Fliegl Sds Opleggers tweedehands te koop (307)
Resultaten sorteren
- Laagste prijs Hoogste prijs
- De nieuwste advertenties Oudste advertenties
- Kortste afstand Verste afstand
- Nieuwste bouwjaar Oudste bouwjaar
- Laatste update Oudste update
- Fabrikant A tot Z Fabrikant Z naar A
- Relevantie
- Laagste prijs
- Prijs
- Hoogste prijs
- Prijs
- De nieuwste advertenties
- Datum geplaatst
- Oudste advertenties
- Datum geplaatst
- Kortste afstand
- Afstand
- Verste afstand
- Afstand
- Nieuwste bouwjaar
- Bouwjaar
- Oudste bouwjaar
- Bouwjaar
- Laatste update
- Laatste aanpassing
- Oudste update
- Laatste aanpassing
- Fabrikant A tot Z
- Producent
- Fabrikant Z naar A
- Producent
- Benaming van A tot Z
- Benaming
- Bezeichnung van Z naar A
- Benaming
- Model van A tot Z
- Model
- Model van Z naar A
- Model
- Laagste referentie
- referentie
- Hoogste referentie
- referentie
- Kortste looptijd
- Looptijd
- Langste bedrijfstijd
- Looptijd
- Relevantie
- Relevantie
FLIEGL
Advertentie
Triptis
481 km
Opleggers voor houttransport
FLIEGLSDS 380 mit Holzrungenaufbau
Bellen
Toestand: gebruikt, Functionaliteit: volledig functioneel, machine-/voertuignummer: WFDFLT33802011324, leeggewicht: 5.340 kg, maximaal laadgewicht: 29.660 kg, totaalgewicht: 35.000 kg, asconfiguratie: 3 assen, eerste registratie: 07/2021, laadruimte lengte: 10.000 mm, ophanging: lucht, bandenmaten: 385 / 65 R 22,5", kleur: grijs, Bouwjaar: 2021, De afbeeldingen zijn archieffoto’s, het voertuig is mogelijk nog in gebruik!
Psdpfx Adewk Hcgomogu
Uitrusting op aanvraag!
Advertentie
TILBURG
62 km
Schuifzeilen
FlieglSDS / Mega - Jumbo - Volume / Curtainside / 2 a...
Bellen
Toestand: goed (gebruikt), asconfiguratie: 2 assen, eerste registratie: 04/2016, ophanging: lucht, bandenmaten: 435 / 50 / R19.5, wielbasis: 9.100 mm, kleur: rood, Bouwjaar: 2016, Asconfiguratie
Pedpsxl A Rtefx Admegu
Bandmaat: 435 / 50 / R19.5
Asmerk: BPW EcoPlus
Remmen: schijfremmen
Ophanging: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 10.000 kg; Profiel band links: 70%; Profiel band rechts: 70%
Achteras 2: Max. aslast: 10.000 kg; Profiel band links: 70%; Profiel band rechts: 70%
Afmetingen
Afmetingen (L x B x H): 1.385 x 255 x 400 cm
Gewichten
Leeggewicht: 5.680 kg
Laadvermogen: 25.320 kg
GVW: 31.000 kg
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
APK (hoofdkeuring): goedgekeurd tot 02-2026
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Productveiligheid
Fabrikant: Kuijpers Trading BV Minosstraat 8 5048CK TILBURG, NL
Advertentie
Bovenden
324 km
Dieplader oplegger
FlieglSDS 420 T, letzte Achse Nachlaufgelenkt, Verbr.
Bellen
Toestand: gebruikt, leeggewicht: 9.980 kg, maximaal laadgewicht: 32.020 kg, totaalgewicht: 42.000 kg, asconfiguratie: 3 assen, eerste registratie: 08/2021, volgende keuring (TÜV): 08/2026, laadruimte lengte: 9.300 mm, laadruimtebreedte: 2.500 mm, laadruimtehoogte: 900 mm, ophanging: lucht, bandenmaten: 205/65R17.5, kleur: blauw, kilometerstand: 1.001 km, soort overbrenging: overig, bestuurderscabine: overig, Uitrusting: ABS, Locatie voertuig: in aanvoer / in transit, 3 assen, SAF-assen, luchtvering, laatste as naloopgestuurd, heffen + zakken, ABS (anti-blokkeersysteem), 2-delige oprijplaten, hydraulische oprijplaten, zijwaartse aluminium zijbescherming, dubbellucht, gereedschapskist.
Opbouw: 3-assige dieplader met hydraulische oprijplaten, 3x10t SAF-assen, schijfremmen, twee paar wielkuilen (550 mm vanaf de grond), lengte 13,22 m (3,5 m zwanenhals, 9,3 m laadvloer), verbreedbaar tot 3 m, graafstengelkuil, oprijplaten voor zwanenhals.
Pgodpjxrvppofx Admsu
Alle informatie zonder garantie, aangezien het voertuig in aanvoer is! Toebehoren zonder garantie, wijzigingen, tussentijdse verkoop en vergissingen voorbehouden!
Advertentie
Sittensen
312 km
Oplegger met walking floor
FLIEGLSDS 390, 93m³, 10mm Boden, 2-Achser, Funk
Bellen
Toestand: gebruikt, maximaal laadgewicht: 24.200 kg, totaalgewicht: 31.000 kg, asconfiguratie: 2 assen, eerste registratie: 04/2018, volgende keuring (TÜV): 09/2026, laadruimte lengte: 13.850 mm, laadruimtebreedte: 2.480 mm, laadruimtehoogte: 2.860 mm, laadruimte inhoud: 93 m³, totale breedte: 2.550 mm, totale hoogte: 4.000 mm, Uitrusting: ABS, Schuifvloer +/- 93 kuub, dubbele vleugeldeur met espagnoletslot aan de achterzijde, instap- en stagedeelte aan de voorzijde van de opbouw, rolzeil, "Cargo Floor" vloer met 21 planken 10 mm, RVS slijtplaat aan de achterzijde onder de schuifvloer, 12 sjorogen aan iedere zijde, volledig legen (bewegende voorwand), uitduwfunctie, laadmanometer, opklapbaar. Achterlichtbeveiliging, kabelafstandsbediening, ABS, EBS, BPW Eco Plus as(sen), trommelremsysteem, steunlieren, 1x opbergbox, voertuig kan worden afgedekt en/of voorzien van reclame
Voor ons aanbod is doorgaans geen nieuwe TÜV-goedkeuring vereist. Indien een nieuwe TÜV-goedkeuring gewenst is, doen wij u graag een offerte van onze partnerwerkplaatsen! Het voertuig kan bedekt zijn met reclame en/of gelabeld zijn. Onze algemene leverings- en betalingsvoorwaarden zijn van toepassing.
Wij doen u graag een financierings- of leaseaanbod voor dit onroerend goed.
Psdpfxer Hlvko Admogu
Neem contact met ons op!
Advertentie
Friedberg
315 km
Dieplader oplegger
FLIEGLSDS 470 / hydr Hubbett / Seilwinde
Bellen
Toestand: gebruikt, totaalgewicht: 41.000 kg, asconfiguratie: 3 assen, eerste registratie: 04/2023, volgende keuring (TÜV): 05/2026, Bouwjaar: 2023, Uitrusting: ABS, * Fliegl SDS 470 dieplader
* Eerste toelating: 04-2023
* Hydraulische hefbed
* 9-tons lier met afstandsbediening
* Hydraulische dubbele oprijrampen
* Laatste as is gedwongen gestuurd
* SAF assen
* Ledig gewicht: 11.800 kg
Psdpfx Aexn Hq Njdmegu
* Totaal gewicht: 41.000 kg
* Meer foto's en video's via Whatsapp
* Gegevens onder voorbehoud, tussentijdse verkoop mogelijk.
Ontdek meer gebruikte voertuigen
Advertentie
Triptis
481 km
Dieplader
FlieglSDS 470 T Liftmaster
Bellen
Toestand: nieuw, machine-/voertuignummer: 364a8214fd0c4afa2b936c7db, leeggewicht: 11.800 kg, maximaal laadgewicht: 29.200 kg, totaalgewicht: 41.000 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 235 / 75 r 17,5, Nadere informatie
Chassis semidieplader oplegger
Stalen gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2 kingpennen en 2 kingpenposities (niet i.c.m. gedwongen besturing)
24 t. 2-traps steunwiel, bediening aan één zijde, met halfronde onderkant en rechte aansluitplaat, met trekkrachtcompensatie
Achtersteun inklapbaar
Wielkeggen met houder
Aluminium zijafscherming
Spatflappen vóór de 1e as en achter elke as met antispray, conform EG
RVS gereedschapskist, b=600/h=400/t=500 mm, met gepolijste deur, afsluitbaar
Heftafel achter zwanenhals, ca. 3000 mm lang, hydraulisch te heffen voor overrijden zwanenhals, met mechanische vergrendeling in geheven stand. Bediening via afstandsbediening
Elektrische lier, 24 Volt, trekkracht 8165 kg, centraal vooraan op het laadvlak van de zwanenhals gemonteerd, in RVS kast met deur (indien technisch mogelijk, nadere controle vereist), bediening via afstandsbediening, kabellengte 35 m x ca. 10 mm, met rolgeleider en afneembare geleiderollen op zwanenhals en achterafschuining.
Sjorogen dieplader
Zwanenhals: 5 paar sjorogen in buitenframe verzonken, elk 5 t. 2 paar sjorogen in het midden, elk 5 t. 1 paar sjorpadden bovenop en buiten in het buitenframe in hals-schuining, elk 10 t. Laadvlak: 4 paar sjorogen in buitenframe verzonken, elk 5 t. 4 paar sjorogen in het midden, elk 5 t. 1 paar sjorpadden bovenop en buiten in het buitenframe verzonken, elk 10 t. Bodem: 4 paar sjorogen in het buitenframe verzonken, elk 5 t. 5 paar sjorogen in het midden, elk 5 t. 4 paar sjorpadden bovenop en buiten in het buitenframe verzonken, elk 10 t.
Assen & Vering
SAF trommelremassen
Assen / onderstel laseruitgelijnd ter verlaging van bandenslijtage en brandstofverbruik
Laatste as naloop gestuurd, met automatische achteruitrijblokkering via achteruitrijlicht, en extra blokkeerfunctie op het voertuig via handknop.
Luchtvering met hef- en daalventiel, met vastzetfunctie voor verlagen + Auto-reset functie
Wielen en banden
235 / 75 R 17,5
naar keuze van de fabrikant
Stalen velgen in tweelingmontage, fabriekssilver
Remsysteem
2-leiding persluchtremsysteem
Veerbelaste parkeerrem
Voertuig-stabiliteitssysteem
Aslastdetectie via EBS-Canbus signaal, t.b.v. weergave op display in de cabine, truck dient hiervoor voorbereid te zijn, geen truck installatie (geen geijkt weegsysteem)
2 foutveilige koppelingen vooraan, zonder verbindingsleiding
EBS, elektronisch remsysteem met EBS contactdoos vooraan, zonder verbindingskabel
Let op: het aanhangvoertuig mag alleen getrokken worden door trekkende voertuigen die de werking van het ABS waarborgen!
Elektrisch systeem
24 Volt, meerkamerlichten, zijdelingse gele LED-verlichting
2 witte positielichten voor
2 wit/rode lijnmarkeringslichten achter
Alle verlichting in volledige LED-uitvoering (Let op! Bij bepaalde trekkers kunnen foutmeldingen optreden ondanks correcte werking)
2 x 7-polige en 1 x 15-polige foutveilige stekkers vooraan, zonder verbindingskabel
Extra LED-werklamp achter, geschakeld via achteruitrijlicht
Ronde LED-flitslamp met houder, geschakeld via stadslicht (lamp afneembaar)
Paar waarschuwingsborden dubbel LED verlicht en uitschuifbaar tot 3000 mm, afneembaar met stekker
Vloer
Zwanenhals bekleed met Mega Grip van getande rooster
Laadvlak dieplader bekleed met Mega Grip van getande rooster
Achterafschuining bekleed met Mega Grip van getande rooster
Voorwand / Hoekrungen voor
Pgedpfx Adji Ri E Ujmeu
Staal, 1200 mm hoog, met dwarsversteviging
Advertentie
Sittensen
312 km
Oplegger met walking floor
FLIEGLSDS 390, 92m³, 10mm Boden, Funk, SAF
Bellen
Toestand: gebruikt, maximaal laadgewicht: 31.800 kg, totaalgewicht: 39.000 kg, asconfiguratie: 3 assen, eerste registratie: 01/2017, volgende keuring (TÜV): 08/2026, laadruimte lengte: 13.460 mm, laadruimtebreedte: 2.470 mm, laadruimtehoogte: 2.750 mm, laadruimte inhoud: 92 m³, totale breedte: 2.550 mm, totale hoogte: 4.000 mm, Uitrusting: ABS, Schuifvloer +/- 92 m³, dubbele vleugeldeur achter met draaisluiting, opstap en werkplatform vooraan op de opbouw, schuifzeil, "Cargo Floor"-vloer met 21 planken van 10 mm, volledige lediging (meelopende voorwand), inschuif- en uitschuiffunctie, laadmanometer, opklapbare achterlichtbescherming, kabelafstandsbediening, ABS, EBS, SAF INTRA as(sen), schijfremmen, luchtvering met lift-/daalfunctie, steunpoten, 1x opbergkist, reservewielhouder. Voertuig kan voorzien zijn van reclamebelettering en/of bestickering.
Pgodpfx Adov S Rt Tsmeu
Ons aanbod is in principe zonder nieuwe TÜV-goedkeuring. Indien u een nieuwe TÜV-keuring wenst, bieden wij u graag een voorstel via onze partnerwerkplaatsen! Voertuig kan van reclamebelettering en/of bestickering voorzien zijn. Onze algemene leverings- en betalingsvoorwaarden zijn van toepassing.
Wij maken graag een financierings- of leaseaanbieding voor dit object. Neem gerust contact met ons op!
Advertentie
Triptis
481 km
Overige
FlieglSDS 380 Gooseneck 40/45 light
Bellen
Toestand: nieuw, machine-/voertuignummer: db8c7ca763dc8d3b3d034dfa4, leeggewicht: 3 kg, maximaal laadgewicht: 34 kg, totaalgewicht: 38 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 385/55 r22.5, Meer informatie
Chassis Oplegger Container
Fijnkorrelig stalen lasconstructie, opleggerplaat met verwisselbare kingpin (twee maten)
Containeropname: 1 x 40 voet met goosenecktunnel. Uitschuiven aan de voorzijde: 1 x 45 voet met lange goosenecktunnel, met oversteken aan de achterzijde.
Het vervoer van gevulde tankcontainers is uitgesloten.
Zonder hoogteverstelling achter en zonder opklapbare middensteun; het vervoeren van containers zonder tunnel is niet mogelijk.
2 containeraanwijzers, incl. aansluitplaat voor elektra, lucht en remaansluitingen (aansluitingen naar boven gemonteerd)
Vooraanschuif op rollen gelagerd, handmatig uitschuifbaar (voor 45’ containers met lange tunnel)
24 t tweegang steunwinde, bediening aan één zijde, met rechte onderbouw, zonder schuifcompensatie
Wielkeggen met houder
Zij-aanrijbeveiliging aluminium
Achteraanrijbeveiliging gegalvaniseerd staal
Achteraanrijbeveiliging uitschuifbaar voor 45 voet containers
Halfschaal spatborden
Met antispray-scherm volgens EG
Stootbescherming achter
Assen & Vering
SAF schijfremassen met 430 mm schijfdiameter
Assen/onderstel laseruitgelijnd – vermindert bandenslijtage en brandstofverbruik
Asafstand verschoven mm (gecombineerd transport), tot 44 t totaal treingewicht
Luchtvering
Remsysteem
2-leidings perslucht remsysteem. Gekleurde leidingmontage voor eenvoudig onderhoud.
Veer-rem parkeerrem
2 verwissel-veilige koppelingen vóór, zonder verbindingsleiding
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-stekkerdoos vóór, zonder verbindingskabel
Testaansluiting voor remcilinderdruk aan de buitenzijde bij EBS-module beschikbaar
Let op: Aanhangvoertuig mag alleen worden getrokken door trekkers die effectieve werking van het ABS waarborgen!
Met hef- en daalklep ventiel
Pgodpfxsi Riwms Admeu
Voertuig stabiliteitscontrole
Aslastdetectie via EBS-Canbus signaal, voor weergave op scherm in de cabine—let op: vrachtwagen moet voorbereid zijn, geen installatie vrachtwagen (geen ijkweegsysteem)
Wielen en banden
385/55 R22.5, merk naar keuze fabrikant
Stalen velgen, fabriekszilver
Elektronica
24 volt, meerkamer lampen, achter- en remlicht in LED, zijwaartse gele LED-verlichting (let op: bij sommige trekkers kunnen onterechte storingsmeldingen optreden ondanks juiste werking)
2 witte markeringslichten voorzijde
2 wit/rode markeringslichten achterzijde
2 x 7-polige verwissel-veilige stekkers voorzijde, zonder verbindingskabel
Bedieningsinformatie
Let op: Transport van gevulde tankcontainers is uitgesloten!
Bij transport van 45’ container met korte tunnel, met of zonder frontuitschuif, wordt de toegestane systeemlengte van kingpin tot achterkant voertuig en de totale treklengte van 16.500 mm overschreden! De achteraanrijbeveiliging moet handmatig worden uitgeschoven! Een uitzondering op basis van §70 StVZo is verplicht!
Toegelaten land / Kentekenplaten
Duitsland
Goedkeur volgens EG 2007/46
24/7 service-hotline
Voorbereid voor een regelmatige kentekenplaat
Waarschuwingsbord conform ECE-70
Conturmarkering met reflecterende strips volgens ECE R 048, zijdelings wit en achteraan rood
Lak
Frame DB 7350 Novagrau, 10 jaar garantie tegen doorroesting
Steunpoot zwart gecoat
Zonder pallettenbak lak
Let op: archiefbeelden!
Advertentie
Triptis
481 km
Overige
FlieglSDS 380 Gooseneck 45 Typ 2
Bellen
Toestand: nieuw, machine-/voertuignummer: e4d182b7a074e7b83e540ed58, leeggewicht: 5 kg, maximaal laadgewicht: 32 kg, totaalgewicht: 38 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 385/55 r22.5, Nadere informatie
Chassis oplegger container
Fijnkorrelig staal gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2e kingpin en 2 kingpinposities
Containerbevestigingen:
Achteruitschuif ingetrokken:
1 x 20 voet gelijk met achterbalk, lage opleggerlast
Achteruitschuif uitgeschoven 1e positie:
1 x 30 voet, 2 x 20 voet, 1 x 40 voet met gooseneck-tunnel
Achteruitschuif uitgeschoven 2e positie:
1 x 45 voet met korte goosenecktunnel en uitsteken aan de achterzijde
Achteruitschuif uitgeschoven 2e positie + vooruitschuif 1e positie:
Psdpfx Adsi Rizuomjgu
1 x 45 voet met lange goosenecktunnel en afgeschuinde hoeken
Met hoogteverstelling achter en opklapbare middensteun voor containers zonder tunnel
Containergeleider voor steekbaar en afneembaar (elektriciteit, lucht- en remaansluitingen aan de voorkant van het voorste dwarsframe)
Steekadapter voor frontvergrendeling, voor vergrendeling van containers zonder tunnel van onderaf, met houder bij niet-gebruik
Vooruitschuif gelagerd op rollen, handmatig uitschuifbaar (voor 45 ft containers met lange tunnel)
Achteruitschuif gelagerd op rollen, met handslinger
24 ton 2-traps steunpoot, bediening aan één zijde, met recht onderstuk, zonder schuifbalans
2 wielkeggen met houder
Zij-aanrijdingsbescherming aluminium
Achteronderrijbeveiliging verzinkt staal
Uittrekbare onderrijbeveiliging voor 45 ft container
Halve schaal spatschermen met anti-spray flappen conform EG
Achterbumper
Assen & vering
SAF schijfremassen met 430 mm schijfdiameter
Assen/chassis laseruitgelijnd ter verlaging van bandenslijtage en brandstofverbruik
Asafstand verschoven mm (gecombineerd transport) tot 44 ton totaal treingewicht
Luchtvering
1e as automatische liftas, inclusief gedwongen neerlaat en wegrijhulp, bediening 3x remmen (wegrijhulp functioneel tot een aslastoverschrijding van 30% en tot een snelheid van max. 25 km/h)
Remsysteem
2-leidings persluchtremsysteem met kleurgecodeerde leidingen voor eenvoudig onderhoud
Veerrem parkeerrem
2 verwisselveilige koppelingen voor, zonder verbindingsleiding
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-contactdoos voor, zonder verbindingskabel
Let op: het aanhangvoertuig mag alleen getrokken worden door trekkers die de werking van het ABS waarborgen!
Met hef- en daalklepventiel + auto-reset-functie
Voertuig stabiliteitssysteem
Aslastdetectie via EBS-canbus signaal, voor weergave op display in de cabine. Vrachtwagen dient hiervoor voorbereid te zijn, geen installatie in vrachtwagen (geen geijkt weegsysteem)
Wielen en banden
385/55 R22.5 merk naar keuze van de fabrikant
Stalen velgen, fabriekszilver
Elektrisch systeem
24 Volt, meerkamerlampen, zijdelingse gele LED-verlichting
2 witte markeringslampen voor
2 wit/rode contourlampen achter
2 x 7-polige verwisselveilige stekkers voor, zonder verbindingskabel
Bedieningsinstructies
Het aangegeven totaalgewicht is technisch mogelijk, afhankelijk van de lading kan het totaalgewicht onder naleving van de toegestane as-/oplegger-/steunlasten niet worden bereikt.
Speciale vergunning vereist bij overschrijding van de totale lengte van het treingewicht van meer dan 16.500 mm.
Bij transport van een 45 ft container met korte tunnel, met of zonder vooruitschuif, wordt de toegestane systeemlengte van kingpin tot achterzijde voertuig en de totale treingewichtlengte van 16.500 mm overschreden! De onderrijbeveiliging moet handmatig worden uitgeschoven! Een ontheffing conform § 70 StVZo is vereist!
Toelating / kenteken
Duitsland
Typegoedkeuring volgens EG 2007/46
24/7-service hotline
Voorber
Advertentie
Triptis
481 km
Dekzeil
FlieglSDS 350 MegaRunner
Bellen
Toestand: gebruikt, machine-/voertuignummer: 37ccfb14057f542c66638bc2e, leeggewicht: 6.300 kg, maximaal laadgewicht: 28.700 kg, totaalgewicht: 35.000 kg, asconfiguratie: 3 assen, eerste registratie: 10/2020, bandenmaten: 385/55 r19,5, Verdere informatie: Fijnkorrelige staal gelaste constructie, koppelingsplaat met verwisselbare 2” kingpin, 14 paar verzonken sjorogen in buitenframe, elk 2,5 ton, buitenframe met load-lock profiel voor het inhaken van spanbanden. Let op! Niet bruikbaar bij zijborden! 24 ton 2-versnellings steunen met bediening aan één zijde, uitgevoerd met halve ronding onderkant en rechte aansluitplaat, met schuifcompensatie.
Tweevoudige uitschuifbare ladder aan de achterzijde, deurborgers zijdelings, wielkeggen met houders, aluminium zijafscherming, onderrijbeveiliging verzinkt staal, vierdeels spatborden vóór de eerste as en achter elke as, antisproei spatlappen achter elke as, stootbescherming aan de achterzijde, reservewielhouder voor 1 E-wiel, inclusief wielbevestigingsset, kunststof gereedschapskist.
SAF-schijfremassen, luchtvering.
Pjdpfx Adokyrlzemogu
2-leiding persluchtremsysteem, veerveiligheidsrem, 2 verwisselbeveiligde koppelingen vóór, zonder verbindingsleiding, EBS elektronisch remsysteem met EBS-aansluiting vóór, zonder verbindingskabel. Let op: het aanhangwagen mag alleen door trekkende voertuigen getrokken worden die de werking van het ABS waarborgen! Met hef- & daalklepventiel, voertuigstabiliteitssysteem, bandenspanningscontrolesysteem TPMS Haldex in combinatie met Infocenter.
24 Volt, meerkamerverlichting in LED, zijdelings gele LED-verlichting, 2 witte positielampen voor in LED, 2 wit/rode markeringslichten achter in LED, 2 x 7-polige verwisselbeveiligde aansluitingen vóór, zonder verbindingskabel, LED safelight boven in hoekstijlen achter.
Bodem: antislip multiplex ca. 30 mm dik, dwarsnaden met omega-inlage, liggend op langsbalken voor hoge puntbelasting door vorkheftruck tot max. 7100 kg.
Voorwand/hoekstijlen voorzijde: 2.600 mm hoog, hoekstijlen staal in volumemaat, ontgrendeling voor zijzeil aan de voorwand, onder binnenzijde op ca. 140 mm hoogte met stalen stootbescherming.
Middenstijlen: 5 verschuifbare schuifstijlen over de gehele lengte, met 4-voudige insteektassen en lange tas onder (3x rechts, 2x links), 5 stuks stangenposities (3x rechts, 2x links), aluminium insteeklatten.
Hoekstijlen achterzijde staal tot onderkant dak, ophangmogelijkheid voor zeil met rondbuis en zeilspansluiting, achterportaaldeuren dubbelvleugelig, beide met 2 interne draaistangsloten.
Zeil met ingelaste horizontale en verticale spanbanden, versterkingen voor zijstijlen. Quick-Lock-systeem voor zijzeil met centrale vergrendeling, enkelzijdig links, opspansluitingen in RVS rechts, zeil met ingelaste verticale latten als ladingzekeringszeil, enkelzijdig links (dan slechts 2 paar middenstijlen links).
Dak: schuifdak, end-lift achterzijde opklapbaar, afdek van achter naar voor verschuifbaar, L-dakbalk voor auto-industrie, binnenbreedte tussen dakbalken ca. 2490 mm, zeilkleur: wit, hefdak mechanisch ca. 380 mm te verhogen, hefdak te openen bij gesloten deuren.
Land van toelating: Duitsland, type-goedkeuring volgens EG 2007/46, ladingzekeringscertificaat volgens EN 12642 XL, 24/7 service-hotline, voorbereid voor eenregelige kentekenplaathouder, waarschuwingsbord volgens ECE-70, reflecterende stroken: wit onderaan doorlopend op zijzeil en boven in de hoeken, reflectiestroken: rood rondom op het achterportaal.
Advertentie
Triptis
481 km
Dieplader
FlieglSDS 510 mit Tiefbett
Bellen
Toestand: nieuw, machine-/voertuignummer: 5c7120ea17bcf92d3b69899da, leeggewicht: 14 kg, maximaal laadgewicht: 35 kg, totaalgewicht: 50 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 235 / 75 r 17,5, Nadere informatie
Chassis semi-dieplader oplegger
Stalen gelaste constructie, oplegschotel met verwisselbare 2'' koningspen
24 ton 2-traps steunwinde, bediening aan één zijde, met rechte onderbouw, zonder schuifcompensatie
Achtersteun inklapbaar
2x wielblokken met houder
Zijdelingse aanrijbeveiliging aluminium
Kwartscherm spatborden voor en achter de asaggregaten
Met spatlappen achter elke as
1x gereedschapskist, b=2.350 mm x l=730 mm x h=640 mm, vooraan dwars op de bodem van de zwanenhals vastgezet, met 2 legschalen
Verbreedbaar tot 3.000 mm (niet in de achterste schuining) (de spoorbreedte van de te vervoeren bouwmachines c.q. voertuigen mag echter niet breder zijn dan het buitenraamwerk van 2.550 mm)
Opbergvak voor houten rijplanken op de zwanenhals, vooraan dwars
Houten rijplanken van 70 mm voor verbreding tot 3.000 mm
Graafarmkuil boven de achterassen tot aan de achterzijde, ca. 500 mm breed en ca. 230 mm diep
Sjorogen dieplader
3 paar sjorogen van elk 10 ton vooraan op de zwanenhals, 8 paar sjorogen van elk 10 ton in het diepladerbed, 3 paar sjorlijsten in het rijpadgebied van het diepladerbed, 3 paar sjorogen van elk 10 ton bij het as-/achtergebied
Assen en vering
SAF trommelremassen
Assen/onderstel lasergemeten vermindert bandenslijtage en brandstofverbruik
Hydraulische gedwongen besturing via schotel-omloopwiel, werkend op alle 3 assen,
Nabesturing met radiografische afstandsbediening + automatische centrering, (tot max. 20 km/u) Let op! In de vrachtwagen is een 2-polige NATO-stopcontact met minimaal 2 x 35mm² vereist voor de stroomvoorziening van de besturing. Stroomvoorziening van de pompunit via NATO-verbindingskabel naar het trekkend voertuig, zonder vrachtwageninstallatie (de nabesturing moet 1x per week worden gebruikt).
Luchtvering
Wielen en banden
235 / 75 R 17,5
naar keuze van de fabrikant
Stalen velgen in tweelinguitvoering, fabriekszilver
Remsysteem
2-circuits persluchtremsysteem Kleuren gemarkeerde leidinglay-out voor eenvoudige service.
Veerveiligheidsparkeerrem
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-aansluiting aan de voorzijde, zonder verbindingskabel
Let op: het getrokken voertuig mag alleen getrokken worden door trekkers die de werking van het ABS garanderen!
2 omwisselbestendige koppelingen aan de voorzijde, zonder verbindingsleiding
Met hef- en daalventiel, vasthoudfunctie in laagste stand + automatische resetfunctie
Aslastdetectie via EBS-Canbus-signaal voor weergave op het display in de cabine; de vrachtwagen moet hiervoor geschikt zijn, geen indienststelling van de vrachtwagen (geen geijkte weegschaal)
Voertuig-stabiliteitssysteem
Trailer infocenter voor weergave van voertuigdata zoals aslasten (geen geijkte weegschaal), kilometerstand en diagnose-/systeemmeldingen.
Elektrische installatie
24 volt, meerkamerverlichting, zijdelingse gele LED-verlichting
2 witte positielichten voor in LED
2 witte/rode zijkontrollampen achter
2 x 7-polige uitwisselveilige stopcontacten vooraan, zonder verbindingsleiding
1x extra LED-werklamp aan de achterzijde , geschakeld via achteruitrijlicht
1x LED-flitslamp met houder, geschakeld via stadslicht (lamp afneembaar)
2 paar waarschuwingsborden dubbel LED verlicht en uitschuifbaar tot 3.000 mm
Bodem
Zwanenhals met staal-/traanplaatbekleding
Psdpji Ri Hgofx Admegu
In het rijpadgebied met 70 mm zachthouten vloer, in wielkasten staal-/traanplaatbekleding, diepladerbed links en rechts in het rijpadgebied hydraulisch ophefbaar, via vrachtwagen PTO
Achterste schuining met 70 mm zachthouten vloer
Diepladerbed
Advertentie
Triptis
481 km
Dekzeil
FlieglSDS 350 MegaRunner
Bellen
Toestand: gebruikt, machine-/voertuignummer: 5a722b71e07e463c6c5370ad2, leeggewicht: 6.927 kg, maximaal laadgewicht: 28.073 kg, totaalgewicht: 35.000 kg, asconfiguratie: 3 assen, eerste registratie: 07/2016, bandenmaten: 385/55 r19,5, Meer informatie
Pgodpfx Adskyrlwemou
Fijnkorrelige staal gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2
Advertentie
Triptis
481 km
Dieplader
FlieglSDS 470 T mit Radmulden
Bellen
Toestand: nieuw, machine-/voertuignummer: dc46d2e1cd272305b99fb3160, leeggewicht: 9.800 kg, maximaal laadgewicht: 31.200 kg, totaalgewicht: 41.000 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 235 / 75 r 17,5, Nadere informatie
Voertuigsamenstelling:
Chassis dieplader oplegger
Stalen gelaste constructie, koppelingsplaat met verwisselbare 2 kingpennen en 2 kingpenposities
24 ton, 2-traps steunwinden, bediening aan één zijde, met rechte onderkant, zonder schuifcompensatie
Achterste steun inklapbaar
2 wielblokken met houder
Zij-aanrijbeveiliging aluminium
Kwartscherm spatborden voor en achter het asaggregaat
1e paar wielkuilen na de zwanenhals in de laadvloer verzonken, met aflopende inrit. Lengte onder ca. 1600 mm, diepte van de wielkuilen ca. 260 mm. Opmerking: frame in hoofdliggergebied 260 mm hoger dan wielkuil.
2e paar wielkuilen tussen as A en B. Lengte onder ca. 350 mm, diepte ca. 260 mm. Opmerking: frame in hoofdliggergebied 260 mm hoger dan wielkuil.
Indien wielladers geladen moeten worden en de totale hoogte gecontroleerd moet worden, vragen wij om het technische gegevensblad van de type wiellader met exacte gegevens (bij overschrijding van de totaalhoogte -> klant risico, vergunning vereist), (afhankelijk van de bodemvrijheid onder de machines zijn vulstukken in de wielkuilen door klantzijde vereist)
Wielkuilafdekking uittrekbaar vanaf hoofdframe, met houten inlegstukken.
Uitschijfbare verbredingen tot 3.000 mm (niet in het aflopende achterste deel en niet in de wielkuilen onder)(Spoorbreedte van de te vervoeren bouwmachines of voertuigen mag echter niet buiten de buitenframebreedte van 2.550 mm vallen)
Opbergvak voor houten balken op de zwanenhals, voor dwars
Houten balken 70 mm voor verbreding tot 3.000 mm
Sjorogen dieplader
2 paar ringsjorogen van 5 ton vooraan op de zwanenhals
11 paar sjorpadden bovenop en zijdelingse in het buitenframe verzonken elk 10 ton
2x op zwanenhals, 9x verdeeld over de diepladingsvloer, eerste sjoroog 250 mm van voren en laatste max. 250 mm van achteren, afstand tussen sjorogen niet groter dan 1.100 mm
Podpfx Asi Ri Hcodmjgu
8 paar rongpotten in het buitenframe verzonken, binnenmaat 70 x 40 mm, of in plaats van rongpotten 5 ton ringsjorogen in de vloer verzonken
Assen + vering
SAF trommelremassen
Assen/onderstel lasergemeten voor vermindering bandenslijtage en brandstofverbruik
Luchtvering
Wielen en banden
235 / 75 R 17,5
Naar keuze van de fabrikant
Stalen velgen in dubbele montage, fabriekszilver
Remsysteem
2-leiding persluchtremsysteem
Veerbelaste parkeerrem
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-aansluiting vooraan, zonder verbindingskabel
Let op: de aanhanger mag alleen worden getrokken door trekkende voertuigen die de werking van het ABS waarborgen!
2 verwisselbare koppelingen vooraan zonder verbindingsleiding
Met hef- en daalventiel
Assenlastherkenning via EBS-CANbus signaal voor weergave op display in cabine; vrachtwagen moet hiervoor geschikt zijn, geen wageninstallatie (geen geijkte weegschaal)
Voertuigstabiliteitssysteem
Elektra
24 Volt, meerkamerlichten, zijdelingse gele LED-verlichting
2 witte positielampen voor
2 witte/rode markeringslampen achter
2x 7-polige verwisselbare stekkers voor, zonder verbindingskabel
1x LED zwaailamp met houder, geschakeld via stadslicht (lamp afneembaar)
2 paar waarschuwingsborden dubbel LED verlicht en uitschuifbaar tot 3.000 mm, afneembaar met stekker
Vloer
Zwanenhals met stalen/traanplaat vloer
Opbergkast verzonken in het oplopende deel naar de zwanenhals
Daarna met 70 mm naaldhouten vloer, in de wielkuilen onder en in wielkastgebied stalen/traanplaat
Diepladingsvloer inclusief aflopende achterzijde 9.100 mm
Oprijrampen
Stalen oprijplaten 2.800 mm lang, 750 mm breed, zijdelings verschu
Advertentie
Triptis
481 km
Overige
FlieglSDS 380 Gooseneck starr
Bellen
Toestand: nieuw, machine-/voertuignummer: 1e7fb50bfb3671204fb4d0b92, leeggewicht: 4 kg, maximaal laadgewicht: 33 kg, totaalgewicht: 38 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 385/55 r22.5, Verdere informatie
Chassis Oplegger Container
Fijnkorrelstaal gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2 kingpins en 2 kingpinposities
Containeropnames:
1 x 20 voet in het midden zonder stalen of tranenplaatbodem achteraan
2 x 20 voet of 1 x 40 voet met gooseneck-tunnel
Zonder hoogteverstelling achter en zonder opklapbare middensteunen; transport van containers zonder tunnel is niet mogelijk.
24 ton, 2-versnellings steunwiel, bediening aan één zijde, met rechte onderkant, zonder drukcompensatie
2 wielblokken met houder
Aluminium zijafscherming
Verzinkt stalen onderrijbeveiliging
Halve schaal spatborden
Met antisprayspatlappen volgens EG-norm
Achterbumper
Assen & vering
SAF schijfremassen met 430 mm schijfdia-
meter
Assen/chassis laseruitgelijnd, vermindert bandenslijtage en brandstofverbruik
Asafstand verplaatst mm (gecombineerd verkeer) tot 44 ton totaal trekgewicht
Pgodpoi Riv Nofx Admou
Luchtvering
Remsysteem
2-leiding luchtdrukremsysteem
Gekleurde leidinglay-out voor eenvoudige service
Veerveiligheidsparkeerrem
2 verwisselvaste koppelingen aan de voorzijde, zonder verbindingsleiding
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-stekker voor, zonder verbindingskabel
Let op: het aanhangvoertuig mag alleen worden getrokken door trekkers die de werking van het ABS waarborgen!
Met hef- en daalventiel
Voertuigstabiliteitssysteem
Aslastdetectie via EBS-Canbus-signaal, voor weergave op display in de cabine, vrachtwagen moet hiervoor voorbereid zijn, geen installatie (geen geijkte weegschaal)
Wielen en banden
385/55 R22.5, merk naar keuze van de fabrikant
Stalen velgen, fabriekssilverkleurig
Elektrisch
24 Volt, meerkamerverlichting, achter- en remlicht in LED, zijdelingse gele LED-verlichting
(Let op: bij bepaalde trekkers kunnen foutieve diagnoses optreden ondanks correcte werking)
2 witte markeringslampen vooraan
2 wit/rode markeringslampen achteraan
2 x 7-polige verwisselvaste stekkers voor, zonder verbindingskabel
2 extra LED-werklampen achteraan, geschakeld via achteruitrijlicht
Bedrijfsinstructies
Let op: Vervoer van gevulde tankcontainers is uitgesloten!
Land van toelating / kenteken
Duitsland
Met Dekra keuring en rapport (volgens §13 EG-FGV)
Voorbereid voor eenregelige kentekenhouder
Contourmarkering met reflecterende strips volgens ECE R 048, zijdelings wit, achter rood
Lak
Frame DB 7350 Novagrijs
10 jaar garantie tegen doorroesten
Let op: Archiefbeelden!
Advertentie
Triptis
481 km
Overige
FlieglSDS 380 Vario Kipp 30/40
Bellen
Toestand: nieuw, machine-/voertuignummer: 7272fc3b6a97f9be58a222f05, leeggewicht: 5 kg, maximaal laadgewicht: 32 kg, totaalgewicht: 38 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 385/65 r22.5, Verdere informatie
Chassis oplegger container
Fijnkorrelig staal gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2 kingpins en 2 kingpinposities
Frontvergrendeling op kippercilinder-opnameconsole met inkl. beide zijden centreerwiggen, achtervergrendeling op doorlopende draaias met terugslagveer
Zonder hulpframe voor zelfdragende containers
Containeropname:
Vergrendelingsdwarstraverse, 2-voudig voor vergrendeling van 1 x 30 voet of 1 x 40 voet container.
Verstelling via middentelescoop als in elkaar schuivend centraal buisframe met penborging. Optimale opleggerbelasting bij vervoer van 30- en 40-voets containers.
24 ton 2-traps steunwinde, bediening aan één zijde, met rechte voet, zonder schuifcompensatie
2 wielkeggen met houder
Aluminium zij-afschermingen
Stalen, gegalvaniseerde onderrijbeveiliging
Halve schaal spatborden
Met antisproeimatten volgens EG
Hydrauliek
100 lage druk cilinder max. 150 bar, met HDK schroefkoppeling, vaste deel, DN 48 mm. (zonder slangverbinding)
Hydraulische bediening via vrachtwagen-hulp aandrijving incl.
Hydrauliekaansluiting met slang en HDK-schroefstekker DN = 48 mm met kartelmoer
Assen+vering
SAF schijfremassen met 430 mm schijfdiameter
Assen-/onderstel laseruitgelijnd vermindering van bandenslijtage en brandstofverbruik
Asafstand verzet mm (gecombineerd vervoer) tot 44 ton totaal toegestane massa
Luchtvering
Reminstallatie
170 2-leiding pneumatisch remsysteem
Kleurgecodeerde leidingen voor eenvoudige service.
Veerbekrachtigde parkeerrem
Tele Control
Asonlastingsfunctie voor eenvoudige telescoopverstelling
2 verwisselveilige koppelingen vooraan, zonder verbindingsleiding
Pgjdpfx Aoi Riv Esdmou
EBS, elektronisch remsysteem met EBS stekker vooraan, zonder verbindingskabel
Let op: Het aanhangvoertuig mag alleen getrokken worden door trekvoertuigen die de werking van het ABS waarborgen!
Met hef- en laagschakelventiel
Voertuig-rijstabiliteitssysteem
Aslastdetectie via EBS-CANbus signaal, voor aanduiding via display in de cabine, vrachtwagen dient geschikt te zijn, geen vrachtwageninstallatie (geen geijkte weegbrug)
Wielen en banden
385/65 R22.5 merk naar keuze van fabrikant
Stalen velgen, fabriek zilver
Elektriciteit
24 volt, meerkamerverlichting, zijdelingse gele LED-verlichting
2 witte positielichten voor
2 wit/rode markeringslichten achter
2 x 7-polige verwisselveilige stekkerdozen voor, zonder verbindingskabel
2 extra LED-werklampen achter, geschakeld via achteruitrijlicht
Advertentie
Triptis
481 km
Dieplader
FlieglSDS 470 T Standard
Bellen
Toestand: nieuw, machine-/voertuignummer: 2428b2018baf171e60fef6740, leeggewicht: 8.900 kg, maximaal laadgewicht: 32.100 kg, totaalgewicht: 41.000 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 235 / 75 r 17,5, Nadere informatie
Chassis dieplader oplegger
Stalen gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2 kingpins en 2 kingpinposities,
24 ton 2-traps steunwinde, bediening aan één zijde, met rechte onderbouw, zonder schuifbalans
Achterste steun inklapbaar
2 wielblokken met houder
Zijaanrijbeveiliging aluminium
Spatlappen achter over de gehele breedte
Spatborden voor de 1e as en achter elke as met antispray, volgens EG
Uittrekbare verbredingen tot 3.000 mm (niet in achterafschuining) (spoorbreedte van te transporteren bouwmachines of voertuigen mag echter niet breder zijn dan 2.550 mm buitenframe)
Opbergvak voor houten balken in het midden van de laadvloer
Houten balken 70 mm voor verbreding tot 3.000 mm
Vastzetringen dieplader
2 paar ringvastzetringen elk 5 ton vooraan op de zwanenhals
11 paar vastzetpaddenstoelen bovenop en aan de zijkant in het buitenframe verzonken elk 10 ton
2x op de zwanenhals
9x verdeeld over de dieplader vloer
eerste vastzetring 250 mm van voren en laatste max. 250 mm van achteren, afstand vastzetringen maximaal 1.100 mm
8 paar stakenhouders in het buitenframe verzonken, binnenmaat 70 x 40 mm (ombouwbaar tot 5 ton ringvastzetringen, niet inbegrepen)
Assen + vering
SAF trommelremassen
Assen/chassis laser-uitgelijnd verlaagt bandenslijtage en brandstofverbruik
Luchtvering
Wielen en banden
235/75 R 17,5 merk naar keuze van de fabrikant
Staalvelgen in dubbele montage, fabriekszilver
Remsysteem
2-leiding persluchtremsysteem
Gekleurde leidingmontage voor eenvoudig onderhoud
Veerbelaste parkeerrem
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-stopcontact voor, zonder verbindingskabel
Let op: het aanhangvoertuig mag alleen getrokken worden door trekkende voertuigen die de werking van het ABS garanderen!
2 verwisselveilige koppelingen vooraan, zonder verbindingsleiding
met hef- & zakventiel
Aslastdetectie via EBS-Canbus signaal, voor weergave via display in de cabine, vrachtwagen moet hiervoor ingericht zijn, geen installatie in vrachtwagen (geen geijkte weeginstallatie)
Voertuig - rijstabiliteitssysteem
Elektrisch
Psdpfx Adji Ri E Remegu
24 volt, meerkamerlampen, aan zijkant gele LED-verlichting
2 witte positioneringslampen voor
2 wit/rode markeringslichten achter
2 x 7-polige verwisselveilige stekkers voor, zonder verbindingskabel
1 LED flitslamp met houder, inschakelbaar via stadslicht (lamp afneembaar)
2 paar waarschuwingsborden dubbel LED verlicht en uittrekbaar tot 3.000 mm
Bodem
Zwanenhals met stalen plaatbedekking
Opbergbox in afgeschuinde overrijding naar zwanenhals verzonken
daarna met 70 mm zacht houten vloer, in het wielkastgebied staal-/tranenplaatbedekking
Achterafschuining met 70 mm zacht houten vloer
Dieplader inclusief achterafschuining 9.200 mm
Oprijrampen
Stalen oprijrampen 2.800 mm lang, 750 mm breed, zijwaarts verschuifbaar
met hout bekleed
Hydraulisch via hulpaandrijving van trekker met smoorklep, bediening zijdelings linksvoor
Hydrauliekaansluiting met SVK-mof NW 10/3, zonder verbindingsslangen
Bedieningsinstructies
Bij 10.000 kg aslast is een ontheffing vereist, alleen ondeelbare lading mogelijk!!!
Speciale vergunning vereist bij overschrijding van 40 ton totaal trekgewicht!
Het opgegeven totaalgewicht is technisch mogelijk, afhankelijk van de lading kan het totaalgewicht met inachtneming van de toegestane as-/steun- en schotellasten niet bereikt worden. (Slechte rij- en volgstabiliteit door verkeerde lastverdeling mogelijk)
Bij aanvraag van een ontheffing in vergunningplichtig zwaartransport is bij luchtgeveerde voertuigen een
Advertentie
Triptis
481 km
Hout transport
FlieglSDS 380 Holzrungenaufbau
Bellen
Toestand: nieuw, machine-/voertuignummer: f044065451f6d849ee7a5b9f8, leeggewicht: 5 kg, maximaal laadgewicht: 29 kg, totaalgewicht: 35 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 385 / 65 r 22,5, Nadere informatie
Chassis trekker logistiekbedrijf
Stalen gelaste constructie in versterkte uitvoering, alleen 2 langsliggers als dubbele I-balk met staal/ruitplaat tussen de langsliggers, opleggerplaat met verwisselbare 2e kingpin. Spatbord voor achterlichten.
1 stalen opbergkist, verzonken tussen de langsliggers
8 paar sjorogen op het frame geschroefd of gelast naar keuze van de fabrikant
24 ton 2-traps steunwinde, bediening aan één zijde, met rechte onderbouw, zonder schuifcompensatie
2 wielkeggen met houder
Aluminium zij-aanrijbeveiliging
Verzinkt stalen onderrijbeveiliging
Halve schaal spatborden met antispray spatlap conform EG
1 reservewielhouder voor 1 reservewiel, met wielbevestigingsset
8 stuks houten stakenstoelen naar keuze van de fabrikant, op het frame geschroefd, elk met 2 uitschuifbare houten staken van 1800 tot 2800 mm, per paar 7 ton.
Assen + vering
SAF schijfremassen met 430 mm schijfdiameter
Luchtvering met hef- en daalventiel, vanglijn aan de assen
1e as automatische hef-as, inclusief geforceerde verlaging en wegrijhulp, bediening door 3x remmen (wegrijhulp is werkzaam tot een aslastoverschrijding van 30% en tot een snelheid van max. 25 km/u)
Afs tand tussen assen verschoven mm (gecombineerd vervoer) tot 44 ton treingewicht
Wielen en banden
385 / 65 R 22,5
naar keuze van de fabrikant
Stalen velgen, fabriekssilver
Remsysteem
2-leiding perslucht remsysteem
Psdpfoi Rivwsx Admogu
Veerrem parkeerrem
Aslastdetectie via EBS-Canbus signaal, voor weergave op display in de cabine, vrachtwagen moet hiervoor zijn voorbereid, geen vrachtwagen installatie (geen geijkt weegsysteem)
2 verwisselveilige koppelingskoppen vooraan, zonder verbindingsleiding
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-aansluiting voor, zonder verbindingskabel
Let op: Het getrokken voertuig mag alleen worden getrokken door trekkende voertuigen die de werking van het ABS waarborgen!
Elektrisch
24 Volt, multichamberverlichting, zijdelingse gele LED-verlichting
2 witte positie lampen vooraan
2 wit/rode koersverlichting achteraan
2 x 7-polige en 1 x 15-polige verwisselveilige stekkeraansluitingen vooraan, zonder verbindingskabel
Voorwand/hoekstaken vooraan
Stalen/gaas voorwand, ca. 2.300 mm hoog, geschroefd aan het frame
Toelating / Borden
Land van toelating: Duitsland
Typegoedkeuring volgens EG 2007/46
Voorbereid voor eenlijige kentekenplaathouder
Contourmarkering met reflecterende strips volgens ECE R 048, zijdelings wit en achteraan rood
Lak
Frame DB 7350 Novagrijs
Steunpalen zwart gecoat
Voorwand thermisch verzinkt
Let op: Archiefbeelden!
Advertentie
Triptis
481 km
Laadbak open
FlieglSDS 390 Plateau mit Teleskopierung für Baustahlmattentransport
Bellen
Toestand: nieuw, machine-/voertuignummer: eca976917d325d4adc41b69e8, leeggewicht: 7.200 kg, maximaal laadgewicht: 27.800 kg, totaalgewicht: 35.000 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 385/65 r 22,5, Meer informatie
Chassis oplegger speditie-uitvoering
Fijnkorrelig-stalen lasconstructie in lichtgewicht uitvoering, opleggerschotel met verwisselbare 2'' kingpin, hoofdframeversterking voor 25 ton in het zwaartepunt bij 3 m laadlengte in ingeschoven toestand.
13 paar gelaste haken op de dwarsliggers voor het bevestigen van spanbanden
23 paar verzonken sjorogen in het buitenframe, elk voor 3,5 ton
Buitenframe met load-lock profiel voor het inhaken van spanbanden
Let op! Niet bruikbaar bij zijborden!
24 ton, 2-traps steunwinden in versterkte uitvoering voor het afkoppelen onder belasting, bediening aan één zijde, met halfronde basis en rechte bevestigingsplaat, met doorschuifcompensatie
Wielblokken met houder
Zijaanrijbeveiliging van aluminium
Onderbouwbescherming
Halfschaalse spatborden
Met antisproeimatten volgens EG-normen
1 reservewielhouder voor 1 reservewiel, inclusief wielbevestigingsset
1 gesloten stakenkist, bovenzijde open, onder het laadvlak, deuren aan beide zijden, b=450 mm/h=400/420 mm/t=2460 mm
6 paar uitschuifbare steekkisthouders, voor kokerprofielen 80x80 mm, uitschuifbaar van 2000 mm naar 3100 mm breedte
4 paar verzonken steekkisthouders in het buitenframe, voor kokerprofielen 80x80 mm
11 verzonken steekkisthouders centraal in de vloer, voor kokerprofielen 80x80 mm, met verstevigingsdrager, telkens gemonteerd tussen de buitenste steekkisthouders
5 x 3 paar verzonken steekkisthouders aan de buitenzijde van de langsliggers, voor kokerprofielen 80x80 mm, inclusief verstevigingsdragers - voor ladingzekering voor- en achteraan bij transport van betonstaalmatten 2x5000 mm of 2x6000 mm
6 stuks lichtgewicht insteekstaken B=80/T=80/, nuttige hoogte ca. 1850 mm, vuurverzinkt, bovenaan met kabelgeleiding voor spanbandbevestiging
12 stuks lichtgewicht insteekstaken B=80/T=80/, nuttige hoogte ca. 1850 mm, vuurverzinkt, onderaan aan beide zijden gelaste sjorogen
Opmerking: steekkisthouders / insteekstaken zijn niet ontworpen voor ladingzekering van langmateriaal, buizen enz. zonder omslingering
2 kunststof gereedschapskisten, met lade en inlegplank, b=650 / h=520 / d=670 mm, afsluitbaar met hangslot (slot niet inbegrepen)
6 stuks bouwstaallieren met staalkabel en tegenhaak, met kabeldoorvoer door het buitenframe, 1 afneembare aanbouwversnelling voor bouwstaallieren – wordt los meegeleverd (zonder houder aan het frame)
Telescoopeigenschappen
Hoofdframe uitschuifbaar tot max. 4000 mm en ca. elke 500 mm vergrendelbaar
Vergrendeling met pneumatische vergrendelingspennen + aanduiding framevergrendeling aan beide zijden, bediening via handknop, bediening voor rem/vergrendeling en luchtvering linksvoor t.h.v. de assen
Opbergvak tussen de langsliggers in uitgeschoven toestand
Assen & Vering
SAF schijfremassen met 430 mm schijfdiameter
Laatste as naloopgestuurd, met automatische achteruitrijblokkering via achteruitrijlicht, en extra vergrendeling op het voertuig via handknop, alsmede manueel via schakelaar in het trekkend voertuig (pin 10), zonder installatie in de truck
Assenafstand verschoven mm
Luchtvering
1e as automatische liftas, bovendien elektrisch vanuit het trekkend voertuig bedienbaar, met optrekhulp, zonder installatie in de truck (optrekhulp functioneert tot een aslastoverschrijding van 30% en tot een snelheid van max. 25 km/u)
Remsysteem
2-leidingen persluchtremsysteem
Gekleurde leidingaanleg voor eenvoudig onderhoud
Pgedsi Ri Szopfx Admsu
Veerbelaste parkeerrem
2 verwisselveilige koppelingen vooraan, zonder verbindingsleiding
EBS fabrikant naar k
Advertentie
Triptis
481 km
Dekzeil
FlieglSDS 390 Gardine Mega
Bellen
Toestand: nieuw, machine-/voertuignummer: 8e6cf81e11b107f23f22f209a, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 435/50 r19.5, Meer informatie
Fijngestuurd staal gelaste constructie, met preload lichte voorspanning in de nekzone, opleggerplaat met verwisselbare 2" kingpin, buitenframe licht schuin uitgevoerd, nieuwe versie met Load-Lock-profiel voor bevestiging van spanbanden, 24 ton. 2-traps steunwiel, bediening aan één zijde, met rechte onderbouw, zonder schuifbalans.
Let op: Vrij steunvoethoekmaat resp. vrije draaicirkel naar achteren ca. 1930 mm, uittrekbare ladder aan de achterzijde, deurvastzetter zijdelings, 2 wielblokken met houder, zijdelingse aanrijbeveiliging van aluminium, onderrijbeveiliging van gegalvaniseerd staal, kwartronde spatborden voor de 1e as en achter elke as, met antispray-spatlappen conform EG, stootbescherming achter.
Pgodpfxsi Ri E Hs Admeu
SAF schijfremassen, assen/onderstel lasergemeten, vermindert bandenslijtage en brandstofverbruik, luchtvering.
2-leiding luchtdrukremsysteem, gekleurde leidingaanleg voor eenvoudig onderhoud, veerrem parkeerrem, 2 verwisselveilige koppelingen voor, zonder verbindingsleiding, EBS (elektronisch remsysteem) met EBS contactdoos voor, zonder verbindingskabel. Let op: het aanhangvoertuig mag alleen worden getrokken door trekkers die de werking van het ABS garanderen! Met hef- en daalventiel, voertuigstabiliteitssysteem.
435/50 R19.5 banden, merk naar keuze van de fabrikant, stalen velgen, fabriek zilver.
24 volt, meerkamerverlichting, zijkant gele LED-verlichting, 2 witte positielichten voor, 2 wit/rode markeringslichten achter, 2 x 7-polige verwisselveilige stopcontacten voor, zonder verbindingskabel.
Vloer: antislip multiplex ca. 30 mm dik, op langsbalken, hoge puntlastbestendigheid voor heftruckaslast maximaal 7100 kg.
Voorwand/hoekrongen voor: 2 580 mm hoog, hoekrongen staal in volumeverzegeling, ontgrendelingsinrichting voor zijzeil bij de voorwand, crashblocker, onder aan binnenzijde op ca. 140 mm hoogte met stalen stootbescherming.
Middenrongen: 3 paar schuifrongen over volle lengte verschuifbaar, met 4-voudige insteekmogelijkheden en onderaan lange insteekvak, 3 paar rongposities.
Insteeklatten: 5 rijen houten insteeklatten.
Achterwand/hoekrongen achter: hoekrongen achter van staal tot onderzijde dak, bevestiging voor het zeil met rondbuis en spanratel, achterportaaldeuren, 2 vleugels elk met 2 interne draaistangsluitingen.
Zeil: zeil met ingelaste horizontale en verticale banden, roestvrijstalen spansluitingen.
Dak: schuifkap, achterste eindlift opklapbaar, kap van achter naar voor verschuifbaar, L-dakspant voor de automobielindustrie, binnenbreedte tussen de dakspanten ca. 2.490 mm, zeilkleur: wit, 400 Roof non-elastic, nauwelijks doorbuiging van de dakspant bij (ont)laden, optimale regengoot achter, boven aan het eindspriegel, boven de deuren, EcoLift – hefdak met ca. 380 mm verhoogbaar, met gasdrukdempers, 3 rijstanden voor: binnenhoogte vóór ca. 2.900 mm / 2.950 mm / 3.000 mm, ingesteld op ca. 3.000 mm.
Duitsland, goedkeuring volgens EG 2007/46, 24/7 service-hotline, Fliegl fabriekscertificaat voor opbouwstabiliteit volgens EN 12642 XL, voorbereid voor enkelvoudige kentekenplaathouder, waarschuwingsbord conform ECE-70, reflecterende stroken: wit — onderaan doorlopend op het zijzeil en boven in de hoeken (bij zichtbare zijborden, dan de strook onderaan op de zijborden), reflecterende stroken: rood — rondom het achterportaal.
Frame DB 7350 novagrijs, 10 jaar garantie tegen doorroesten, steunvoeten zwart gecoat, voorste hoekrongen vuurverzinkt, voorwand aluminium, achterste hoekrongen vuurverzinkt, achterwand w
Advertentie
Triptis
481 km
Dekzeil
FlieglSDS 390 Gardine Standard
Bellen
Toestand: nieuw, machine-/voertuignummer: 2dee9cc4124b79c4820f5c3cf, totaalgewicht: 35.000 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 385/65 r22.5, Verdere informatie
Fijnkorrelige staal gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2" kingpin, buitenframe licht schuin nieuw model met load-lock profiel voor het inhaken van sjorbanden, 24 ton 2-traps steunwiel, bediening aan één kant, met rechte onderbouw, zonder schuifcompensatie.
Let op: Vrij steunpoot-hoekmaat resp. vrije zwenkstraal naar achteren ca. 1930 mm, uitschuifbare ladder aan de achterkant, deurvastzetter aan de zijkant, 2 wielkeggen met houder.
Zijdelingse aanrijbeveiliging aluminium, onderrijbeveiliging verzinkt staal, spatborden voor en achter de asaggregaten, antispray spatflappen volgens EG, stootbescherming aan de achterzijde.
SAF schijfremassen met 430 mm schijfdiameter, assen/onderstel laseruitgelijnd voor vermindering van bandenslijtage en brandstofverbruik, luchtvering.
2-leiding perslucht remsysteem, gekleurde leidingen voor eenvoudig onderhoud, veerdruk parkeerrem, 2 verwisselingsveilige koppelingen aan de voorzijde, zonder verbindingsleiding, EBS elektronisch remsysteem met EBS stekker vooraan, zonder verbindingskabel, let op: het aanhangvoertuig mag alleen worden getrokken door trekkers die de werking van het ABS waarborgen! Met hef- & daalklep, voertuigdynamisch stabiliteitssysteem.
385/65 R22.5 banden volgens keuze fabrikant, stalen velgen, fabriekssilver.
24 volt, meerkamerverlichting, zijdelingse gele LED-verlichting, 2 witte markeringslampen voor, 2 wit/rode rijstrookmarkeringen achter, 2 x 7-polige verwisselingsveilige aansluitingen voor, zonder verbindingskabel.
Vloer: antislip multiplex ca. 30 mm dik, op langsbalken voor hoge puntbelasting, geschikt voor heftruckaslast tot max. 7100 kg.
Voorwand/hoekstaanders voor: 2.580 mm hoog, hoekstaanders staal volumemodel, losinrichting voor zijzeil aan de voorwand, crashblokker, onderaan binnenzijde ca. 140 mm hoogte met stalen stootbescherming.
Middelste staanders: 3 paar verschuifbare schuifstaanders over de volledige lengte, met 4-voudige insteekzakken en onderaan lange insteekzak, 3 paar posities voor staanders.
Insteeklatten: 5 rijen houten insteeklatten.
Achterwand/hoekstaanders achter: hoekstaanders achter staal tot de onderkant van het dak, ophanging voor zeil met rondbuis en ratel, achterportaaldeuren dubbel-vleugelig met elk 2 binnenliggende draaistangsluitingen.
Zeil: met ingelaste horizontale en verticale banden, spanners van roestvrij staal.
Pgodpfx Adei Riy Tsmsu
Dak: schuifdak, achterzijde wegklapbaar, zeil van achter naar voren verschuifbaar, L-dakdrager voor de auto-industrie, binnenbreedte tussen de dakbalken ca. 2.490 mm, zeilkleur: wit, 400 roof non-elastic, nauwelijks doorbuigen van de dakbalk bij (ont)laden, optimale regengoot achterop, boven op het einde van de dakspant, boven de deuren.
Duitsland, goedkeuring volgens EG 2007/46, 24/7-service hotline, Fliegl fabriekscertificaat conform EN 12642 XL, voorbereid voor enkelregelig kentekenplaathouder, waarschuwingsbord volgens ECE-70, reflecterende strepen: wit, aan de onderkant van de zijzeilen, doorlopend en boven in de hoeken (bij zichtbare zijborden, dan de streep onderaan op de borden), reflecterende strepen: rood, rondom het achterportaal.
Chassis DB 7350 novagrijs, 10 jaar garantie tegen doorroesten, steunpoten zwart gecoat, voorste hoekstaanders thermisch verzinkt, voorwand aluminium, achterste hoekstaanders thermisch verzinkt, achterwand wit, zeil RAL kleur naar wens, effen en afhankelijk van beschikbaarheid.
Let op: Archiefbeelden!
Advertentie
Triptis
481 km
Overige
FlieglSDS 380 Vario V3
Bellen
Toestand: nieuw, machine-/voertuignummer: d73a4869e108da5fdd6e55526, leeggewicht: 4 kg, maximaal laadgewicht: 33 kg, totaalgewicht: 38 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 385/55 r22.5, Verdere informatie
Chassis oplegger container
Fijnkorrelstaal gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2 kingpins en 2 kingpinposities
Containeropnames:
Achteruitschuif ingeschoven:
1 x 20 voet of 1 x 30 voet gelijk met achterkant
Middentelescoop 1e fase, achteruitschuif uitgeschoven 1e fase:
2 x 20 voet of 1 x 40 voet met en zonder gooseneck-tunnel
Middentelescoop 2e fase, achteruitschuif uitgeschoven 2e fase:
1 x 45 voet met gooseneck-tunnel en oversteken naar achteren
Middentelescoop 2e fase, vooruitschuif uitgeschoven 1e fase, achteruitschuif uitgeschoven 2e fase:
1 x 45 voet met lange gooseneck-tunnel en afgeschuinde hoeken
Middentelescoop als in elkaar grijpende centrale buisframe met vergrendelingsbouten
zonder hoogteverstelling achter en zonder opklapbare middensteunen, transport van containers zonder tunnel is niet mogelijk.
2 containerrichters, incl. aansluitplaat voor elektra, lucht- en remverbindingen (aansluitingen naar boven geplaatst)
Steekadapter voor frontvergrendeling, voor het vergrendelen van containers zonder tunnel van onderaf, met houder bij niet-gebruik
Vooruitschuif op rollen gelagerd, handmatig uitschuifbaar (voor 45 ft containers met lange tunnel)
Achteruitschuif op rollen gelagerd, met handslinger
24 ton, 2-traps steunwiel, bediening aan één zijde, met rechte voet, zonder schuifcompensatie
2 wielkeggen met houder
Aluminium zij-aanrijbeveiliging
Stalen verzinkte onderrijbeveiliging
Uittrekbare onderrijbeveiliging voor 45 ft containers
Halfschaal spatborden
met antispray-spatlappen volgens EG
Achteraanrijbescherming
Assen & vering
SAF schijfremassen met 430 mm schijfdiameter
Assen/onderstel laseruitgelijnd ter verlaging van bandenslijtage en brandstofverbruik
Asafstand verschoven mm (gecombineerd transport) tot 44t totaal trekkergewicht
Luchtvering
1e as automatische liftas, inclusief gedwongen verlaging en wegrijhulp, bediening 3x remmen (wegrijhulp werkt tot een aslastoverschrijding van 30% en tot max. 25 km/u)
Remsysteem
2-leiding luchtdrukremsysteem. Kleuren gemarkeerde leidingen voor eenvoudige service.
Veerveiligheid parkeerrem
Telecontrol
Asontlasting voor eenvoudige telescoopverstelling
2 verwisselingszekere koppelingen vooraan, zonder verbindingsleiding
EBS, elektronisch remsysteem met EBS stekkerdoos vooraan, zonder verbindingskabel
Let op: De aanhangwagen mag alleen getrokken worden door trekkers die de werking van het ABS garanderen!
met hef- en daalventiel
Pgjdsi Ri E Aopfx Admeu
Voertuig stabiliteitssysteem
Aslastdetectie via EBS-Canbus signaal, voor weergave via display in de cabine van de vrachtwagen, vrachtwagen moet daarvoor geschikt zijn, geen vrachtwageninstallatie (geen geijkte weegschaal)
Wielen en banden
385/55 R22.5 merk naar keuze van fabrikant
Stalen velgen, fabriekzilver
Elektrisch
24 Volt, 4 x 3-kamerlichten + 1 ronde achteruitrijlamp en + 1 ronde mistachterlicht, zijdelingse gele LED-verlichting
2 witte positielampen vooraan
2 wit/rode markeringslampen achteraan
2 x 7-polige, verwisselingszekere stekkers vooraan, zonder verbindingskabel
Gebruiksaanwijzingen
Bij het transport van een 45 ft container met korte tunnel, met of zonder vooruitschuif, wordt de toegestane systeemlengte van kingpin tot achterkant voertuig en de totale treklengte van 16.500 mm overschreden! De onderrijbeveiliging moet handmatig worden uitgetrokken! Een ontheffing volgens § 70 StVZo is vereist!
Toelating / Plaatwerk
Duitsland
Goedkeuring volgens EG 2007/46
24/7 service-hotline
Voorbereid voor éénregelige kentekenhouder
Wa
Vertrouwenszegel
Door TruckScout24 gecertificeerde dealers

Advertentie
Triptis
481 km
Overige
FlieglSDS 380 Gooseneck starr 40 light
Bellen
Toestand: nieuw, machine-/voertuignummer: 0fe2184cda24503447c582a1e, leeggewicht: 3 kg, maximaal laadgewicht: 34 kg, totaalgewicht: 38 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 385/55 r 22,5, Verdere informatie
Chassis oplegger container
Fijnkorrelstaal gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2" kingpin
Containeropname: 1 x 40 voet met gooseneck-tunnel
Het transport van gevulde tankcontainers is uitgesloten.
Zonder hoogteverstelling achter en zonder opklapbare middensteunen, transport van containers zonder tunnel is niet mogelijk.
Containergeleider vooraan steekbaar
24 ton 2-traps steunpoot, bediening aan één zijde, met rechte onderbouw, zonder schuifverstelling
Wielkeggen met houder
Aluminium zijafscherming
Gegalvaniseerde stalen onderrijbeveiliging
Halfronde spatborden
Met antisproeilappen conform EG-richtlijn
Achterzijde voorzien van stootbescherming
Assen + vering
SAF-schijfremassen met 430 mm schijfdiameter
Assen/onderstel laseruitgelijnd ter verlaging van bandenslijtage en brandstofverbruik
Asafstand verschoven mm (combi-verkeer) tot 44 ton treingewicht
Luchtvering
1e as automatische liftas, inclusief geforceerde verlaging en optrekhulp, bediening via 3x remmen (optrekhulp werkt tot maximaal 30% aslastoverschrijding en tot een snelheid van max. 25 km/u)
Remsysteem
2-leiding persluchtremsysteem. Kleurenbekabeling voor eenvoudig onderhoud
Veerveiligheids-parkeerrem
2 verwisselbare koppelingen vooraan, zonder verbindingsleiding
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-aansluiting vooraan, zonder verbindingskabel
Let op: de aanhanger mag alleen worden getrokken door trekkers die de werking van het ABS waarborgen!
Met hef- en daalventiel
Voertuig-stabiliteitssysteem
Aslastdetectie via EBS-Canbus signaal, voor weergave op het display in de cabine. Vrachtwagen moet hiervoor voorbereid zijn, geen vrachtwageninstallatie (geen geijkt weegsysteem)
Wielen en banden
385/55 R22.5 merk naar keuze van fabrikant
Stalen velgen, fabriekszilver
Elektrisch
24 volt, meerkamerverlichting, achter- en remlicht in LED, aan de zijkant gele LED-verlichting (Let op! Bij bepaalde trekkers kunnen foutmeldingen optreden, ondanks correcte werking)
2 witte positielichten vooraan
2 wit/rode markeringslichten achter
1 x 15-polige stekkerdoos vooraan, zonder verbindingskabel
LED-werklampen aan beide zijkanten (geschakeld via achteruitrijlicht)
Extra LED-werklamp achteraan, geschakeld via achteruitrijlicht
Gebruiksinstructies
Het opgegeven totaalgewicht is technisch mogelijk; afhankelijk van de lading kan het totaalgewicht met inachtneming van de toegestane as-, steun- en opleggerlasten niet worden bereikt. (Slecht rij- en volgvaar gedrag door verkeerde lastverdeling mogelijk)
Speciale vergunning vereist indien de totale treinlengte langer is dan 16.500 mm.
Let op: transport van gevulde tankcontainers is uitgesloten!
Land van toelaatbaarheid / kenteken
Duitsland
Met Dekra-keuring en -rapport (volgens §13 EG - FGV)
Psdpfx Aoi Ri Ayodmegu
Voorbereid voor eenregelige kentekenplaat
Waarschuwingsbord volgens ECE - 70
Contourmarkering met reflecterende stroken conform ECE R 048, zijkant wit en achter rood
Lak
Frame DB 7350 Novagrijs, 10 jaar garantie tegen doorroesten
Steunpoot zwart gecoat
Zonder palletkistlak
Let op: archiefbeelden!
Advertentie
Triptis
481 km
Overige
FlieglSDS 380 für 20 Fuß light mit 725 mm Überhang
Bellen
Toestand: nieuw, machine-/voertuignummer: 1f4581c873ed977cb9602039b, leeggewicht: 3 kg, maximaal laadgewicht: 34 kg, totaalgewicht: 38 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 385/65 r22.5, Verdere informatie
Chassis oplegger container
Fijnkorrelig staal gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2" kingpin
Containeropnamen:
1 x 20 voet centraal (of wissellaadbak 7,15 / 7,45), voorzijde niet verzonken, de draai pennen van de containervergrendeling in de langere versie
24 ton 2-traps steunwinde, bediening aan één zijde, met rechte onderbouw, zonder schuifbalans
2 wielblokken met houders
Zijaanrijdbeveiliging
Aluminium onderschuifbeveiliging
Halve schaal spatborden met antispray spatlappen volgens EG
Roestvrijstalen (RVS) lekbak met 1 1/4 inch afvoerbuis + 1 1/4 inch afsluitkraan, incl. druppelplaat, met geperforeerde tredes, ca. 400 mm breed, links en rechts tussen lekbak en langsligger
4 slangopbergvakken ca. 4500 mm lang (slangkisten) voor slangbuizen 2 x DN 200 aan de buitenzijde + 2 x DN 160 centraal geplaatst, achter slangbak (RVS-staal) 300 mm diep, spatwaterdicht, deksel (RVS-staal) rondom met rubberafdichting, met afvoergat op het laagste punt, vervolgens zonder deksel op de slangbuizen
1 RVS aardaansluiting achteraan rechts aan het frame, met internationale aardingsticker op het frame
Opstaptreden achter rechts op de onderschuifbeveiliging, achteraan rechts buiten op de hoofddrager, tredes ca. 260 mm lang en 300 mm breed,
Assen + ophanging
SAF schijfremassen
Assen/chassis laseruitgelijnd voor vermindering van bandenslijtage en brandstofverbruik
Afs tand verspringend mm (gecombineerd transport) tot 44 ton totaal toegestaan trekgewicht
Luchtvering
1e as automatische liftas, inclusief gedwongen verlaging en optrekhulp, bediening 3x remmen (optrekhulp werkt tot een overschrijding van 30% van het asgewicht en tot een snelheid van max. 25 km/u)
Remsysteem
2-leiding luchtrem systeem
Gekleurde kabelgeleiding voor eenvoudig onderhoud
Veerreserveparkeerrem
2 verwisselingsveilige koppelingen vooraan, zonder verbindingsleiding
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-contact vooraan, zonder verbindingskabel
Let op: Het aanhangwagen mag alleen getrokken worden door trekkers die de werking van het ABS waarborgen!
Met hef- en daalklep ventiel
Voertuigstabiliteitssysteem
Aslastherkenning via EBS-Canbus-signaal, voor weergave op display in de bestuurderscabine, truck moet hiervoor voorbereid zijn, geen truckinstallatie (geen gekalibreerde weegschaal)
Wielen en banden
385/65 R22.5 merk naar keuze fabrikant
Stalen velgen, fabriekszilver
Elektriciteit
24 Volt, meerkamerverlichting, zijdelingse gele LED-verlichting
2 witte markeringslichten voor
2 wit/rode markeringslichten achter
1 x 15-polige stekker vooraan, zonder verbindingskabel
Gebruikshandleiding
Het aangegeven totaalgewicht is technisch mogelijk, afhankelijk van de lading kan het totaalgewicht binnen de toegestane as-/steun- en schotelbelastingen niet bereikt worden. (Slecht rij- en volg gedrag door verkeerde ladingverdeling mogelijk)
Dit voertuig mag alleen worden beladen met 20’ tankcontainers die voldoen aan ISO 668 en met name aan ISO 1496-3! De tankcontainers moeten "End-load-transfer areas" (dwarsbalk-overdrachtszones aan de uiteinden) hebben!
Land goedkeuring/kenteken
Duitsland
Pgedei Rixkspfx Admju
Keuring volgens EG 2007/46
24/7 service hotline
Voorbereid op enkelvoudige kentekenplaathouder
Waarschuwingsbord volgens ECE-70
Goedgekeurd volgens ADR paragraaf 9.1.1.2, EX/II, EX/III / Toelatingscertificaat voor voertuigen voor het vervoer van bepaalde gevaarlijke goederen (ex.B3) met waarschuwingsbord achter, niet geldig voor stoffen volgens UN 0331 en 0332 (explosieven B-E)
Contourmarke
Advertentie
Triptis
481 km
Overige
FlieglSDS 380 Vario V1
Bellen
Toestand: nieuw, machine-/voertuignummer: cf997e3303ed59631e2030c1b, totaalgewicht: 38.000 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 385/55 r22,5, Meer informatie
Chassis voor trekker-oplegger voor containers
Fijnkorrelig staal gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2 kingpennen en 2 kingpinposities
Containeropname:
Achteruitgeschoven ingetrokken:
1 x 20 ft of 1 x 30 ft gelijk met de achterkant
Middentelescoop 1e positie, achteruitschuif uitgeschoven 1e positie:
2 x 20 ft of 1 x 40 ft met en zonder gooseneck-tunnel
Middentelescoop 2e positie, achteruitschuif uitgeschoven 2e positie:
1 x 45 ft met en zonder gooseneck-tunnel en uitsteken aan de achterkant
Middentelescoop als inelkaar lopend centraal buisframe met vergrendeling met bouten
Hoogteverstelling achter en opklapbare middensteunen voor containers zonder tunnel
Verwijderbare, insteekbare containergeleiders vóór (elektriciteit, lucht- en remkoppelingen voor op de voorbalk)
Vergrendelingsadapter voor frontvergrendeling, voor het vanaf onder vergrendelen van containers zonder tunnel, met houder bij niet-gebruik
Achteruitschuif gelagerd op rollen, met handslinger
24t, 2-traps steunwiel, bediening aan één zijde, met halfronde onderzijde en rechte aansluitplaat, met schuifcompensatie
Pgsdpfx Adei Ri Exomou
2 wielkeggen met houder
Aluminium zijaanrijdbeveiliging
Stalen verzinkt onderrijbeveiliging
Uittrekbare onderrijbeveiliging voor 45 ft containers
Half schaal spatborden
Antispray spatlappen volgens EG
Achteraanrijdbeveiliging
Assen & vering
SAF schijfremassen met 430 mm remschijfdiameter
Assen-/chassis laseruitgelijnd voor vermindering van bandenslijtage en brandstofverbruik
Verschoven asafstand mm (combinatieverkeer) tot 44t totaal treingewicht
Luchtvering
Remsysteem
2-leiding persluchtremsysteem
Kleurgecodeerde bekabeling voor eenvoudig onderhoud
Veerrem parkeerrem
Telecontrol
Asontlasting voor eenvoudige telescoopuitschuiving
2 verwisselingsveilige koppelingen vooraan, zonder verbindingsleiding
EBS, elektronisch remsysteem, met EBS-stekker vooraan, zonder verbindingskabel
Let op: De aanhanger mag alleen getrokken worden door trekkende voertuigen die de werking van het ABS waarborgen!
Met hef- en daalventiel
Voertuigstabiliteitssysteem
Aslastdetectie via EBS-canbus-signaal, voor weergave op het display in de cabine, truck moet voorbereid zijn, geen truckinstallatie (geen geijkt weegsysteem)
Wielen en banden
385/55 R22.5 merk naar keuze van fabrikant
Stalen velgen, fabriekszilver
Elektrisch systeem
24 volt, meerkamerverlichting, achter- en remlicht in LED, geel LED-zijlicht (opmerking: bij bepaalde trekkers kunnen foutdiagnoses voorkomen ondanks goede werking)
2 witte positielichten vooraan
2 wit/rood markeringslichten achteraan
2 x 7-polige verwisselingsveilige stekkers vooraan, zonder verbindingskabel
Gebruiksaanwijzingen
Let op: het vervoer van gevulde tankcontainers is uitgesloten!
Bij het transport van 45ft containers met korte tunnel, met of zonder frontuitbouw, wordt de toegestane systeemlengte van kingpin tot voertuigachterzijde en de totale combilengte van 16.500 mm overschreden! De onderrijbeveiliging moet handmatig worden uitgeschoven! Een ontheffingsvergunning volgens § 70 StVZo is vereist!
Land van goedkeuring/kentekenplaten
Duitsland
Typegoedkeuring volgens EG 2007/46
24/7-servicehotline
Voorbereid voor éénregelig kentekenplaathouder
Waarschuwingsbord volgens ECE-70
Contourmarkering met reflecterende strips volgens ECE R 048, zijdelings wit en achter rood
Lakwerk
Frame frontdeel + achteruitschuif vuurverzinkt
Achtergedeelte DB 7350 Novagrau
10 jaar garantie tegen doorroesten
Steunpootjes zwart gecoat
OPMERKING: Archiefbeel
Advertentie
Triptis
481 km
Overige
FlieglSDS 380 Vario Kipp 20/30
Bellen
Toestand: nieuw, machine-/voertuignummer: a203d9a559ff6484cf2a14c1f, leeggewicht: 4 kg, maximaal laadgewicht: 33 kg, totaalgewicht: 38 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 385/65 r22.5, Nadere informatie
Chassis oplegger container
Fijnkorrelstaal gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare kingpin en twee kingpinposities.
Voorvergrendeling op kippercilinder-opnamebok met aan beide zijden geleidewiggen, achtervergrendeling via doorlopende draai-as met terugstelveer.
Zonder hulpframe voor zelfdragende containers.
Container-opnames:
Dwarsvergrendelingsbalk, 2-voudig voor vergrendeling van 1 x 20 voet of 1 x 30 voet container.
(Opmerking! Bij 20 voet lage opleggerlast)
Pgsdpfx Adei Ri Avomsu
Verstelling via middentelescoop als in elkaar lopend centraal buisframe met borgpenvergrendeling.
24 t, 2-traps steunwiel, bediening aan één zijde, met rechte onderkant, zonder schuifcompensatie.
Vrije steunpootafmeting resp. vrije uitswingradius naar achteren ca. 1850 mm.
2 wielkeggen met houder.
Half schaal spatborden met antisprayspatlappen volgens EG.
Hydrauliek
Lagedrukcilinder max. 170 bar, kleinste trap hardverchroomd, met HDK schroefkoppeling, vast deel, NW 48 mm.
(Geen slangverbinding)
Bediening hydraulisch via vrachtwagen-pto.
Hydraulische aansluiting met slang en HDK-schroefverbinder NW = 48 mm met moer met kartelrand.
Assen en vering
SAF schijfremassen met 430 mm schijfdiameter.
Assen/onderstel laser-uitgelijnd om bandenslijtage en brandstofverbruik te verminderen.
Asafstand variabel mm (combinatieverkeer) tot 44 ton treingewicht.
Luchtvering.
Reminstallatie
2-leidingen persluchtremsysteem.
Gekleurde leidingmontage voor eenvoudig onderhoud.
Veerveiligheids-parkeerrem.
Tele Control
Asontlasting voor eenvoudige telescopering.
2 verwisselveilige koppelingskoppen vooraan, zonder verbindingsleiding.
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-aansluiting vooraan, zonder verbindingskabel.
Let op: De aanhangwagen mag alleen worden getrokken door voertuigen die werken met een ABS-systeem!
Met heffen & dalen ventiel.
Voertuig stabiliteitscontrole.
Herkenning aslast via EBS-Canbus-signaal, voor weergave op display in de cabine, vrachtwagen moet hiervoor voorbereid zijn, geen installatie op vrachtwagen (geen geijkt weegsysteem).
Wielen en banden
385/65 R22.5, merk naar keuze van de fabrikant.
Stalen velgen, fabriekszilver inbegrepen.
Elektriciteit
24 Volt, meerkamerverlichting, aan de zijkant gele LED verlichting.
2 witte positielichten voor.
2 wit/rode markeringslichten achter.
2 x 7-polige verwisselveilige stekkerdozen vooraan, zonder verbindingskabel.
Extra LED-werklamp achter, geschakeld via achteruitrijverlichting.
Land van toelating / borden
Duitsland.
Keuringsgoedkeuring volgens EG 2007/46.
24/7-servicehotline.
Voorbereid voor eenregelig kentekenplaathouder.
Contourmarkering met reflectorstriping volgens ECE R 048: zijkant wit en achter rood.
Lakwerk
Frame DB 7350 Novagrijs.
10 jaar garantie tegen doorroesten.
Steunpoot zwart gecoat.
Let op: archieffoto's!
Wij maken het zoeken voor u gemakkelijker: "fliegl sds opleggers"
U ontvangt direct en gratis nieuwe aanbiedingen per e-mail
U kunt de zoekopdracht te allen tijde eenvoudig beëindigen
Gebruikte Fliegl Sds Opleggers (307)
Doorzoek nu heel TruckScout24 met meer dan 120.000 gebruikte voertuigen.Blader door de populairste categorieën:
- Fliegl
- Fliegl Aanhangers
- Fliegl Afschuifopleggers
- Fliegl Dhka Opleggers
- Fliegl Dhks Opleggers
- Fliegl Diepladers
- Fliegl Dk Aanhangers
- Fliegl Dpw Aanhangers
- Fliegl Dts Aanhangers


Verkoop aan meer dan 4 miljoen geïnteresseerde per maand.



























































































































































