Oplegger platformFaymonville
MAX Trailer-3-Achs-Doppeltele-Plateau-zg
Oplegger platform
Faymonville
MAX Trailer-3-Achs-Doppeltele-Plateau-zg
Bouwjaar
2024
Toestand
Gebruikt
Locatie
Dortmund 

foto's tonen
Toon kaart
Basisgegevens
Prijs & locatie
- Locatie:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE
- Verhuur:
- is mogelijk
Bellen
Technische details
- Totaalgewicht:
- 48.000 kg
- Leeggewicht:
- 11.300 kg
- Maximaal laadgewicht:
- 36.700 kg
- Bedrijfsklaar gewicht:
- 11.300 kg
- Asconfiguratie:
- 3 assen
- Laadruimte lengte:
- 13.600 mm
- Laadruimtebreedte:
- 2.540 mm
- Eerste registratie:
- 01/2024
- Ophanging:
- lucht
- Kleur:
- grijs
- Bandenmaten:
- 385/65 R 22,5
- Uitrusting:
- ABS
Details over het aanbod
- Advertentie-ID:
- A202-81-715
- Referentienummer:
- 873
- Laatste aanpassing:
- op 13.10.2025
Omschrijving
Bij elke gebruikte oplegger ontvangt u een actuele en volledige inspectie- en functioneringsrapport.
Gkjdpfx Ajxm Tnxedvoc
Laadvlak:
-Laadvlak in uitschuifbare uitvoering met pneumatisch bediende vergrendeling
-Op de middelste ligger bevindt zich een vaste tussen tafel van ca. 250 mm breed
-8 paar uitklapbare sjorogen aan de buitenzijde (LC 5.000 daN)
-3 paar uitklapbare sjorogen aan de buitenzijde (LC 10.000 daN)
-Uitsparingen in het buitenframe van het laadvlak voor het inhaken van spanbanden (LC 2.000 daN)
Assen en banden:
-BPW assen en ophanging, alle assen hydro-mechanisch gedwongen gestuurd
-Schijfremmen, technische aslast: 10.000 kg
-Luchtvering met hef- en daalklep
-Assen gereedschap
-6-voudige bandenmontage 385/65 R 22,5
Lakwerk:
-Uitstekende en duurzame corrosiebescherming van het standaard gestraalde gelaste chassis, gegarandeerd door een 2-componenten (2K) zinkstof primer
-Hoogwaardige 2-componenten (2K) deklaag in één kleur Novagrijs
-Achterzijde gemetalliseerd en gelakt in RAL 9010 (zuiver wit)
Inclusief accessoires:
-Op de zwanenhals en het achterpaneel links en rechts elk een houder voor waarschuwingsborden inclusief contactdoos
-Bijsturing van voor- en achteras via kabelafstandsbediening met drukknoppen, inclusief spoorcontrole van de assen
-Elektrohydraulische eenheid
-4 stuks wielkeggen met houder aan de voorwand
-2" Koningspen
-1 verzinkte staal voorwand ca. 2.200 mm hoog
-Bij de verzinkte aansluitstrip vooraan geel-rode luchtslangen
-Wit reflecterende striping conform EU-voorschriften op de zijkant, aan de uitschuif en achterzijde rood
-Europese reflecterende borden (rood-geel) aan de achterkant van de oplegger
-Laadvlak met ca. 30 mm dikke houten vloer, ingesloten in omega-profielen
-10 paar rongkokers voor insteekrongen 100 x 50 mm in het buitenframe van het laadvlak
-1 reservewielhouder onder het laadvlak aan de rechterzijde in rijrichting
-6 paar WADER containervergrendelingspots in het laadvlak, voor 1x 20ft container, 2x 20ft containers of 1x 40ft container, in het uitschuifgedeelte extra vergrendelingspunt voor een 45ft container
-5 paar rongslijlijsten dwars in het laadvlak gemonteerd, voor insteekrongen 100 x 50 mm
-1 verzinkte houder dwars onder het laadvlak ca. 2.390 x 720 x 400 mm
-Opstapladder aan de rechterzijde in rijrichting gemonteerd
-1 HDPE gereedschapskist 1.200x500x480 voorin onder het laadvlak aan de linkerzijde in rijrichting
-Hefas op de vooras met aansturing door TEBS E afhankelijk van de actuele aslast en beladingstoestand
-Centrale vetsmering met 2 pompen BEKAMAX (Pico) met standaardvet NLGI-2 en afneembare bescherming om de pomp
-Op de centrale ligger een gelakte zandlaag als antisliplaag
-Draadloze afstandsbediening voor bijsturing aanvullend op de kabelafstandsbediening, met controlelampjes op de ontvanger als spoorcontrole
-Vier ca. 400 mm uittrekbare waarschuwingsborden ca. 423 x 423 mm met een positielamp
-Op de waarschuwingsborden een houder voor een zwaailamp
-2 achteruitrijlampen gemonteerd op het achterpaneel
-Snelheidssticker 80 km/u achter en aan beide zijden
-Ladingsmanometer voor vaststelling van de aslasten inclusief lastdiagram
-HRM-metallisering (High Resistance Metallisation) van het buitenframe
-Volledige stalen constructie gestraald, daarna de gedefinieerde zichtvlakken gemetalliseerd met ZINACOR 850 (zink 85% - alu 15%) thermisch veredeld
-Open verzinkt stalen opbergkist dwars voor de eerste as
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Gkjdpfx Ajxm Tnxedvoc
Laadvlak:
-Laadvlak in uitschuifbare uitvoering met pneumatisch bediende vergrendeling
-Op de middelste ligger bevindt zich een vaste tussen tafel van ca. 250 mm breed
-8 paar uitklapbare sjorogen aan de buitenzijde (LC 5.000 daN)
-3 paar uitklapbare sjorogen aan de buitenzijde (LC 10.000 daN)
-Uitsparingen in het buitenframe van het laadvlak voor het inhaken van spanbanden (LC 2.000 daN)
Assen en banden:
-BPW assen en ophanging, alle assen hydro-mechanisch gedwongen gestuurd
-Schijfremmen, technische aslast: 10.000 kg
-Luchtvering met hef- en daalklep
-Assen gereedschap
-6-voudige bandenmontage 385/65 R 22,5
Lakwerk:
-Uitstekende en duurzame corrosiebescherming van het standaard gestraalde gelaste chassis, gegarandeerd door een 2-componenten (2K) zinkstof primer
-Hoogwaardige 2-componenten (2K) deklaag in één kleur Novagrijs
-Achterzijde gemetalliseerd en gelakt in RAL 9010 (zuiver wit)
Inclusief accessoires:
-Op de zwanenhals en het achterpaneel links en rechts elk een houder voor waarschuwingsborden inclusief contactdoos
-Bijsturing van voor- en achteras via kabelafstandsbediening met drukknoppen, inclusief spoorcontrole van de assen
-Elektrohydraulische eenheid
-4 stuks wielkeggen met houder aan de voorwand
-2" Koningspen
-1 verzinkte staal voorwand ca. 2.200 mm hoog
-Bij de verzinkte aansluitstrip vooraan geel-rode luchtslangen
-Wit reflecterende striping conform EU-voorschriften op de zijkant, aan de uitschuif en achterzijde rood
-Europese reflecterende borden (rood-geel) aan de achterkant van de oplegger
-Laadvlak met ca. 30 mm dikke houten vloer, ingesloten in omega-profielen
-10 paar rongkokers voor insteekrongen 100 x 50 mm in het buitenframe van het laadvlak
-1 reservewielhouder onder het laadvlak aan de rechterzijde in rijrichting
-6 paar WADER containervergrendelingspots in het laadvlak, voor 1x 20ft container, 2x 20ft containers of 1x 40ft container, in het uitschuifgedeelte extra vergrendelingspunt voor een 45ft container
-5 paar rongslijlijsten dwars in het laadvlak gemonteerd, voor insteekrongen 100 x 50 mm
-1 verzinkte houder dwars onder het laadvlak ca. 2.390 x 720 x 400 mm
-Opstapladder aan de rechterzijde in rijrichting gemonteerd
-1 HDPE gereedschapskist 1.200x500x480 voorin onder het laadvlak aan de linkerzijde in rijrichting
-Hefas op de vooras met aansturing door TEBS E afhankelijk van de actuele aslast en beladingstoestand
-Centrale vetsmering met 2 pompen BEKAMAX (Pico) met standaardvet NLGI-2 en afneembare bescherming om de pomp
-Op de centrale ligger een gelakte zandlaag als antisliplaag
-Draadloze afstandsbediening voor bijsturing aanvullend op de kabelafstandsbediening, met controlelampjes op de ontvanger als spoorcontrole
-Vier ca. 400 mm uittrekbare waarschuwingsborden ca. 423 x 423 mm met een positielamp
-Op de waarschuwingsborden een houder voor een zwaailamp
-2 achteruitrijlampen gemonteerd op het achterpaneel
-Snelheidssticker 80 km/u achter en aan beide zijden
-Ladingsmanometer voor vaststelling van de aslasten inclusief lastdiagram
-HRM-metallisering (High Resistance Metallisation) van het buitenframe
-Volledige stalen constructie gestraald, daarna de gedefinieerde zichtvlakken gemetalliseerd met ZINACOR 850 (zink 85% - alu 15%) thermisch veredeld
-Open verzinkt stalen opbergkist dwars voor de eerste as
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Aanbieder
Opmerking: Registreer gratis of log in, om alle informatie te bekijken.
Geregistreerd sinds: 2007
Aanvraag sturen
Telefoon & Fax
+49 231 9... weergeven
Uw advertentie is succesvol verwijderd
Er is een fout opgetreden