Dieplader opleggerGOLDHOFER
STZ-MPA6 (245)AA doppelTele 27,65 m 12 t Achsen
Dieplader oplegger
GOLDHOFER
STZ-MPA6 (245)AA doppelTele 27,65 m 12 t Achsen
Bouwjaar
2025
Toestand
Nieuw
Locatie
Landsberg am Lech 

foto's tonen
Toon kaart
Basisgegevens
Prijs & locatie
- Locatie van verkoper:
- Robert-Bosch-Str. 10, 86899 Landsberg am Lech, Duitsland
Bellen
Technische details
- Totaalgewicht:
- 98.000 kg
- Maximaal laadgewicht:
- 74.600 kg
- Asconfiguratie:
- 3 assen
Details over het aanbod
- Advertentie-ID:
- A189-61-326
- Laatste aanpassing:
- op 25.06.2025
Omschrijving
met hydraulische vering, MPA-assen 12 t, hydromechanische dwangbesturing, tweevoudig uitschuifbaar laadvlak type platform
Eigengewicht 23.400 kg
Laadvermogen 74.600 kg
B = 14.650 mm-31.000 mm
STZ-L zwanenhals
- hydraulische heffunctie +295 mm / -295 mm
Knedpfx Ajwcy Srsdvec
- Voorhoeken 45° afgeschuind (468 x 468mm), gesloten buitenframe
- robuuste staal- en lasconstructie
- gevormd laadvlak 3.750 x 2.480 mm
- hydromechanische dwangbesturing (2-kringsbesturing) in lage bouwvorm (bouwhoogte 235mm) met nastelbare geleidingselementen
- draaischamel-gelagerde schoteldrager met verwisselbare 3,5" kingpin en instelbare besturingswig
- schoteldruk 26.000 kg
- draaicirkel 2.800 mm
- opbergkist Comfort
Laadvlak
- Bouwvorm "platform, tweevoudig uitschuifbaar"
- Traffidecko polymeer rubberen bekleding
- Laadvlak enkel telescoopbaar, uitgevoerd als buiten-/binnendubbelbuissysteem
- Vergrendeling uitschuifniveaus via veeropslagcilinder en borgpen
- Vaste steun vooraan 700 mm lang
Chassis
- hydraulisch geveerde 6-assige onderstel, MPA MacPherson as-technologie, wielbasis 1.510 mm
- Asaggregaat merk BPW, bestaande uit één niet-gestuurde as en zes hydromechanisch gedwongen gestuurde fusee-assen met een maximale stuuruitslag van 60°
- Assen met nastelbare kegellagers en automatische stangstellers (AGS)
- Rijhoogte 885 mm (+250 mm / -100 mm)
- Chassis met open buitenframe
Achterzijde voertuig
- Bouwvorm "afgeschuind 500 mm"
- 2 geïntegreerde mechanische steunen voor ondersteuning van de achterzijde tijdens het laden
Remsysteem
- Twee-leiding all-wheel persluchtremsysteem met membraanremcilinders
- Automatische lastafhankelijke rem (ALB)
- Automatische stangsteller (AGS)
- Parkeerrem met veeropslagcilinders
- ABV-rem
- Hydraulische aansluiting
- easyControl
- Aluminium zijborden, driezijdig
- 2 assen liftbaar
- Centrale smering "BEKA-MAX"
- Elektrohydraulisch aggregaat
- Uittrekbare verbredingen incl. losse planken, verbreedbaar uitschuifbaar tot 3.390 mm
Technische gegevens
Zwanenhals
Laadvlak (LxB) 3.750 x 2.480 mm
Bouwhoogte boven schotel 235 mm
Schotelhoogte beladen 1.250 mm
Draaicirkel achter 2.800 mm
Draaicirkel voor 1.280 mm
Kingpin 3,5"
Laadvlak
Laadvlak (LxB) 11.300 x 2.750 mm
Uitschuifbaar met 8.250 mm + 8.100 mm
In stappen tot (LxB) 27.650 mm x 2.750 mm
Incl. afschuining achter 500 mm
Laadhoogte beladen ca. 885 mm
Chassis
Wielbasis 5 x 1.510 mm
Overhang 1.100 mm
Besturing
1e - 6e as hydromechanisch dwanggestuurd (2-kringsbesturing)
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Eigengewicht 23.400 kg
Laadvermogen 74.600 kg
B = 14.650 mm-31.000 mm
STZ-L zwanenhals
- hydraulische heffunctie +295 mm / -295 mm
Knedpfx Ajwcy Srsdvec
- Voorhoeken 45° afgeschuind (468 x 468mm), gesloten buitenframe
- robuuste staal- en lasconstructie
- gevormd laadvlak 3.750 x 2.480 mm
- hydromechanische dwangbesturing (2-kringsbesturing) in lage bouwvorm (bouwhoogte 235mm) met nastelbare geleidingselementen
- draaischamel-gelagerde schoteldrager met verwisselbare 3,5" kingpin en instelbare besturingswig
- schoteldruk 26.000 kg
- draaicirkel 2.800 mm
- opbergkist Comfort
Laadvlak
- Bouwvorm "platform, tweevoudig uitschuifbaar"
- Traffidecko polymeer rubberen bekleding
- Laadvlak enkel telescoopbaar, uitgevoerd als buiten-/binnendubbelbuissysteem
- Vergrendeling uitschuifniveaus via veeropslagcilinder en borgpen
- Vaste steun vooraan 700 mm lang
Chassis
- hydraulisch geveerde 6-assige onderstel, MPA MacPherson as-technologie, wielbasis 1.510 mm
- Asaggregaat merk BPW, bestaande uit één niet-gestuurde as en zes hydromechanisch gedwongen gestuurde fusee-assen met een maximale stuuruitslag van 60°
- Assen met nastelbare kegellagers en automatische stangstellers (AGS)
- Rijhoogte 885 mm (+250 mm / -100 mm)
- Chassis met open buitenframe
Achterzijde voertuig
- Bouwvorm "afgeschuind 500 mm"
- 2 geïntegreerde mechanische steunen voor ondersteuning van de achterzijde tijdens het laden
Remsysteem
- Twee-leiding all-wheel persluchtremsysteem met membraanremcilinders
- Automatische lastafhankelijke rem (ALB)
- Automatische stangsteller (AGS)
- Parkeerrem met veeropslagcilinders
- ABV-rem
- Hydraulische aansluiting
- easyControl
- Aluminium zijborden, driezijdig
- 2 assen liftbaar
- Centrale smering "BEKA-MAX"
- Elektrohydraulisch aggregaat
- Uittrekbare verbredingen incl. losse planken, verbreedbaar uitschuifbaar tot 3.390 mm
Technische gegevens
Zwanenhals
Laadvlak (LxB) 3.750 x 2.480 mm
Bouwhoogte boven schotel 235 mm
Schotelhoogte beladen 1.250 mm
Draaicirkel achter 2.800 mm
Draaicirkel voor 1.280 mm
Kingpin 3,5"
Laadvlak
Laadvlak (LxB) 11.300 x 2.750 mm
Uitschuifbaar met 8.250 mm + 8.100 mm
In stappen tot (LxB) 27.650 mm x 2.750 mm
Incl. afschuining achter 500 mm
Laadhoogte beladen ca. 885 mm
Chassis
Wielbasis 5 x 1.510 mm
Overhang 1.100 mm
Besturing
1e - 6e as hydromechanisch dwanggestuurd (2-kringsbesturing)
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Aanbieder
Opmerking: Registreer gratis of log in, om alle informatie te bekijken.
Geregistreerd sinds: 2025
Aanvraag sturen
Telefoon & Fax
+49 8191 ... weergeven
Uw advertentie is succesvol verwijderd
Er is een fout opgetreden