• Home
  • Vorkheftrucks gebruikt: 6.821 aanbiedingen

Vorkheftrucks gebruikt

Stel enkele filters in om relevantere resultaten te krijgen.

Prijs op aanvraag
bj.  2000
8.470 Uren
NL-4744 AG BOSSCHENHOOFD - Gebruikt
 
Prijs op aanvraag
bj.  2004
7.360 Uren
NL-4744 AG BOSSCHENHOOFD - Gebruikt
 
Prijs op aanvraag
bj.  1990
NL-4744 AG BOSSCHENHOOFD - Gebruikt
 
€ 9.850,- (€ 11.919,- Eindprijs)
bj.  2008
16.753 Uren
NL-4214 KA VUREN - Gebruikt
€ 13.500,- (€ 16.335,- Eindprijs)
bj.  2012
14.274 Uren
NL-4214 KA VUREN - Gebruikt
€ 9.950,- (€ 12.040,- Eindprijs)
bj.  2015
1.160 Uren
NL-8271 RV IJSSELMUIDEN - Gebruikt, Extra verlichting, Palletvork
€ 13.900,- (€ 16.819,- Eindprijs)
bj.  2007
5.229 Uren
NL-7317 AZ APELDOORN - Gebruikt
 
€ 9.750,- (€ 11.798,- Eindprijs)
bj.  2009
17.108 Uren
NL-4214 KA VUREN - Gebruikt
€ 6.750,- (€ 8.168,- Eindprijs)
bj.  2007
13.499 Uren
NL-8271 RV IJSSELMUIDEN - Gebruikt, Extra verlichting, Palletvork
€ 6.500,- (€ 7.865,- Eindprijs)
bj.  2005
7.107 Uren
NL-8271 RV IJSSELMUIDEN - Gebruikt, Palletvork
€ 9.950,- (€ 12.040,- Eindprijs)
bj.  2014
4.141 Uren
NL-8271 RV IJSSELMUIDEN - Gebruikt, Extra verlichting, Palletvork
€ 11.650,- (€ 14.097,- Eindprijs)
bj.  2002
3.802 Uren
NL-4283 JN GIESSEN - Gebruikt
Prijs op aanvraag
bj.  1992
12.386 Uren
NL-4744 AG BOSSCHENHOOFD - Gebruikt
 
Prijs op aanvraag
bj.  2014
15.565 Uren
NL-4744 AG BOSSCHENHOOFD - Gebruikt
 
€ 1.250,- (€ 1.513,- Eindprijs)
bj.  2012
NL-8271 RV IJSSELMUIDEN - Gebruikt
Prijs op aanvraag
bj.  1996
7.914 Uren
NL-4744 AG BOSSCHENHOOFD - Gebruikt
 
Prijs op aanvraag
bj.  2007
10.157 Uren
NL-4744 AG BOSSCHENHOOFD - Gebruikt
 
€ 14.500,- (€ 17.545,- Eindprijs)
bj.  1983
30.090 Uren
NL-7141 JE Groenlo - Gebruikt
 
€ 6.900,- (€ 8.349,- Eindprijs)
bj.  2001
6.577 Uren
NL-6716 AK Ede - Gebruikt
Prijs op aanvraag
bj.  2005
NL-4791 EZ KLUNDERT - Gebruikt
 
    Uw zoekopdracht is succesvol opgeslagen. Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw zoekopdracht. Probeer het later opnieuw.

    Recent aanbod dat voldoet aan uw zoekcriteria.

    Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in

    De heftruck is een onmisbaar transportmiddel

    De heftruck heeft zich ontwikkeld tot een onmisbaar transportmiddel in elk bedrijf waar goederen verplaatst moeten worden. Het in- en uitladen van goederen kan niet meer gebeuren zonder dit gemakkelijke transportmiddel. Maar ook in een magazijn is dit flexibele hulpmiddel met bijzonder kleine draaicirkel onmisbaar, voor een efficiënte opslag van voorraden. De heftruck kan zowel binnen, in magazijnen, als buiten op bedrijfsterreinen gebruikt worden. Uiteraard zijn model en vormgeving aangepast aan de plaats van gebruik. De meeste heftrucks hebben echter wel een zelfde basisvorm. Aan de kenmerkende uitstekende armen waarmee pallets kunnen worden opgepakt, is de naam vorkheftruck ontleend.

    De opkomst en ontwikkeling van de heftruck

    In 1922 komt de eerste heftruck op de markt die werkelijk in staat is om goederen te verplaatsen. Het Amerikaanse Clark kent twee modellen die worden aangedreven door een benzinemotor. De laadcapaciteit van deze machines varieert van 1800 tot 4500 kg. Speciaal voor deze modellen worden pallets gemaakt die het in- en uitladen vergemakkelijken. In 1933 wordt het eerste model van Clark opgevolgd door de Carloader, die een verbrandingsmotor en een hydraulisch hefmechanisme heeft. Tegenwoordig bestaan er veel verschillende modellen van de heftruck, waarbij steeds meer afstemming op speciale ladingen of een specifiek werkterrein mogelijk is. Zo is er de traditionele heftruck voor pallets met dozen, maar ook een heftruck speciaal voor smalle werkruimten of voor vervoer van vaten. Naast de traditionele frontlader zijn er ook zijladers op de markt.

    De moderne heftruck

    Hedendaagse heftrucks met een verbrandingsmotor hebben ofwel een lpg-motor ofwel een dieselmotor. Een heftruck met een dieselmotor is alleen geschikt voor gebruik in de open lucht, vanwege de schadelijke uitstoot. Voor gebruik in magazijnen en bedrijfshallen is een heftruck met een elektromotor bijzonder geschikt. Deze motoren leveren geen enkele schadelijke uitstoot op en zijn bovendien stil in het gebruik. De bedenker van de eerste heftruck, het Amerikaanse Clark, fabriceert nog steeds heftrucks. Ook grote fabrikanten als Caterpillar, Yale, Toyota, Nissan, Komatsu hebben tegenwoordig heftrucks in verschillende modellen en prijsklassen in hun assortiment.

    Wij hebben uw e-mail naar de voertuigaanbieder doorgeleid. Hartelijk dank voor de gebruikmaking van onze service. Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw e-mail. Probeer het a.u.b. later opnieuw.

    Contacteer de aanbieder

     (optioneel)