geschroefd, 2 steunstijlen vooraan: 2.200 mm hoog, zijdelings geschroefd.
Voorwand bovenaan met dwarse verbinding en links en rechts elk 1 oog voor het vastzetten van de voorwand.
Zijdelingse aanrijdingsbeveiliging.
4 wielkeggen buiten op de voorwand.
Langwerpige kentekenhouder in de onderrijbeveiliging.
2 ECE-borden op het achterafsluitblech.
11 paar zware sjorringen (opklapbaar) met trekkracht van elk 8 ton. 1 paar sjorringen met trekkracht van elk 4 ton voor het vastzetten van de voorwand.
6 paar zijwaartse paddenstoelen in het buitenframe met een brugdikte van 24 mm, trekkracht per stuk 6 ton.
7 paar zijwaartse rongkokers in het buitenframe voor insteekrongen van 100x50 mm.
8 stuks (2 per zijde) rongkokers direct achter voorwand als lege houder voor insteekrongen. Zonder insteekrongen.
5 stuks dwarse rongkokerdragers voor insteekrongen van 100x50x5 mm van buitenframe naar binnen tot centraal frame, 1e rij op de hoogte van de koningspen, 2e rij voor de deling, 3e rij voor de 1e as
Hedpfxji Dwlzs Adaew
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Staalframe gelaste constructie – superlichte bouwwijze.
Framehals ca. 200 mm.
Schotelplaat met verwisselbare 2"-koningspen.
Frameversterking voor puntbelasting 25 ton op 2 m in ingeschoven toestand.
Hoofdframe ca. 30-50 mm voorgespannen.
U-profiel buitenframe met een dikte van 6 mm (140/70/5 mm) als geperforeerd buitenframe met gatdiameter van 40 mm.
Voertuig met uitschuifbaar centraal frame, uitschuiflengte ca. 7.500 mm, telkens pneumatisch vergrendelbaar.
Verschuifbare tussensteun ca. 300 mm breed, vast gemonteerd – voorste inbouwmaat afgestemd op het voorste hoekmaat 2.040 mm.
Aluminium onderrijbeveiliging.
Steunpoten:
Mechanische 24 ton steunpoten met bediening aan één zijde en schuifcompensatie.
Assen en banden:
BPW-luchtgeveerde assen, elk 9 ton aslast, balgdiameter 360 mm.
Schijfrem (kleine schijf TSB3709).
Hef- en daalinstallatie met totale hefhoogte ca. 200 mm.
Zonder liftas.
Asafstand 1.810/1.810 mm.
6 stalen velgen, 10-gaats, met ET, middencentralisering.
6 banden 385/55 R 22,5 160J, tubeless.
Stuurinrichting:
Alle 3 assen met hydraulische draaikransbesturing via koppelschotel en draaikrans.
Elektrohydraulische naloopsturing met stroomvoorziening via NATO-aansluiting van het trekkend voertuig (zonder installatie in de vrachtwagen en zonder NATO-verbindingskabel).
Incl. radiografische afstandsbediening voor naloopsturing.
Smeersysteem:
Centrale smeerinstallatie met 2 pompen voor alle smeerpunten aan de besturing en assen, merk BekaMax.
Remsysteem:
Tweepijpsremsysteem met EBS.
EBS-remsysteem (WABCO 4S2M).
Aluminium luchttank.
Veerveiligheidsparkeerrem.
Zonder aansluitleidingen resp. -kabels naar de truck.
Elektrische uitrusting:
Conform de wegenverkeerswet.
24 volt. 2x 7-polige en 1x 15-polige stekkerdoos.
2 stuks 7-kamer achterlichten in de onderrijbeveiliging. Volledig LED.
1 stuks 3-polige stekkerdoos achter voor overhangverlichting in onderrijbeveiliging.
Zijdelingse LED-markeringslichten.
1 houder voor zwaailicht aan de achterzijde.
Zonder verbindingskabel naar de truck.
Lakwerk:
Staalgritstralen, spuitverzinken van het chassis incl. telescoop en grondlaag.
Lakwerk in DB 7350 Novagrau.
Onderrijbeveiliging in RAL 9010 zuiver wit.
Contourmarkering volgens EG lateraal in geel of wit, achter in geel of rood.
Kunststofdelen zwart, ongelakt.
Accessoires:
Kunststof spatborden (halve schaal) met Clear-Pass-spatlappen.
28 mm Meranti-vloer (ca. 1-2 mm uitstekend).
Voorwand van 25 mm aluminium holprofielen, 2.200 mm hoog, geschroefd, 2 steunstijlen vooraan: 2.200 mm hoog, zijdelings geschroefd.
Voorwand bovenaan met dwarse verbinding en links en rechts elk 1 oog voor het vastzetten van de voorwand.
Zijdelingse aanrijdingsbeveiliging.
4 wielkeggen buiten op de voorwand.
Langwerpige kentekenhouder in de onderrijbeveiliging.
2 ECE-borden op het achterafsluitblech.
11 paar zware sjorringen (opklapbaar) met trekkracht van elk 8 ton. 1 paar sjorringen met trekkracht van elk 4 ton voor het vastzetten van de voorwand.
6 paar zijwaartse paddenstoelen in het buitenframe met een brugdikte van 24 mm, trekkracht per stuk 6 ton.
7 paar zijwaartse rongkokers in het buitenframe voor insteekrongen van 100x50 mm.
8 stuks (2 per zijde) rongkokers direct achter voorwand als lege houder voor insteekrongen. Zonder insteekrongen.
5 stuks dwarse rongkokerdragers voor insteekrongen van 100x50x5 mm van buitenframe naar binnen tot centraal frame, 1e rij op de hoogte van de koningspen, 2e rij voor de deling, 3e rij voor de 1e as
Hedpfxji Dwlzs Adaew
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Aanbieder
Opmerking: Registreer gratis of log in, om alle informatie te bekijken.
Geregistreerd sinds: 2007
Aanvraag sturen
Telefoon & Fax
+49 231 9... weergeven
Uw advertentie is succesvol verwijderd
Er is een fout opgetreden










