Dieplader opleggerDoll
2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Dieplader oplegger
Doll
2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Bouwjaar
2023
Toestand
Gebruikt
Locatie
Dortmund 

foto's tonen
Toon kaart
Basisgegevens
Prijs & locatie
- Locatie:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE

- Verhuur:
- is mogelijk
Bellen
Technische details
- Leeggewicht:
- 13.400 kg
- Maximaal laadgewicht:
- 31.600 kg
- Totaalgewicht:
- 45.000 kg
- Asconfiguratie:
- 2 assen
- Eerste registratie:
- 09/2023
- Laadruimte lengte:
- 6.700 mm
- Laadruimtebreedte:
- 2.550 mm
- Laadruimtehoogte:
- 300 mm
- Bandenmaten:
- 245/70 R 17.5
- Kleur:
- zwart
Details over het aanbod
- Advertentie-ID:
- A204-72-550
- Referentienummer:
- 858
- Laatste aanpassing:
- op 06.11.2025
Omschrijving
Aankoppelbare zwanenhals:
- Hydraulisch afkoppelbare zwanenhals met buitenliggende hoofdliggers, geïntegreerde stuurophanging en afzonderlijk bedienbare afdrukcilinders
- Geïntegreerde hydraulische cilinders en steunarmen voor het opnemen en afzetten van het diepladerbed
- Leidingen naar het diepladerbed aan de binnenkant van de hoofdliggers, gemonteerd bij de verdikking
- Houder voor borgpennen
- Ladder met beugel voor veilig opklimmen
- Alle ventielen en verdeelkasten zijn goed toegankelijk en afgedekt met aluminium platen
- Universele draagarm voor het opnemen en afzetten van het diepladerbed
- 6-voudige hydraulische koppeling (zonder ontlastingsventiel) voor eenvoudig loskoppelen van de hydrauliekleidingen
- Duomatic luchtaansluiting
- 1 paar kunststof onderlegplaten voor het diepladerbed zonder zijwaartse houder
Diepladerbed:
- Vlakke frameconstructie, telescopisch uitschuifbaar. Voorbelasten van het frame aangepast aan de max. nuttige last, lagere nuttige last in uitgeschoven positie
- Zijkant als open U-profiel
- Voorbereid voor het aanbrengen van laadvlakverbreders
- Telescopische standen ongeveer elke 500 mm + containerposities
- Mechanische framevergrendeling op het vlakbedframe
- 7 paar zwenkbare sjorogen, 13.400 daN sjorvermogen
- 5 paar rongkokers 100x50 mm in het buitenframe
- 3 paar M36 schroefdraad aan de buitenkant van het telescoopframe voor het inschroeven van spansjorbeugels
- 2 × 13.400daN sjorogen gelast op adapters aan de buitenzijde, naar het diepladerbed gericht
Chassis-platform:
- Staalgelaste constructie in korte uitvoering, met achteraan gesloten graafmachinekuil
- S chuin oplopend naar het diepladerbed, 300 mm × 15°, met 3 paar boringen aan de schuinte en achterkant voor het aanhaken van oprijplaten met borgpennen
- Verschillende spoorbreedtes mogelijk via 3 verschillende boringen
Codpfx Afjxu E Dhotori
- Over de assen ingelaste staalplaat met antislipstructuur, max. 8.000 kg wiellast
- Eindbalk met uitsparingen voor verlichting, vormgegeven als onderrijbeveiliging conform ECE R58-003
- Powerbox met hydraulische regeling en elektrische distributie ingebouwd aan het einde van de graafmachinekuil
- Aluminium afdekking ca. 500 mm boven de powerbox gemonteerd
- Bedieningselementen aan de achterzijde bevestigd
- 1 paar sjorogen (2.000 daN) verzonken in het hoekprofiel van het buitenframe
- 2 paar zwenkbare sjorogen (13.400 daN) in het buitenframe
- 2 paar rongkokers 100x50 mm in het buitenframe verzonken
Chassis:
- DOLL panther-technologie met gedeelde en geveerde assen, BPW-remmen en ECON-naafsystemen
- Alle assen 12 ton, met ABS en AGS (automatische stangafsteller)
- Alle assen hydraulisch gedwongen gestuurd met max. 55° stuuruitslag op de laatste as
- Alle smeerpunten aangesloten op de centrale smering
Ophanging:
- Dubbel-wishbone ophanging met hydraulische vering en dempingselementen
- Heffunctie en neerlaatfunctie met totale slag van 315 mm (-70/+245)
Hydraulische gedwongen besturing:
- Hydraulische tweekrings verdringerbesturing. Bestuuraftakking aan de koppelschotel op een draaikrans gemonteerd
- Overdracht van stuurhoeken via trek-duwstang naar de voorste stuurcilinders
- De achterste volgcilinders brengen de voorste stuurbewegingen via robuuste stuurstangen en instelbare omleidlagers over op de gestuurde assen
- Alle ventielen zijn centraal geplaatst op een stuurblok
- Aslastindicatie via manometer aan de achterzijde van het voertuig
- Stuurbekrachtigingsdruk-indicatie op het frontdeel
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
- Hydraulisch afkoppelbare zwanenhals met buitenliggende hoofdliggers, geïntegreerde stuurophanging en afzonderlijk bedienbare afdrukcilinders
- Geïntegreerde hydraulische cilinders en steunarmen voor het opnemen en afzetten van het diepladerbed
- Leidingen naar het diepladerbed aan de binnenkant van de hoofdliggers, gemonteerd bij de verdikking
- Houder voor borgpennen
- Ladder met beugel voor veilig opklimmen
- Alle ventielen en verdeelkasten zijn goed toegankelijk en afgedekt met aluminium platen
- Universele draagarm voor het opnemen en afzetten van het diepladerbed
- 6-voudige hydraulische koppeling (zonder ontlastingsventiel) voor eenvoudig loskoppelen van de hydrauliekleidingen
- Duomatic luchtaansluiting
- 1 paar kunststof onderlegplaten voor het diepladerbed zonder zijwaartse houder
Diepladerbed:
- Vlakke frameconstructie, telescopisch uitschuifbaar. Voorbelasten van het frame aangepast aan de max. nuttige last, lagere nuttige last in uitgeschoven positie
- Zijkant als open U-profiel
- Voorbereid voor het aanbrengen van laadvlakverbreders
- Telescopische standen ongeveer elke 500 mm + containerposities
- Mechanische framevergrendeling op het vlakbedframe
- 7 paar zwenkbare sjorogen, 13.400 daN sjorvermogen
- 5 paar rongkokers 100x50 mm in het buitenframe
- 3 paar M36 schroefdraad aan de buitenkant van het telescoopframe voor het inschroeven van spansjorbeugels
- 2 × 13.400daN sjorogen gelast op adapters aan de buitenzijde, naar het diepladerbed gericht
Chassis-platform:
- Staalgelaste constructie in korte uitvoering, met achteraan gesloten graafmachinekuil
- S chuin oplopend naar het diepladerbed, 300 mm × 15°, met 3 paar boringen aan de schuinte en achterkant voor het aanhaken van oprijplaten met borgpennen
- Verschillende spoorbreedtes mogelijk via 3 verschillende boringen
Codpfx Afjxu E Dhotori
- Over de assen ingelaste staalplaat met antislipstructuur, max. 8.000 kg wiellast
- Eindbalk met uitsparingen voor verlichting, vormgegeven als onderrijbeveiliging conform ECE R58-003
- Powerbox met hydraulische regeling en elektrische distributie ingebouwd aan het einde van de graafmachinekuil
- Aluminium afdekking ca. 500 mm boven de powerbox gemonteerd
- Bedieningselementen aan de achterzijde bevestigd
- 1 paar sjorogen (2.000 daN) verzonken in het hoekprofiel van het buitenframe
- 2 paar zwenkbare sjorogen (13.400 daN) in het buitenframe
- 2 paar rongkokers 100x50 mm in het buitenframe verzonken
Chassis:
- DOLL panther-technologie met gedeelde en geveerde assen, BPW-remmen en ECON-naafsystemen
- Alle assen 12 ton, met ABS en AGS (automatische stangafsteller)
- Alle assen hydraulisch gedwongen gestuurd met max. 55° stuuruitslag op de laatste as
- Alle smeerpunten aangesloten op de centrale smering
Ophanging:
- Dubbel-wishbone ophanging met hydraulische vering en dempingselementen
- Heffunctie en neerlaatfunctie met totale slag van 315 mm (-70/+245)
Hydraulische gedwongen besturing:
- Hydraulische tweekrings verdringerbesturing. Bestuuraftakking aan de koppelschotel op een draaikrans gemonteerd
- Overdracht van stuurhoeken via trek-duwstang naar de voorste stuurcilinders
- De achterste volgcilinders brengen de voorste stuurbewegingen via robuuste stuurstangen en instelbare omleidlagers over op de gestuurde assen
- Alle ventielen zijn centraal geplaatst op een stuurblok
- Aslastindicatie via manometer aan de achterzijde van het voertuig
- Stuurbekrachtigingsdruk-indicatie op het frontdeel
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Aanbieder
Opmerking: Registreer gratis of log in, om alle informatie te bekijken.
Geregistreerd sinds: 2007
Aanvraag sturen
Telefoon & Fax
+49 231 9... weergeven
Misschien bent u ook geïnteresseerd in deze advertenties.
Advertentie
Dortmund
160 km
Dieplader
Doll2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Doll2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Uw advertentie is succesvol verwijderd
Er is een fout opgetreden





































