Vuilniswagen gebruikt

Stel enkele filters in om relevantere resultaten te krijgen.

€ 10.000,- (€ 12.100,- Eindprijs)
462.063 km
et.  1/2005
NL-6673 DB Andelst - Gebruikt, 110 kW (150 PK), Gewicht: 10.000 kg, Maximaal laadvermogen: 3.530 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro3, 4x2, ABS, Cruise control
Prijs op aanvraag
442.674 km
et.  6/2007
NL-6673 DB Andelst - Gebruikt, 353 kW (480 PK), Gewicht: 19.000 kg, Maximaal laadvermogen: 11.680 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro5, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Navigatiesysteem
Prijs op aanvraag
324.151 km
et.  9/2008
NL-6673 DB Andelst - Gebruikt, 188 kW (256 PK), Gewicht: 25.700 kg, Maximaal laadvermogen: 11.300 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro5, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control
Prijs op aanvraag
608.392 km
et.  5/2007
NL-6673 DB Andelst - Gebruikt, 188 kW (256 PK), Gewicht: 26.500 kg, Maximaal laadvermogen: 11.520 kg, Binnenafmeting volume: 22 m3, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro5, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control
Prijs op aanvraag
517.236 km
et.  1/2007
NL-6673 DB Andelst - Gebruikt, 188 kW (256 PK), Gewicht: 26.500 kg, Maximaal laadvermogen: 11.320 kg, Binnenafmeting volume: 22 m3, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro5, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control
Prijs op aanvraag
450.385 km
et.  3/2006
NL-6673 DB Andelst - Gebruikt, 188 kW (256 PK), Gewicht: 26.500 kg, Maximaal laadvermogen: 11.600 kg, Binnenafmeting volume: 22 m3, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro3, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control
Prijs op aanvraag
509.785 km
et.  7/2002
NL-6673 DB Andelst - Gebruikt, 184 kW (250 PK), Gewicht: 26.000 kg, Maximaal laadvermogen: 11.430 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro3, 6x2, ABS, Cruise control
€ 13.500,- (€ 16.335,- Eindprijs)
109.150 km
et.  2/2013
NL-4631 PN Hoogerheide - Gebruikt, 213 kW (290 PK), Gewicht: 26.000 kg, Transmissie: Automatisch, Euro5, 6x2, ABS, Airconditioning, Sperdifferentieel
 
€ 13.500,- (€ 16.335,- Eindprijs)
112.300 km
et.  2/2013
NL-4631 PN Hoogerheide - Gebruikt, 213 kW (290 PK), Gewicht: 26.000 kg, Transmissie: Automatisch, 6x2, ABS, Airconditioning, Sperdifferentieel
 
€ 12.500,- (€ 15.125,- Eindprijs)
180.300 km
et.  8/2008
NL-4631 PN Hoogerheide - Gebruikt, 213 kW (290 PK), Gewicht: 26.000 kg, Transmissie: Automatisch, Euro5, 6x2, ABS, Airconditioning, Sperdifferentieel
 
€ 14.500,- (€ 17.545,- Eindprijs)
160.250 km
et.  10/2012
NL-4631 PN Hoogerheide - Gebruikt, 213 kW (290 PK), Gewicht: 26.000 kg, Transmissie: Automatisch, Euro5, 6x2, ABS, Airconditioning, Sperdifferentieel
 
€ 9.250,- (€ 11.193,- Eindprijs)
330.968 km
et.  7/2008
NL-5032 ML TILBURG - Gebruikt, 235 kW (320 PK), Gewicht: 26.000 kg, Maximaal laadvermogen: 12.360 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro4, 6x2, Airconditioning
 
Prijs op aanvraag
498 km
et.  1/2021
NL-6673 DB Andelst - Nieuw, 251 kW (341 PK), Gewicht: 27.000 kg, Maximaal laadvermogen: 18.780 kg, Binnenafmeting volume: 20 m3, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control
€ 10.500,- (€ 12.705,- Eindprijs)
246.345 km
et.  11/2003
NL-6673 DB Andelst - Gebruikt, 205 kW (279 PK), Gewicht: 26.000 kg, Maximaal laadvermogen: 18.865 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro3, 6x2, ABS, Cruise control
€ 12.500,- (€ 15.125,- Eindprijs)
299.205 km
et.  2/2007
NL-6673 DB Andelst - Gebruikt, 228 kW (310 PK), Gewicht: 26.000 kg, Maximaal laadvermogen: 11.940 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro4, 6x2, ABS, Cruise control
€ 29.500,- (€ 35.695,- Eindprijs)
161.551 km
et.  7/2010
NL-6673 DB Andelst - Gebruikt, 221 kW (300 PK), Gewicht: 27.000 kg, Maximaal laadvermogen: 8.530 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control
€ 9.800,- (€ 11.858,- Eindprijs)
96.614 km
et.  5/2009
NL-5334 LH VELDDRIEL - Gebruikt, 163 kW (222 PK), Gewicht: 26.500 kg, Maximaal laadvermogen: 10.540 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 6x2, ABS, Airconditioning, Cruise control, Startonderbreker
€ 9.950,- (€ 12.040,- Eindprijs)
278.518 km
et.  1/2010
NL-5048 CK Tilburg - Gebruikt, 207 kW (281 PK), Gewicht: 26.500 kg, Maximaal laadvermogen: 12.775 kg, Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, 6x2, ABS, Airconditioning, Centrale vergrendeling, Cruise control, ESP, Roetfilter
€ 10.500,- (€ 12.705,- Eindprijs)
283.914 km
et.  6/2005
NL-6673 DB Andelst - Gebruikt, 184 kW (250 PK), Gewicht: 26.000 kg, Maximaal laadvermogen: 12.460 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro3, 6x2, ABS, Cruise control
€ 19.500,- (€ 23.595,- Eindprijs)
186.716 km
et.  1/2003
NL-5032 ML TILBURG - Gebruikt, 169 kW (230 PK), Gewicht: 15.000 kg, Maximaal laadvermogen: 3.550 kg, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro3, 4x4, Standverwarming, Vierwielaandrijving
 
    Uw zoekopdracht is succesvol opgeslagen. Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw zoekopdracht. Probeer het later opnieuw.
    U hebt nog niet gevonden wat u zocht? Ontvang de laatste aanbiedingen voor uw zoekopdracht per e-mail. Bewaar uw filterselectie met slechts één klik.

    U ontvangt per e-mail de nieuwste aanbiedingen die aan uw zoekopdracht voldoen. Deze service kan op elk moment worden geannuleerd.

    Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    De komst van de vuilniswagen

    Al meer dan een eeuw wordt het huisvuil opgehaald in Nederland. Het waren voornamelijk particulieren die met paard en kar langs de deuren gingen, zoals de schillenboer. In de 20’er jaren van de vorige eeuw kwamen de eerste vuilnisauto’s. Dit waren meestal vrachtwagens met een kiepbak. In de loop der jaren zijn de technieken voor de vuilniswagen steeds meer verfijnd. In plaats van het vuilnis dat in de bak werd gegooid, kwamen er vrachtwagens die gespecialiseerd waren in het vervoeren van de plastic huisvuilzakken. Met al het gescheiden afval en de speciale containers voor glas en papier, hebben ook de fabrikanten voor gemeentevoertuigen daarop ingespeeld met een aangepast type vuilniswagen.

    De diverse rollen van de vuilniswagen

    De tijd dat men al het afval in een vuilniszak kon doen, is allang voorbij. Nu is er o.a. bioafval, chemisch afval, plastic, papier, glas, grofvuil en wat er overblijft: het restafval. Voor iedere klus is er wel een speciaal uitgeruste vuilniswagen. Het grofvuil wordt bijvoorbeeld gegrepen door de grijpkraan van een vrachtwagen. Het vuil wordt dan door de kraan opgetild en in de laadbak van de vrachtwagen gelegd. Maar er kan juist ook klein afval zijn dat zich door de straten heeft verspreid. Hiervoor bestaat een vacuümwagen die het afval opzuigt. Verder zijn er weer vuilniswagens die over een persmechanisme beschikken en speciaal geschikt zijn voor het verwerken van vuilniszakken. En dan zijn er nog de zogenaamde voor-, achter- en zijladers die gemaakt zijn om vuilcontainers voor o.a. glas en papier te legen.

    Vrachtwagenmerken die de vuilniswagen in het assortiment hebben

    Er zijn verschillende grote autofabrikanten die zich toegelegd hebben op het ontwikkelen van de ideale vuilniswagen. Zo heeft Mercedes-Benz een serie voertuigen voor het gemeentebedrijf onder de naam Econic. De vuilnisauto’s hebben o.a. een lage instap en een serie veiligheidsvoorzieningen zodat het voor de vuilnisman ook prettig werken is. Verder is Mercedes-Benz ver met het gebruik van biogas als brandstof. Ook Volvo heeft het milieu als een voornaam doel. De Volvo FE hybride, die geleverd kan worden als vuilniswagen, verlaagt de kooldioxide-uitstoot met bijna een derde en is dankzij deze techniek ook een stuk stiller.

    Wij hebben uw e-mail naar de voertuigaanbieder doorgeleid. Hartelijk dank voor de gebruikmaking van onze service. Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw e-mail. Probeer het a.u.b. later opnieuw.

    Contacteer de aanbieder

     (optioneel)

    Privacy

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.