Wissellaadbak opleggerKÖGEL
S24-2 Chassi ausziehbar 1x20/2x20/1x30/1x40
Wissellaadbak oplegger
KÖGEL
S24-2 Chassi ausziehbar 1x20/2x20/1x30/1x40
Vaste prijs zonder BTW
€ 6.900
(€ 8.211 bruto)
Bouwjaar
2015
Toestand
Gebruikt
Locatie
Plankenfels 

foto's tonen
Toon kaart
Basisgegevens
Prijs & locatie
Vaste prijs zonder BTW
€ 6.900
(€ 8.211 bruto)
- Locatie van verkoper:
- Scherleithen 5, 95515 Plankenfels, Duitsland
Bellen
Technische details
- Totaalgewicht:
- 39.500 kg
- Maximaal laadgewicht:
- 34.200 kg
- Asconfiguratie:
- 3 assen
- Eerste registratie:
- 07/2015
- Volgende keuring (TÜV):
- 07/2025
- Totale breedte:
- 2.550 mm
- Uitrusting:
- ABS
Details over het aanbod
- Advertentie-ID:
- A193-41-536
- Referentienummer:
- 06-KoegelS242-737/PCP
- Laatste aanpassing:
- op 25.06.2025
Omschrijving
Kögel Container oplegger Containerchassis S24-2 uitschuifbaar 40"
### Chassis met pneumatisch uitschuifbare achterzijde ###
----* Containeropname: 1x 20 voet gecentreerd, 1x 20 voet achterafsluitend, 2x 20 voet, 1x 30 voet of 1x 40 voet
----
Toegestane totaalgewicht: 39.500 kg,
Leeggewicht: 5.300 kg,
Laadvermogen: 34.200 kg,
Afstanden TwistLock-sluitingen van achter naar voren: 2.630 / 5.850 / 6.350 / 7.230 / 8.500 / 8.930 / 12.220 mm,
SAF assen,
Liftas 1e as,
Luchtvering,
Schijfremmen,
Aanrijdbeveiliging rechts, links en achter,
2x uitdraaisteunen rechts te bedienen,
Reservewielhouder,
EBS,
ABS,
Haldex-remsysteem,
Wielbasis: ca. 6.435 x 1.410 x 1.310 mm,
Buitenmaten ingeschoven LxB: ca. 11.450 x 2.550 mm,
Buitenmaten uitgeschoven LxB: ca. 12.820 x 2.550 mm,
Zadelhoogte: ca. 1.220 mm,
Laadhoogte neergelaten: ca. 1.080 mm,
Laadhoogte onbeladen boven het midden van het asaggregaat: ca. 1.165 mm,
Laadhoogte beladen boven het midden van het asaggregaat: ca. 1.135 mm,
Kodpfxjwrkias Advjnc
Hoogte chassishals: ca. 130 mm,
Banden: 385/55R22,5,
Profiel linksvoor: 12 mm,
Profiel linksmidden: 11 mm,
Profiel linkachter: 8 mm,
Profiel rechtsvoor: 10 mm,
Profiel rechtsmidden: 11 mm,
Profiel rechtsachter: 12 mm,
Verdere uitrusting:
Geschikt voor het vervoer van de volgende containertypes volgens ISO 668/1496: 40" High Cube, 20" ISO, 30" ISO,
Vooraan overstek: ca. 1.410 mm,
Vooraan draaicirkel: ca. 1.650 mm,
Achter draaicirkel: ca. 2.160 mm,
Opbouwhoogte boven de koppelschotel: ca. 130 mm,
Koppelingshoogte beladen mogelijk volgens ISO 1726: ca. 1.120 - 1.270 mm,
Reminstallatie volgens ECE-R13,
Elektrische installatie volgens ECE-R48,
Chassisframe van hoogwaardig staal, maar zonder buitenframe,
Koppelingsplaat met een 2" kingpin,
Met dwarsdrager en containeraansluitingen geschikt voor:
a) 1x 40" High-Cube-container (frame uitgeschoven),
b) 2x 20" ISO containers (frame uitgeschoven),
c) 1x 30" ISO container achterafsluitend (frame uitgeschoven),
d) 1x 20" ISO container achterafsluitend (frame ingeschoven),
e) 1x 20" ISO container gecentreerd (frame ingeschoven),
4 paar zware sjorogen,
Achterste frameverlenging, uitschuifbaar ca. 1.370 mm, draagvermogen: 5.800 kg, met spiraalkabel,
Lengte verstelbaar via 1 pneumatische cilinder,
Onderhoudsarme geleiding op speciale kunststof glijleggers en 2 uitschuifrollen,
Automatische pneumatische vergrendeling van het uitschuifgedeelte,
Assenlift 1e as, volautomatische, aslastafhankelijke bediening,
Met schakelbare verlaging van de liftas in elk beladingsbereik,
Extra elektrisch schakelbare verlaging bedienbaar vanuit de cabine (schakelaar in de cabine nodig!), bediening aan het chassis blijft mogelijk,
Met starthulp, functioneel tot een asoverbelasting van 30% en een snelheid tot 25 km/u,
Drie-assenaggregaat SAF INTRADISC plus INTEGRAL, met schijfremmen 430 mm, ET 120,
Luchtvering met 180 mm veerweg,
Mechanische steunpoten met balansvoet, 24t hefvermogen,
eenzijdige bediening aan de rechterzijde,
Spatbordsysteem (spatnevelvermindering) conform verordening (EU) Nr. 109/2011 voor standaard drie-assenaggregaat bestaande uit: 3 paar halfronde spatborden met anti-spaysysteem,
2 wielkeggen met houder,
Zijafscherming volgens ECE-R73,
Gereedschapsloos inklapbare zijafscherming aan de rechterzijde,
Aanrijdbeveiliging van vierkante stalen buis volgens ECE-R58 met daarboven, beschermd geplaatste lichtbalk,
EBS-systeem 2S/2M met
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
### Chassis met pneumatisch uitschuifbare achterzijde ###
----* Containeropname: 1x 20 voet gecentreerd, 1x 20 voet achterafsluitend, 2x 20 voet, 1x 30 voet of 1x 40 voet
----
Toegestane totaalgewicht: 39.500 kg,
Leeggewicht: 5.300 kg,
Laadvermogen: 34.200 kg,
Afstanden TwistLock-sluitingen van achter naar voren: 2.630 / 5.850 / 6.350 / 7.230 / 8.500 / 8.930 / 12.220 mm,
SAF assen,
Liftas 1e as,
Luchtvering,
Schijfremmen,
Aanrijdbeveiliging rechts, links en achter,
2x uitdraaisteunen rechts te bedienen,
Reservewielhouder,
EBS,
ABS,
Haldex-remsysteem,
Wielbasis: ca. 6.435 x 1.410 x 1.310 mm,
Buitenmaten ingeschoven LxB: ca. 11.450 x 2.550 mm,
Buitenmaten uitgeschoven LxB: ca. 12.820 x 2.550 mm,
Zadelhoogte: ca. 1.220 mm,
Laadhoogte neergelaten: ca. 1.080 mm,
Laadhoogte onbeladen boven het midden van het asaggregaat: ca. 1.165 mm,
Laadhoogte beladen boven het midden van het asaggregaat: ca. 1.135 mm,
Kodpfxjwrkias Advjnc
Hoogte chassishals: ca. 130 mm,
Banden: 385/55R22,5,
Profiel linksvoor: 12 mm,
Profiel linksmidden: 11 mm,
Profiel linkachter: 8 mm,
Profiel rechtsvoor: 10 mm,
Profiel rechtsmidden: 11 mm,
Profiel rechtsachter: 12 mm,
Verdere uitrusting:
Geschikt voor het vervoer van de volgende containertypes volgens ISO 668/1496: 40" High Cube, 20" ISO, 30" ISO,
Vooraan overstek: ca. 1.410 mm,
Vooraan draaicirkel: ca. 1.650 mm,
Achter draaicirkel: ca. 2.160 mm,
Opbouwhoogte boven de koppelschotel: ca. 130 mm,
Koppelingshoogte beladen mogelijk volgens ISO 1726: ca. 1.120 - 1.270 mm,
Reminstallatie volgens ECE-R13,
Elektrische installatie volgens ECE-R48,
Chassisframe van hoogwaardig staal, maar zonder buitenframe,
Koppelingsplaat met een 2" kingpin,
Met dwarsdrager en containeraansluitingen geschikt voor:
a) 1x 40" High-Cube-container (frame uitgeschoven),
b) 2x 20" ISO containers (frame uitgeschoven),
c) 1x 30" ISO container achterafsluitend (frame uitgeschoven),
d) 1x 20" ISO container achterafsluitend (frame ingeschoven),
e) 1x 20" ISO container gecentreerd (frame ingeschoven),
4 paar zware sjorogen,
Achterste frameverlenging, uitschuifbaar ca. 1.370 mm, draagvermogen: 5.800 kg, met spiraalkabel,
Lengte verstelbaar via 1 pneumatische cilinder,
Onderhoudsarme geleiding op speciale kunststof glijleggers en 2 uitschuifrollen,
Automatische pneumatische vergrendeling van het uitschuifgedeelte,
Assenlift 1e as, volautomatische, aslastafhankelijke bediening,
Met schakelbare verlaging van de liftas in elk beladingsbereik,
Extra elektrisch schakelbare verlaging bedienbaar vanuit de cabine (schakelaar in de cabine nodig!), bediening aan het chassis blijft mogelijk,
Met starthulp, functioneel tot een asoverbelasting van 30% en een snelheid tot 25 km/u,
Drie-assenaggregaat SAF INTRADISC plus INTEGRAL, met schijfremmen 430 mm, ET 120,
Luchtvering met 180 mm veerweg,
Mechanische steunpoten met balansvoet, 24t hefvermogen,
eenzijdige bediening aan de rechterzijde,
Spatbordsysteem (spatnevelvermindering) conform verordening (EU) Nr. 109/2011 voor standaard drie-assenaggregaat bestaande uit: 3 paar halfronde spatborden met anti-spaysysteem,
2 wielkeggen met houder,
Zijafscherming volgens ECE-R73,
Gereedschapsloos inklapbare zijafscherming aan de rechterzijde,
Aanrijdbeveiliging van vierkante stalen buis volgens ECE-R58 met daarboven, beschermd geplaatste lichtbalk,
EBS-systeem 2S/2M met
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Aanbieder
Opmerking: Registreer gratis of log in, om alle informatie te bekijken.
Geregistreerd sinds: 2002
Aanvraag sturen
Telefoon & Fax
+49 9204 ... weergeven
Misschien bent u ook geïnteresseerd in deze advertenties.
Advertentie

490 km
Wissellaadbak oplegger
KÖGELS24-2 Chassi ausziehbar 1x20/2x20/1x30/1x40
KÖGELS24-2 Chassi ausziehbar 1x20/2x20/1x30/1x40
Advertentie

490 km
Wissellaadbak oplegger
KÖGELS24-2 Chassi ausziehbar 1x20/2x20/1x30/1x40
KÖGELS24-2 Chassi ausziehbar 1x20/2x20/1x30/1x40
Uw advertentie is succesvol verwijderd
Er is een fout opgetreden