Dieplader opleggerMAX Trailer
2-Achs-Tele-Semi Sattelauflieger
Dieplader oplegger
MAX Trailer
2-Achs-Tele-Semi Sattelauflieger
Bouwjaar
2025
Toestand
Gebruikt
Locatie
Dortmund 

foto's tonen
Toon kaart
Basisgegevens
Prijs & locatie
- Locatie:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Deutschland

- Verhuur:
- is mogelijk
Bellen
Technische details
- Leeggewicht:
- 9.300 kg
- Maximaal laadgewicht:
- 32.700 kg
- Totaalgewicht:
- 42.000 kg
- Asconfiguratie:
- 2 assen
- Eerste registratie:
- 05/2025
- Laadruimte lengte:
- 8.600 mm
- Laadruimtebreedte:
- 2.540 mm
- Laadruimtehoogte:
- 860 mm
- Totale lengte:
- 12.400 mm
- Totale breedte:
- 2.540 mm
- Ophanging:
- lucht
- Bandenmaten:
- 245/70 R 17.5
- Kleur:
- grijs
- Uitrusting:
- ABS, laadklep
Details over het aanbod
- Advertentie-ID:
- A205-14-665
- Laatste aanpassing:
- op 13.11.2025
Omschrijving
Bij elke gebruikte oplegger ontvangt u een actuele en volledige inspectie- en functioneringsrapport.
Zwanenhals:
- Zwanenhals met aflopende achterkant van ca. 750 mm x 10°
- 3 paar sjorringen (LC 5.000 daN)
- Hardhouten vloer, 30 mm dik
Laadvlak:
- Laadvlak in uitschuifbare uitvoering met aflopende achterkant van ca. 1.000 mm x 8°
- 5 paar naar buiten klapbare sjorringen (LC 5.000 daN)
- 3 paar naar buiten klapbare sjorringen (LC 10.000 daN)
- 1 paar liggende sjorringen vooraan in het laadvlak (LC 10.000 daN)
- Uitsparingen in het buitenframe van het laadvlak om spanbanden in te haken (LC 2.000 daN)
- Hardhouten vloer ca. 48 mm dik, over de assen traanplaat vloerbedekking
Assen en banden:
- BPW-assen hydraulisch/mechanisch gedwongen gestuurd
- Technische aslast: 12.000 kg
- Luchtvering met hef- en daalklep
- Banden 245/70 R 17.5
- TPMS bandenspanningscontrolesysteem conform ECE R 141
Lakwerk:
- Volledige stalen constructie na het lassen automatisch gestraald met een straalmachine
- Tweede straalbehandeling met korund voor optimale hechting van het coatingsysteem
- HRM-metallisatie van het complete chassis met ZINACOR 850 (85% zink/15% aluminium) voor optimale corrosiebescherming
- Eindlak met 2 lagen 2K deklaag, unicolor in Novagrijs
- Lakopbouw getest in zoutsproeitest volgens ISO 9227-NSS
- Holle ruimtes afgedicht met speciale wax
Inclusief toebehoren:
- 2" kingpin
- Eén verzinkte stalen voorwand ca. 400 mm hoog
- Aan het verzinkte aansluitbord vooraan geel-rode luchtaansluitingen
- 2 wielkeggen met houder
- Eén reservewiel met houder
- Elektro-hydraulische aggregaat
- Gedwongen naloop, voor en achter bedienbaar via kabelafstandsbediening met drukknoppen, inclusief enkelspoorcontrole van de assen
- Voorziening aan de achterzijde van de zwanenhals voor ALU oprijrampen
- Europese reflectorplaten (rood-geel) aan de achterzijde van de oplegger
- Witte reflectorband conform EU-voorschriften aan de zijkant en aan het uitschuifgedeelte, achteraan rood
- Aan de zwanenhals en achterplaat links en rechts telkens een houder voor waarschuwingsborden inclusief stekkerdoos
- Verplaatsbare inhaaklijst voor ALU oprijrampen aan de achterkant van het voertuig
- Een houder voor een zwaailicht aan de achterzijde van de oplegger
- Verzinkte klapsteunen onder de afschuining van het laadvlak
- Centralsmeersysteem BEKAMAX (Pico) met universeel smeervet NLGI-2
- Op de zwanenhals afneembare ALU zijborden en achterbord ca. 2.440 x 400 mm
- De achterste, verzinkte steeksjorborden zijn afneembaar (opbouwlengte ca. 2.560 mm)
- 3 paar WADER containerpoten in het laadvlak voor een 20ft (30ft) of 40ft container
- 6 paar sjorpaaltassen voor steeksjorborden 100 x 50 mm in het buitenframe van het laadvlak
- RVS gereedschapskist 1.500 x 390 x 810 onder het laadvlak aan de rechterzijde
- Vierkante anti-slip strips 20 x 20 mm elke 200 mm op het buitenframe van het afgeschuinde gedeelte van het laadvlak
- Vier uitschuifbare waarschuwingsborden van ca. 400 mm, ca. 423 x 423 mm met een positioneringslamp
- Draadloze afstandsbediening voor de naloop, aanvullend op de bekabelde bediening, met controlelampjes op de ontvanger als enkelspoorcontrole
- Op de traanplaten op de zwanenhals en het laadvlak een ingelakte zandlaag als antisliplaag
- Lastmanometer voor het bepalen van de aslasten, inclusief belastingsdiagram
Gedpfexwb Nlsx Ad Ujui
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Zwanenhals:
- Zwanenhals met aflopende achterkant van ca. 750 mm x 10°
- 3 paar sjorringen (LC 5.000 daN)
- Hardhouten vloer, 30 mm dik
Laadvlak:
- Laadvlak in uitschuifbare uitvoering met aflopende achterkant van ca. 1.000 mm x 8°
- 5 paar naar buiten klapbare sjorringen (LC 5.000 daN)
- 3 paar naar buiten klapbare sjorringen (LC 10.000 daN)
- 1 paar liggende sjorringen vooraan in het laadvlak (LC 10.000 daN)
- Uitsparingen in het buitenframe van het laadvlak om spanbanden in te haken (LC 2.000 daN)
- Hardhouten vloer ca. 48 mm dik, over de assen traanplaat vloerbedekking
Assen en banden:
- BPW-assen hydraulisch/mechanisch gedwongen gestuurd
- Technische aslast: 12.000 kg
- Luchtvering met hef- en daalklep
- Banden 245/70 R 17.5
- TPMS bandenspanningscontrolesysteem conform ECE R 141
Lakwerk:
- Volledige stalen constructie na het lassen automatisch gestraald met een straalmachine
- Tweede straalbehandeling met korund voor optimale hechting van het coatingsysteem
- HRM-metallisatie van het complete chassis met ZINACOR 850 (85% zink/15% aluminium) voor optimale corrosiebescherming
- Eindlak met 2 lagen 2K deklaag, unicolor in Novagrijs
- Lakopbouw getest in zoutsproeitest volgens ISO 9227-NSS
- Holle ruimtes afgedicht met speciale wax
Inclusief toebehoren:
- 2" kingpin
- Eén verzinkte stalen voorwand ca. 400 mm hoog
- Aan het verzinkte aansluitbord vooraan geel-rode luchtaansluitingen
- 2 wielkeggen met houder
- Eén reservewiel met houder
- Elektro-hydraulische aggregaat
- Gedwongen naloop, voor en achter bedienbaar via kabelafstandsbediening met drukknoppen, inclusief enkelspoorcontrole van de assen
- Voorziening aan de achterzijde van de zwanenhals voor ALU oprijrampen
- Europese reflectorplaten (rood-geel) aan de achterzijde van de oplegger
- Witte reflectorband conform EU-voorschriften aan de zijkant en aan het uitschuifgedeelte, achteraan rood
- Aan de zwanenhals en achterplaat links en rechts telkens een houder voor waarschuwingsborden inclusief stekkerdoos
- Verplaatsbare inhaaklijst voor ALU oprijrampen aan de achterkant van het voertuig
- Een houder voor een zwaailicht aan de achterzijde van de oplegger
- Verzinkte klapsteunen onder de afschuining van het laadvlak
- Centralsmeersysteem BEKAMAX (Pico) met universeel smeervet NLGI-2
- Op de zwanenhals afneembare ALU zijborden en achterbord ca. 2.440 x 400 mm
- De achterste, verzinkte steeksjorborden zijn afneembaar (opbouwlengte ca. 2.560 mm)
- 3 paar WADER containerpoten in het laadvlak voor een 20ft (30ft) of 40ft container
- 6 paar sjorpaaltassen voor steeksjorborden 100 x 50 mm in het buitenframe van het laadvlak
- RVS gereedschapskist 1.500 x 390 x 810 onder het laadvlak aan de rechterzijde
- Vierkante anti-slip strips 20 x 20 mm elke 200 mm op het buitenframe van het afgeschuinde gedeelte van het laadvlak
- Vier uitschuifbare waarschuwingsborden van ca. 400 mm, ca. 423 x 423 mm met een positioneringslamp
- Draadloze afstandsbediening voor de naloop, aanvullend op de bekabelde bediening, met controlelampjes op de ontvanger als enkelspoorcontrole
- Op de traanplaten op de zwanenhals en het laadvlak een ingelakte zandlaag als antisliplaag
- Lastmanometer voor het bepalen van de aslasten, inclusief belastingsdiagram
Gedpfexwb Nlsx Ad Ujui
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Aanbieder
Opmerking: Registreer gratis of log in, om alle informatie te bekijken.
Aanvraag sturen
Telefoon & Fax
+49 231 9... weergeven
Uw advertentie is succesvol verwijderd
Er is een fout opgetreden


























